[SS mkV simon2312] czyli małe modyfikacje i przygotowania do zlotu
-
Mam nadzieję,że
sprawdzałeś silnik przed wsadzeniem,komprecha i te sprawy? :szalone:
To ile już stoi 3
tygodnie?Tak wszystko sprawdzone działa jak powinno, silnik w rewelacyjnym stanie kupiony od kolegi z forum maciej_poznań
No będzie z 3 tygodnie, z racji tego że wiesz to jest kumpel i robi to po znajomości to nie oddał się w pełni zmienię silnika, tylko tak w wolnym czasie majsterkuje. Tak to pewnie by to wcześniej było.
Czekam z niecierpliwością
-
Jeeeezu, 3 tyg bez auta,ja już bym wolał te 1.0 ale mieć codziennie czym jeździć
-
Jeeeezu, 3 tyg bez
auta,ja już bym wolał te 1.0 ale mieć codziennie czym jeździćDostałem zastępczy samochód
-
Neee,Hell robi
swapa na GTii na tym się nie zakończy, na razie zbieram kasę na dawcę, dodatkowo postanowiono, że dawca przejdzie w ręce płci pięknej, więc trochę czasu mi zejdzie na szukaniu w miarę sensownego GTi
A wyjechałeś już
tym swoim 1.3 czy nadal stoi u mechaniora?no jak mógł wyjechać
-
więc trochę czasu mi zejdzie na szukaniu w miarę sensownego GTi
to zanim go znajdziesz to czerwonego ruda wpie... zje
-
i na tym się nie
zakończy, na razie zbieram kasę na dawcę, dodatkowo postanowiono, że dawca przejdzie
w ręce płci pięknej, więc trochę czasu mi zejdzie na szukaniu w miarę sensownego GTiNie Ty jeden zbierasz kasę ja mam nadzieje na następny zlot zawitać GTi'kiem, co z tego wyjdzie zobaczymy, jedno jest pewne przygoda z Suzuki nie skończy się w dniu sprzedania GS'a
-
to zanim go
znajdziesz to czerwonego ruda wpie... zjei tu się mylisz drogi Watsonie bo Swift przeszedł kurację odmładzająca
Nie Ty jeden
zbierasz kasę ja mam nadzieje na następny zlot zawitać GTi'kiem, co z tego
wyjdzie zobaczymy, jedno jest pewne przygoda z Suzuki nie skończy się w dniu
sprzedania GS'ahehe, tylko że ja pcham kasę w kombi nadal zmieni się tylko cosik z przodu, no może także cosik z tyłu
Powodzenia życzę w dalszej walce ze sprzedażą oraz kupnem -
Kolejny problem, mianowicie
elektryka od swifta 1.0 jest inna jak w 1.3.
1.0 ma więcej bezpieczników pod maską jak 1.3 i teraz pytanie co zrobić żeby to wszystko grało? Dużo jest z tym rycia, bo już mnie .... szczela jak to widzę
Robił ktoś kiedyś taki myk z przekładaniem silnika z 1.0 na 1.3 ??Pomocy
-
Przecież jak robisz swapa to najłatwiej przerzucić wiązkę i kompa od 1,3
-
Przecież jak robisz
swapa to najłatwiej przerzucić wiązkę i kompa od 1,3no to tak zrobiłem tylko nie pasują złączki pod bezpieczniki od 1,0 bo tam jest całkiem inaczej, przerzuciłem kable kompa ale nie pasują wtyki
-
Nie czaje - jak mogą nie pasowac wtyki do kompa, jak piszesz ze przerzuciles kable?
Bezpieczniki chyba tez mozna dac od 1,3 co?
-
Nie czaje - jak
mogą nie pasowac wtyki do kompa, jak piszesz ze przerzuciles kable?
Bezpieczniki chyba
tez mozna dac od 1,3 co?pasują wtyki do kompa ale nie do bezpieczników a nie moge ich przerzucić bo w 1.0 jest więcej kabli.
-
pasują wtyki do
kompa ale nie do bezpieczników a nie moge ich przerzucić bo w 1.0 jest więcej kabli.lol, nie czaje
Przecież przekłada się kompletną wiązkę wraz ze wszystkimi puszkami bezpiecznikowymi, kompami itd...
Z czym tu masz problem bo dalej nie rozumiem ?? -
chyba ze sklecil 1 wiazke z 2 ; )
i wtedy masz problem ; ) -
chyba ze sklecil 1
wiazke z 2 ; )
i wtedy masz
problem ; )hehe no chyba, że jak się lubi sobie utrudniać to czemu nie
-
lol, nie czaje
Przecież przekłada
się kompletną wiązkę wraz ze wszystkimi puszkami bezpiecznikowymi, kompami itd...
Z czym tu masz
problem bo dalej nie rozumiem ??przypuśćmy w starym 1,3 są dwa wejścia na wtyki i dwa wtyki a w nowym są 4 wejścia i 4 wtyki. oczywiście mogę przełożyć puszkę z 2 wtykami i kable z 2 wtykami ale to nic nie da bo co gdyby tak można było to po co w 1.0 są 4 wtyki ? musze jakoś z 2 wtyków zrobić 4
-
hehe no chyba, że
jak się lubi sobie utrudniać to czemu niekurde trudno to wytłumaczyć musiałbym mieć fotki
-
kurde trudno to
wytłumaczyć musiałbym mieć fotkipo prostu nie czaje coś takiego tam narobił....
Skoro miałeś kompletną wiązkę z 1.3 - kabinową i z komory silnikowej,
to czemu nie przełożyłeś jej całej, tylko kombinujesz jak koń pod górę ??
Po kiego coś przerabiać jak wystarczy przełożyć gotową ?? -
po prostu nie czaje
coś takiego tam narobił....
Skoro miałeś
kompletną wiązkę z 1.3 - kabinową i z komory silnikowej,
to czemu nie
przełożyłeś jej całej, tylko kombinujesz jak koń pod górę ??
Po kiego coś
przerabiać jak wystarczy przełożyć gotową ??GDYBY TAK SIĘ DAŁO TO BYM TAK ZROBIŁ,
Zrobię tak jak mówisz a co pozostałe kable które idą z samochodu to utnę czy co ?? -
O tym właśnie pisał Danbar - przerzucić też wiązkę kabinową.