Pomocy GTI 1.3 16v 92r Podłaczenie pod kompa i dziwna usterka
-
Witam mam dziwny przypadek troszkę szalałem swoim swiftem wszystko było ok temperatura olej itp. aż nagle na prostej podczas ostrej kręcenia silnika do odcinki (3bieg i z 5500 na obr.)z 130km nagle silnik zgasł i od tego momentu już nie mogę odpalić go.
Sprawdziłem:
1 Iskrę druga cewka przewody nowe kupiłem z 3 miech temu + świece
2 sprężanie jest dobre
3 Pompa paliwowa działa jest takie jak powinnoPodejrzenia
1 siwce są dziwnie suche czyżby to był wtryski jak to można sprawdzić????
2 i tyle moich podejrzeń a i bym może coś znalazł jak bym podłączył się z kompem jak ktoś wie jak to zrobić te podłączenie i czy jakim programem i co jeszcze do tego potrzebne -
Ale paska nie zerwałeś?
Zczytaj kody błędów, może coś podpowie... -
jak to odczytać jakaś stronka z tym może ktoś wie jak to się robi nie pasek z 6 miesięcy temu nówka był założony i jest cały
-
FAQ - punkt 20.
-
Witam mam dziwny
przypadek troszkę szalałem swoim swiftem wszystko było ok temperatura olej itp. aż
nagle na prostej podczas ostrej kręcenia silnika do odcinki (3bieg i z 5500 na
obr.)z 130km nagle silnik zgasł i od tego momentu już nie mogę odpalić go.Sprawdź dokładnie rozrząd - jeśli pasek jest cały to czy nie przeskoczył na kółkach i czy nie ścięło klinu na wale.
Jak rozrząd będzie ok i masz pewność, że jest iskra na każdej świecy to sprawdź czy wtryskiwacze podają paliwo.
-
Sprawdź dokładnie
rozrząd - jeśli pasek jest cały to czy nie przeskoczył na kółkach i czy nie ścięło
klinu na wale.
Jak rozrząd będzie
ok i masz pewność, że jest iskra na każdej świecy to sprawdź czy wtryskiwacze podają
paliwo.wszytko jest ok iskra jest klin jest cały pasek nie przeskoczył ale co do wtryskiwaczów to nie wiem może wiesz jak to sprawdzić
-
Manual do GTI masz tam opisane jak diagnozować poszczególne elementy.
-
Czy przy przekręceniu kluczyka pompa paliwa buczy?
Czy przewód na listwie jest twardy, czy paliwko jest pod ciśnieniem w nim? Oczywiście benzyna jest? -
Czy przy
przekręceniu kluczyka pompa paliwa buczy?
Czy przewód na
listwie jest twardy, czy paliwko jest pod ciśnieniem w nim? Oczywiście benzyna jest?tak zapomniałem dodać pompa pracuje jak szalona i ciśnienie jest i to bardzo duże
a co sprawdzenia tych wtrysków to nie mogę znaleść tego na forum ale nie widzę. szukałem na wszystkie sposoby może ktoś podeśle link -
Musisz service manula'a ściągnąć i tam znajdziesz. Ale mówisz, że świece suche, nic nie leje?
-
Musisz service
manula'a ściągnąć i tam znajdziesz. Ale mówisz, że świece suche, nic nie leje?tak suche i właśnie tak myślę to sprawdzić.tylko jeszcze nie wiem jak,szukam w necie tego manula'a do swifta
-
tak suche i właśnie
tak myślę to sprawdzić.tylko jeszcze nie wiem jak,szukam w necie tego manula'a do
swiftaszukaj "Swift Gti Workshop Manual"
-
szukaj "Swift Gti
Workshop Manual"dzięki już mam idę walczyć z moim GTI
-
właśnie odczytałem kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok. -
1_2 = wszystko dobrze
-
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.10-11 bar w Gti to kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontu
-
właśnie odczytałem
kod usterki 12 i nie mogę go znaleść w servis manulam co to może być za błąd ???
a dodam jeszcze ze
ciśnienie na cylindrach jest od 10-11.5bara czyli jest ok.U mnie ostatnio walczę ze znikającym olejem, ale na pomiarze kompresji po 15 mi wyszło na garnkach, także... Jakby co - mam namiar na gościa, co silnik sprzedaje.
-
10-11 bar w Gti to
kaplica a nie ok... Silnik się kwalifikuje do remontujak go kupiłem to już takie było ciśnienie i co to będzie powodem
-
u mnie ani oleju nie ubywało ani płynu wszystko było w normie
-
Punkt 6A-6 w manualu, poczytaj o pomiarze kompresji i jaka jest normalnie. 11 to limit, poza tym różnice nie powinny przekraczać 1 jednostki.
Nie rośnie Ci stan oleju? Olej i chłodziwo wyglądają w normie?