[GTi] dość złożony problem...
-
Koledzy,
tak gdyby ktos mial podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.
Pojedzilbym jeszcze troche i nie byloby czego zbierac. -
Koledzy,
tak gdyby ktos mial
podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie
sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly
rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.Noooo czyli wreszcie problem rozwiązany Trzeba będzie kiedyś oblać
-
Koledzy,
tak gdyby ktos mial
podobny problem, bo moj w koncu po wielu bojach rozwiazany.
Poluzowala sie
sruba kola rozrzadu, co doprowadzilo to wyrobienia klinu. Przestawil wiec sie caly
rozrzad wzgledem walu - mniej wiecej o 20 stopni.
Pojedzilbym jeszcze
troche i nie byloby czego zbierac.Czyżby na wale korbowym? Bo właśnie chciałem się podpytać, czy przypadkiem nie wyrobił się klin koła zębatego właśnie na nim. Czasem to się przytrafi (nie tylko w GTi), a wtedy wszelkie konfiguracje idą do lasu. Było o tym na forum laaata temu A ja szukałem przyczyny podobnych objawów, gdy "nie było jeszcze internetu" i sporo snu mi to zabrało
-
Cytat:
Poluzowala sie sruba kola rozrzadu
no ale objawy pewno te same ja przy poluzowanym kole na wale.
-
wlasnie o tym mowie - klin kola rozrzadu na wale korbowym :-)
-
wlasnie o tym mowie
- klin kola rozrzadu na wale korbowym :-)
ty patrz
to samo dzieje sie w 8v (myszywy robil)
-
Robił, robił już chciałem kolejny raz o tym pisać