Szpera w GTI
-
upsss... takiego przypadku jeszcze nie znałem... aż się będę bał zapiąć 5/6 punktowe...
-
Nie bój się. Dobrze ustaw i zawsze dociągaj - Marcin miał trochę luźny dół.
-
w RPP musi być ten 5/6 pas czy wystarczą 4 ?
-
Wystarczą 3 punktowe homologowane z taśmą 3 cale. Od przyszłego roku ma być hans.
Ja jeździłem w 4 punktowych sabeltach. -
Wystarczą 3
punktowe homologowane z taśmą 3 cale. Od przyszłego roku ma być hans.Hans to genialny wynalazek.
Po co 5-ty pas na jajka? Bo nie kumam czemu ma byc spiety czlowiek od dolu, przeciez przy dzwonach leci do przodu, a nie wyjezdza dolem z fotela?
-
Hans to genialny
wynalazek.
Po co 5-ty pas na
jajka? Bo nie kumam czemu ma byc spiety czlowiek od dolu, przeciez przy dzwonach
leci do przodu, a nie wyjezdza dolem z fotela?Lepiej trzyma Cie na dupie podczas dachowania
-
Po co 5-ty pas na
jajka? Bo nie kumam czemu ma byc spiety czlowiek od dolu, przeciez przy dzwonach
leci do przodu, a nie wyjezdza dolem z fotela?Z tego co kojarzę to pas(y) kroczowy nie ma trzymać Ciebie tylko utrzymać pasy biodrowe we właściwej pozycji (na biodrach) - tak żeby nie przesuwały się nad żołądek i inne organy wewnętrzne Najwyżej mnie Toydols poprawi. Ja mam 6-pkt ale do tej pory też kroczowego nie zakładałem
-
Z tego co kojarzę
to pas(y) kroczowy nie ma trzymać Ciebie tylko utrzymać pasy biodrowe we właściwej
pozycji (na biodrach) - tak żeby nie przesuwały się nad żołądek i inne organy
wewnętrzne
Dokładnie jak mówisz. W lotnictwie piąty pas jest w akrobacji po to, żebyś nie wypadł z fotela. W rajdach przede wszystkim trzyma klamrę na dole. Bo w rajdówce jak jesteś dobrze zapięty a pasy mocno dociągnięte to i 4 punktowy pas nie puści Cię w dół. Zresztą pasy kroczowe najczęściej są o wiele węższe, właśnie dlatego, że są pomocnicze. -
Muszę odgrzać temat: Mam pytanie odnośnie szpery firmy Gripper Diffs - takiej jak tu: http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=7801
Czy ktoś cokolwiek o tym wie, miał może coś takiego lub wie kto miał, dosłownie cokolwiek. Jestem ciekaw jak to trzyma i jak się sprawuje. Kosztuje to 3590 zł lub 650funtów bezpośrednio w UK. To dużo taniej niż szpera bacciromano (1450euro) jaką ma Toydols. Pytanie tylko ile to cudo jest warte ile wytrzyma i czy jest mocne? szukam jakichkolwiek szczątków informacji. -
Muszę odgrzać
temat: Mam pytanie odnośnie szpery firmy Gripper Diffs - takiej jak tu:
http://www.re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=7801
Czy ktoś cokolwiek
o tym wie, miał może coś takiego lub wie kto miał, dosłownie cokolwiek. Jestem
ciekaw jak to trzyma i jak się sprawuje. Kosztuje to 3590 zł lub 650funtów
bezpośrednio w UK. To dużo taniej niż szpera bacciromano (1450euro) jaką ma Toydols.
Pytanie tylko ile to cudo jest warte ile wytrzyma i czy jest mocne? szukam
jakichkolwiek szczątków informacji.Sorry za post pod postem ale edytowałem swój ostatni wpis i go nie podbiło więc chyba nikt by tam nie zajrzał
-
mysle że nikt nie odpisał bo nie ma wiedzy na temat tej szpery. na tym forum raczej nikogo takiego nie znajdziesz.
-
szukam wszędzie, nie tylko tu - dziwne że nikt tego nie ma, czy nic nie wie na ten temat w PL - bo w sprzedaży jest u nas od dłuższego czasu. Tak na marginesie to (chyba zreztą widać) szukam szpery jakby ktoś coś wiedział, może ktoś coś ma do sprzedania to proszę o info
-
ogolnie cena nie jest mała wiec może to wpływa na popularność, poza tym szpera na przednim napędzie nie dokońca się sprawdza.
-
Właśnie chodzi o to że jak za nowy sprzęt z gwarancją producenta i możliwością ustawień to cena jest OK. Toydols ma szperę która mnie z dostawą kosztowała by 1500euro czyli prawie 6000zł (bacciromano z włoch)więc różnica jest znaczna. A czy szpera się sprawdza czy nie to on już wie najlepiej. Generalnie trzeba uważać bo można się zdziwić, ale nikt mi nie powie że na zasyfionym asfalcie gdzie jest dużo cięć, a także na nawrotach itp. szpera nie pomoże.
-
Szpera płytkowa (czyli LSD) bardzo się sprawdza, ale nadaje się właściwie tylko do sportu.
Inna rzecz, że bez sprawnego wspomagania, to trzeba mieć nie lada łapkę, żeby przy tym w miarę swobodnie kręcić kierownicą. Ja po każdym rajdzie miałem 3 dni zakwasy -
Witajcie
Ja niedawno zdecydowałem się na nową szperę płytkową Gripper-a, jeżdżę tylko w KJSach i innych imprezach amatorskich. Mam na koncie trzy imprezy ze szperą: dwa KJSy (jeden asfaltowy(brudny), drugi szutrowy (na nawierzchni utwardzonej), i musze stwoerdzić że w każdych warunkach szpera robi dobrą robotę, jeżdzę bez wspomaganie i musze przyznać że na następna imprezę musze mieć wspomaganie ponieważ ciężko jest w warunkach kjsowych ustabilizowac tor jazdy bez wspomagania. Nie wyobrażam sobie jazdy z czymś takim na co dzień - po pierwsze wydaje nieładne odgłosy na zakrętach (jadąc "normalnie"), po drugie szpera płytkowa sie zużywa, zestaw regenerujący do tej szpery kosztuje ok 300 PLNówPozdrawiam
-
ogolnie cena nie
jest mała wiec może to wpływa na popularność, poza tym szpera na przednim napędzie
nie dokońca się sprawdza.ze co?
jezdziles kiedys ze tak twierdzisz?
-
Witajcie
Ja niedawno
zdecydowałem się na nową szperę płytkową Gripper-a, jeżdżę tylko w KJSach i innych
imprezach amatorskich. Mam na koncie trzy imprezy ze szperą: dwa KJSy (jeden
asfaltowy(brudny), drugi szutrowy (na nawierzchni utwardzonej), i musze stwoerdzić
że w każdych warunkach szpera robi dobrą robotę, jeżdzę bez wspomaganie i musze
przyznać że na następna imprezę musze mieć wspomaganie ponieważ ciężko jest w
warunkach kjsowych ustabilizowac tor jazdy bez wspomagania. Nie wyobrażam sobie
jazdy z czymś takim na co dzień - po pierwsze wydaje nieładne odgłosy na zakrętach
(jadąc "normalnie"), po drugie szpera płytkowa sie zużywa, zestaw regenerujący do
tej szpery kosztuje ok 300 PLNów
PozdrawiamOoo, właśnie mocno się zastanawiam nad tą szperą Grippera, mam do Ciebie w związku z tym pytanie: gdzie ją zamawiałeś w PL w jakiejś firmie czy bezpośr. u producenta ? Ile Cię to kosztowało i jakie wstępne ustawienia dobrałeś ?
-
Ooo, właśnie mocno
się zastanawiam nad tą szperą Grippera, mam do Ciebie w związku z tym pytanie: gdzie
ją zamawiałeś w PL w jakiejś firmie czy bezpośr. u producenta ? Ile Cię to
kosztowało i jakie wstępne ustawienia dobrałeś ?Zamówiłem u Marcina Mendelskiego ( www.swiftperformance.pl ) - koszt 3500,00 brutto, myślę że bezpośrednio w UK wyszłoby taniej, ale..... szpere trzeba kiedyś regenerować, wymieniać płytki i coś tam jeszcze, Marcin zrobi mi to za 3oo,oo PLNów, do tego ustawił mi ja optymalnie pod swifta zdaje się że 40/65 (zaznaczam że mój swift nie ma wspomagania)
Pozdrawiam
AnToL -
OK. To może ja też tam bym się zdecydował. Bo w UK (u producenta) to jest 650funtów + 20% tax + 30 przesyłka = 3500 w PLN.