[GTI] modernizacja układu hamulcowego
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 09:11 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 22:48
Ej no.. niech kolega nie powtarza ciągle tego samego bo sprawa już w pierwszej wiadomości była jasno przedstawiona. Nie należy też patrzeć na każdego przez pryzmat idioty i sugerować,że okrężną drogą dochodzi do celu. Nie jestem, aż takim amatorem żeby zmieniać pompę i jeździć jednocześnie bez klocków, bez tarcz dobrych i może jeszcze inne. To było zrobione na samym początku. Przedstawiłem sposób na wzmocnienie układu hamulcowego. Może ktoś skorzysta, u mnie pomogło i mogę tylko polecić. A Ty się ciesz, że ci wszystko na serii fajnie działa. Nie u wszystkich tak jest.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 09:44 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 22:48
duzo lepiej czuc granice przyczepnosci na tej pompie? bo zapewne taka u mnie siadzie za jakis czas, i wreszcie wykorzystam potencjal zaciskow od crx-a :cool:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 10:35 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 22:48
duzo lepiej czuc granice
przyczepnosci na tej pompie? bo zapewne taka u mnie siadzie za jakis czas, i wreszcie
wykorzystam potencjal zaciskow od crx-a :cool:pewnie wtedy będzie mieć to sens, skoro masz już zaciski z czego innego
Wtedy napiszesz jak to się sprawuje -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 10:36 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 22:48
Mimo krótszego skoku tłoka fajnie czuć granice przyczepności. Polecam. W razie czego podpowiem jak dokładnie podpiąć te metalowe przewody z korektorem.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 13:57 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 22:48
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 17:27 ostatnio edytowany przez mockba 11 paź 2016, 22:48
zle mnie rozumiesz, ja poprostu przedstawiam fakty jak wygla sprawa z seryjnymi hamulcami, jak juz mowilem mialem pewne problemy z hamulcami oddawalem do "fachowcow" i jakos niebylo wielkiego rezultatu az do momentu gdy sam sie za nie wziolem, zrobilem dokladnie i dobrze. teraz zadowolony jestem z hamowania czuc ze glowa leci do przodu i samochod zwalnia a blokoda kol wystepuje wtedy gdy zbyt mocno lapie przod wzgledem tylnych zaciskow... Dlatego polecami Ci raz jeszcze sie im przyjrzec bo wiem jak teraz biora moje hamulce. to co pisze nie jest skierowanym atakiem na Ciebie bo wykonales dobra robote wrzucajac ta pompe i napewno niejednej osobie sie to przyda... pozdrawiam i nieodbieraj moich postow jako krytki.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2010, 22:21 ostatnio edytowany przez Mjecio 11 paź 2016, 22:48
dam znac, mysle ze z pompa bedzie juz hamowac jak nalezy sama wymiana plynu bardzo pozytywnie wplynela na hamulce
co do podlaczenia to sobie poradze, ale jesli wrzucisz jakis schemat to raczej nikt z potomnych sie nie obrazi
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2010, 03:36 ostatnio edytowany przez LansikBansik 11 paź 2016, 22:48
Schemacik plus foteczki bo ja już jakiś czas temu zanabyłem komplet od balerona i leżało to sporo czasu u mnie .
A teraz chyba wezmę się za to .
Wrzucaj jak najszybciej i pisz jak się sprawuje . -
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2010, 08:16 ostatnio edytowany przez jartechnology 11 paź 2016, 22:48
No w tym wątku już i fotki i opis jest