[GTi] dość złożony problem...
-
tez o tym myslalem,
bylo podejrzenie ze to pompa wlasnie... tylko powiedz dlaczego na niskich obr. go
zalewa i na wysokich obrotach dobrze jedzie?wiecej powietrza nw wyzszych obrotac wiec AFR sie normuje.
regulator paliwa sprawdz
-
ok, sprawdze i zdam relacje
EDIT: no wiec tak, sciagam rurke od regulatora i w zasadzie zadnej roznicy, nawet przytykanie i odtykanie krocca w kolektorze niczego nie zmienia.
ciekawostka: normalnie ECU nie wyswietla zadnych bledow, jednak w pamieci ma blad przeplywki (34), po resecie blad znika, i pojawia sie znowu, gdy jest powazniejszy problem z odpaleniem. jednak musi to sie pojawiac tylko chwilowo, bo lampka nie swiecila nigdy, tylko jakos zostawalo to w pamieci. pamietam jednak jedna rzecz - w lecie czasem po wyjezdzie na myjnie, mialem blad czujnika stukowego, jednak pare kilometrow przejechalem i bylo po problemie. czujnik stukowy ma wspolna mase z lambda. aktualnie z reszta jezdze na kompie z chipem, bo na seryjnych juz sie nie dawalo w ogole. sam czujnik stukowy wypinalem rowniez z instalacji i efektow zadnych to nie dawalo (poza bledem na kompie JDM)... -
Aha - jeszcze przyszedł mi do głowy ten mały zaworek PCV w pokrywie zaworów ale nie wiem > czy on aż
takie efekty by dawał. Warto profilaktycznie sprawdzić jego jednostronną drożność i
czy w drugą stronę nie puszcza.Jakby puszczał w drugą stronę to miałbyś obroty podwyższone - na ciepłym silniku w granicach 1500-2000 na luzie
-
jezdze na kompie z chipem, bo na seryjnych juz sie nie
dawalo w ogole. sam czujnik stukowy wypinalem rowniez z instalacji i efektow zadnych
to nie dawalo (poza bledem na kompie JDM)...może wina programu ? skoro jeździsz na chipie ...
-
a ja bym szukal winy w instalacji, moze gdzies peszel przetarl sie i przewod zwiera
-
a ja bym szukal
winy w instalacji, moze gdzies peszel przetarl sie i przewod zwieraco masa ?
-
zadna wina programu - pisalem ze tak sie dzieje na wszystkich kompach, ktore mam.
wyglada na to, ze trzeba bedzie powazny przeglad instalacji jednak zrobic... -
mialem cos takiego w mazdzie jakis czas temu, przetarl sie przewod i wtrysk byl caly czas otwarty...
-
Koledzy,
tak gdyby ktos mial podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.
Pojedzilbym jeszcze troche i nie byloby czego zbierac. -
Koledzy,
tak gdyby ktos mial
podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie
sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly
rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.Noooo czyli wreszcie problem rozwiązany Trzeba będzie kiedyś oblać
-
Koledzy,
tak gdyby ktos mial
podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie
sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly
rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.
Pojedzilbym jeszcze
troche i nie byloby czego zbierac.Czyżby na wale korbowym? Bo właśnie chciałem się podpytać, czy przypadkiem nie wyrobił się klin koła zębatego właśnie na nim. Czasem to się przytrafi (nie tylko w GTi), a wtedy wszelkie konfiguracje idą do lasu. Było o tym na forum laaata temu A ja szukałem przyczyny podobnych objawów, gdy "nie było jeszcze internetu" i sporo snu mi to zabrało
-
Cytat:
Poluzowala sie sruba kola rozrzadu
no ale objawy pewno te same ja przy poluzowanym kole na wale.
-
wlasnie o tym mowie - klin kola rozrzadu na wale korbowym :-)
-
wlasnie o tym mowie
- klin kola rozrzadu na wale korbowym :-)
ty patrz
to samo dzieje sie w 8v (myszywy robil)
-
Robił, robił już chciałem kolejny raz o tym pisać