[GTi Mk3] Skrzynia biegów od GTi?
-
To jeszcze lepiej
Nie mam na stacjonarnym kompie excelowego pliku z przelozeniami SS`a wiec z
strzelalem Pamietam, ze moj GS jeszcze nie odcinal przy 155km/h na trojce
to byl szal z 68 kunmi ;DJa moim GS ostatnio na na trójce 160 km/h leciałem Generalnie rzadko kiedy wrzucam 5 bieg, zbędny jakby tam jest
-
Skrzynia jest z Suzuki Baleno ;/
-
W razie czego mam skrzynie do mk1 gti - oddam za 1500...
-
Ta od Baleno i od swifta 1.3 8V są takie same? Wie ktoś może jakie są przełożenia na tej skrzyni? Bo nigdzie nie potrafię znaleźć.
-
Ta od Baleno i od
swifta 1.3 8V są takie same? Wie ktoś może jakie są przełożenia na tej skrzyni? Bo
nigdzie nie potrafię znaleźć.na strone klubową to nie łaska wejść ?
Klub Suzuki Swift -
Wydrukuj ta tabelke, do ktorej danbar linka wystawil.
Przelicz predkosci dla kazdego biegu na obu skrzyniach (np. maksymalne lub przy obrotach wybranych).
Porownaj ze swoim autem i napisz ladnie na kartce, zeby nie mial pola do dsykusji.
Obudowa skrzyni sie nawet nie sugeruj bo sa wymienne mimo ze minimalnie sie roznia. Licza sie bebechy w srodku.
I niech sp.. z tym badziewiem bo zrobil Ci dupowoz z zywego autka. -
na strone klubową to nie łaska wejść ? jezor
Klub Suzuki SwiftNo taki leń nie jestem i o tym wiem Chodziło mi o przełożenia skrzyni z Baleno
-
Ja coś o tym wiem w moim najprawdopodobniej też siedzi skrzynia od 1.3 8V i naprawdę jest lipa na 3 biegu do 170km/h prawie dochodzi a na 2 to 120km/h przyspieszenie do 100 jest bardzo słabe...w kolicach 11sekund:(. Ja kupię skrzynię od 1.0 .
-
Ja coś o tym wiem w
moim najprawdopodobniej też siedzi skrzynia od 1.3 8V i naprawdę jest lipa na 3
biegu do 170km/h prawie dochodzi a na 2 to 120km/h przyspieszenie do 100 jest bardzo
słabe...w kolicach 11sekund:(. Ja kupię skrzynię od 1.0 .a ja jak tylko bede mieć czas to wkładam do swojego gti skrzynie od 8v;] po ostatniej trasie nad morze mam już dość hałasu i bólu głowy od tego wyjącego silnika przy predkosci powyzej 100km/h nie wiem czy sie starzeje czy co, ale coraz bardziej mnie to już wkur... wole mieć tą sekunde więcej do setki i przynajmniej jakiś komfort podczas jazdy
a co do twojego przyspieszenia to chyba masz coś już silnik podjechany, skoro zwykły 1,3 do setki ma 11s, to gti na tej samej skrzyni bez problemu powinien poniżej 10s zejść
-
może masz włączony economizer
-
a ja jak tylko bede
mieć czas to wkładam do swojego gti skrzynie od 8v;] po ostatniej trasie nad morze
mam już dość hałasu i bólu głowy od tego wyjącego silnika przy predkosci powyzej
100km/h nie wiem czy sie starzeje czy co, ale coraz bardziej mnie to już
wkur... wole mieć tą sekunde więcej do setki i przynajmniej jakiś komfort podczas
jazdy
a co do twojego
przyspieszenia to chyba masz coś już silnik podjechany, skoro zwykły 1,3 do setki ma
11s, to gti na tej samej skrzyni bez problemu powinien poniżej 10s zejśćSilnik na pewno mam zdrowy już był temat z tym związany i wszystko sprawdzałem co kazali i było tak jak trzeba. Sprężanie też mam dobre. Więc nie wiem czemu tak jest. Zwykły 1.3 8V z 93 roku ma do setki 11,7 a seryjny GTi z tego roku ma 8,9 także wszystko jest ok:)
-
Silnik na pewno mam
zdrowy już był temat z tym związany i wszystko sprawdzałem co kazali i było tak jak
trzeba. Sprężanie też mam dobre. Więc nie wiem czemu tak jest. Zwykły 1.3 8V z 93
roku ma do setki 11,7 a seryjny GTi z tego roku ma 8,9 także wszystko jest ok:)Swifty GTI to kilkunastoletnie auta z bogatą przeszłością, więc różne rzeźby mogą mieć porobione...
Możliwe, że masz skrzynię nieoryginalną już
-
Swifty GTI to
kilkunastoletnie auta z bogatą przeszłością, więc różne rzeźby mogą mieć
porobione...
Możliwe, że masz
skrzynię nieoryginalną jużNieoryginalna to na pewno jest ale z jakiego modelu to nie wiem bo przy 100km/h na 5biegu ledwo dochodzi do 2500obr/min także muszę kupić od 1.0 i może się poprawi coś
Pozdrawiam wszystkich maniaków suzuki swifta -
A po co chcesz zmieniać? Przynajmniej na trasie możesz jechać jak gość. W gti to góra 110 idzie jechać, potem to już taki obroty, że silnik przez maskę omal nie wyskakuje.
-
A ktoś wie gdzie mogę wyremontować skrzynie w której jest padnięta dwójka i czy dużo z tym roboty?
-
A po co chcesz
zmieniać?Generalnie Swifta Gti kupuje sie przez pryzmat fajnych osiagow i sensownego spalania, wiec jak sie wykresli fajne osiagi (dluga skrzynia) to zostaje caly arsenal wad i zero plusow
-
Generalnie Swifta
Gti kupuje sie przez pryzmat fajnych osiagow i sensownego spalania, wiec jak sie
wykresli fajne osiagi (dluga skrzynia) to zostaje caly arsenal wad i zero plusowtak jak pisze Xsystoff właśnie po to. A w 1.0 sa 3,4i5 dłuższe niż w GTi. Na naszych drogach jazda z większą prędkością niż 120 to i tak nie ma sensu bo nadrobisz może 10minut a spalisz dużo więcej. Swifta kupiłem nie do jeżdżenia w trasy tylko do ścigania.
-
Tylko nie wsadzaj bebechow z matiza, bo podobno wytrzumuja jednego, maks dwa kjs`y czyli przekladajac na streety pewnie kilka nocnych scigow
-
A ktoś wie gdzie
mogę wyremontować skrzynie w której jest padnięta dwójka i czy dużo z tym roboty?najlepiej u jakiegos kolesia co ma o tym pojecie roboty jest sporo bo trzeba cala skrzynke rozebrac... znajac zycie to wyjdzie jeszcze cos do wymiany( lozysko, wybierak, przesuwka).
co do wycia silnika - zawsze mozna zaaplikowac 5 z 8v/6v obroty spadaja z ok 3300 na 3000 przy 100, niby nie duzo ale calkiem pozytywnie sie to odczuwa
-
Nieoryginalna to na
pewno jest ale z jakiego modelu to nie wiem bo przy 100km/h na 5biegu ledwo dochodzi
do 2500obr/min także muszę kupić od 1.0 i może się poprawi coś
Pozdrawiam
wszystkich maniaków suzuki swiftaJak masz 2,5 tys. obr przy 100 km/h to pewnie masz skrzynię od 1.3 8V - w moim są takie obroty przy tej prędkości