Dwie śruby mimośrodowe od wewnętrznej strony - regulujesz nimi zbieżność tylnej osi, nei sądzę aby przypadkowo po wymianie tylnych wahaczy wyszło OK bez regulacji .... no chyba że się mylę ....
AnToL
@AnToL
Najnowszy post utworzony przez AnToL
-
RE: Wymiana wahaczy tylnych w Swifcie
-
RE: Wymiana wahaczy tylnych w Swifcie
Fachowcowi nie chciało się grzać śrub mimośrodowych z wachaczach poprzecznych które są przeważnie mocno zapieczone i skorodowane
-
RE: Padnięta skrzynia biegów
Mogę sprzedać skrzynię od 1.3 8V która zelega mi w garażu za 100 PLN + koszty wysyłki (stan dobry, żadnych niepokojących zgrzytów, żadnego hałasu z siebie nie wydawała. Założona na czas remontu skryzni GTI - przejechałem na niej jeden KJS
-
RE: [GTI] Jaki olej??
Witam
Ja od dwóch lat jeżdżę tylko na oleju Tedex WRC Racing 10W60 - szklanki dzwonią tylko po dłuższym postoju auta (3-4 tygodnie). Na Valvoline zdarzało się że jak wpadałem na metę to szklanki grały jak ta lala - na Tedex nigdy nie było tego objawu. Cenowo też wypada lepiej -
RE: HALOGENY- jak podłączyć...PILNE
KonradSwift ma rację - seryjne światła przeciwmgielne (halogeny) jak sam nazwa mówi sa na mgłe, jeżeli chcesz oświetlić drogę na nocnego Kajtka to musisz zamontowac halogeny dalekosiężne na masce (elektrownię) lub na zderzaku tak jak jest to u mnie rozwiązane Link
-
RE: Skrzynia Swift GTI = skrzynia od ??
Przy kilku sztukach pewnie ktoś by to wykonał taniej. Uważam że za jakieś 1000-1500
zł ktoś to powinien wykonać tylko kto ? Może znacie takie zakłady ?Jak by co, to zgłaszam się do projektu "krótkie przełożenie główne"
-
RE: Szpera w GTI
Rozmawiałem dzis z Marcinem - cena za szpere Grippera do Swifta GTI na dzień dzisiejszy wynosi ok 3300 brutto
-
RE: Szpera w GTI
Ooo, właśnie mocno
się zastanawiam nad tą szperą Grippera, mam do Ciebie w związku z tym pytanie: gdzie
ją zamawiałeś w PL w jakiejś firmie czy bezpośr. u producenta ? Ile Cię to
kosztowało i jakie wstępne ustawienia dobrałeś ?Zamówiłem u Marcina Mendelskiego ( www.swiftperformance.pl ) - koszt 3500,00 brutto, myślę że bezpośrednio w UK wyszłoby taniej, ale..... szpere trzeba kiedyś regenerować, wymieniać płytki i coś tam jeszcze, Marcin zrobi mi to za 3oo,oo PLNów, do tego ustawił mi ja optymalnie pod swifta zdaje się że 40/65 (zaznaczam że mój swift nie ma wspomagania)
Pozdrawiam
AnToL -
RE: Szpera w GTI
Witajcie
Ja niedawno zdecydowałem się na nową szperę płytkową Gripper-a, jeżdżę tylko w KJSach i innych imprezach amatorskich. Mam na koncie trzy imprezy ze szperą: dwa KJSy (jeden asfaltowy(brudny), drugi szutrowy (na nawierzchni utwardzonej), i musze stwoerdzić że w każdych warunkach szpera robi dobrą robotę, jeżdzę bez wspomaganie i musze przyznać że na następna imprezę musze mieć wspomaganie ponieważ ciężko jest w warunkach kjsowych ustabilizowac tor jazdy bez wspomagania. Nie wyobrażam sobie jazdy z czymś takim na co dzień - po pierwsze wydaje nieładne odgłosy na zakrętach (jadąc "normalnie"), po drugie szpera płytkowa sie zużywa, zestaw regenerujący do tej szpery kosztuje ok 300 PLNówPozdrawiam
-
RE: Mój troszke rajdowy SS
Odnośnie wspomagania do GTI - to od jakich wersji silnikowych mogą pasować ?(pompa, przkładnia itp)