Kolektor ssący GTi
-
EPI - kolektor usa
EFI - kolektor
japonski na europe
zadnej roznicy w
osiagachFetor - cultus miał właśnie EPI ... ale czym jeszcze się różnił ten kolektor ? kojarzysz może jeszcze ?
-
Fetor - cultus miał
właśnie EPI ... ale czym jeszcze się różnił ten kolektor ? kojarzysz może jeszcze
?GTi mk2 też ma napisane EPI
-
Fetor - cultus miał
właśnie EPI ... ale czym jeszcze się różnił ten kolektor ? kojarzysz może jeszcze
?a tym ze byl okragly
-
a tym ze byl
okraglymówisz w razie czego takiego szukać tylko czy on coś daje :]
-
daje ok 2km
aukcja moja, kolektor rozni sie tak jak napisaliscie mocowaniem zaworka pcv, oraz brakiem jednego wypustu na podcisnienie. jak ktos sie uprze zamonwuje go w mk3 jednak ja wolalem napisac od czego on jest i do czego bedzie na 100 % pasowal
-
daje ok 2km
aukcja moja,
kolektor rozni sie tak jak napisaliscie mocowaniem zaworka pcv, oraz brakiem jednego
wypustu na podcisnienie. jak ktos sie uprze zamonwuje go w mk3 jednak ja wolalem
napisac od czego on jest i do czego bedzie na 100 % pasowaljak tam te halogeny, bo na gg Cię nie ma bo się z Dajmosem dogadam i co
-
a tym ze byl
okraglyJa mam u siebie taki Cultusowy kolektor
-
Ja mam u siebie
taki Cultusowy kolektordzięki Zachar-owi
-
dzięki Zachar-owi
Owszem, za co jestem mu bardzo wdzięczny
-
W zasadzie to było 7 rodzajów kolektorów i wszystkie można jakoś ze sobą zamieniać.
Są 2 rodzaje EPI, 2 rodzaje EFI, 2 cultusowe i 1 specjalny
Jedne występowały w MK1, a drugie MK2-3.
K I E D Y Ś nawet ruszyło się coś na ten temat. -
Są 2 rodzaje EPI, 2
rodzaje EFI, 2 cultusowe i 1 specjalnyspecjalny - coś więcej ?
-
Zajrzyj do linka, tam masz zmiankę o cultusowym MK1. Na samym dole colin napisał.
-
Zajrzyj do linka,
tam masz zmiankę o cultusowym MK1. Na samym dole colin napisał.widziałem, tylko myślałem że jest jakiś jeszcze
-
czyli będę musiał przerobić sobie ten kolektor co zamówiłem bo jest identyczny jak ten z aukcji Mjecia
-
-
U mnie jednak
wszystko będzie pasowało bez żadnych przeróbek zastanawiam się
czy go malować np. na biało?na czerwono, Panie
-
na czerwono, Panie
lepiej na połysk go zrobić
-
lepiej na połysk go
zrobićdokladnie polysk lepszy, po pomalowaniu w teori sie moze grzac w praktyce raczej nie ma zabardzo roznicy.
-
Ale połysk może szybko zmatowieć no chyba, że się mylę no i cholernie dużo roboty ale pomysł nie jest zły
-
Ale połysk może
szybko zmatowieć no chyba, że się mylę no i cholernie dużo roboty ale pomysł nie
jest złyWedług mnie wypolerowany będzie wyglądał najlepiej, mi osobiście nie podobają się kolorowe kolektory
No to co bierzesz szczote na szlifierkę kątową i jazda później możesz jeszcze użyć auto chroma i będzie miodzio. Nawet jak się zakurzy czy obryzga olejem będzie wyglądał lepiej niż taki który nie był nigdy myty