Ikonka "( ! )" świeci podczas skręcania w lewo.
-
Dzięki ale bardziej chodziło
mi o te całe oznaczenia MK"X", zresztą było to tylko pytanie dodatkowe, głównym wątkiem jest
ta wkurzająca ikonka.no jak 94 to najprawdopodobniej mk3,no chyba,że to jakiś składak (nr VIN prawdę Ci powie, a jak nie VIN to lampy i środek prawdę Ci powiedzą )
A co do ikonki tak mi teraz coś świta czy przypadkiem to nie jest objaw niskiego poziomu płynu hamulcowego?
-
Czy to ta sama ikonka, która świeci po zaciągnięciu ręcznego?
-
Dzięki ale bardziej chodziło
mi o te całe oznaczenia MK"X", zresztą było to tylko pytanie dodatkowe, głównym wątkiem jest
ta wkurzająca ikonka.bys uzyl wyszukiwarki albo nawet google to by uzyska odpowiedz na podstawowe pytanie gdzie tego nawet na kursie prawka ucza.
(!)-lampka hamulca ręcznego i poziomu płynu hamulcowego
jesli ci sie zapala ta kontrolka przy skrecaniu to na 99% musisz dolac troszke plynu hamulcowego -
Ok, dzięki dzisiaj sprawdzę jak tam z płynem hamulcowym. Nie wiem jak u was ale u mnie po zaciągnięciu ręcznego świeci się ( P ) a nie ( ! ).
-
Ok, dzięki dzisiaj sprawdzę
jak tam z płynem hamulcowym. Nie wiem jak u was ale u mnie po zaciągnięciu ręcznego świeci się
( P ) a nie ( ! ).Dokladnie jest jak piszesz (P) do recznego i (!) do hamulcowego. (!) na zakretach w lewo oznacza za niski poziom plynu w zbiorniczku. Jezeli lubisz ostrzej polatac po zakretach to musisz dolac plynu troche ponad MAX`a, bo inaczej caly czas bedzie sie zapalala kontrolka na ostrych winklach.
-
Mechanik powiedział, że zalał trochę
więcej oleju, żeby dobrze się rozszedł po silniku i, że Swift ma taką miskę olejową, że nic
się przez to nie stanie.
Odnośnie tego oleju, to co Koledzy sądzicie, bo ja myślę, że to jest niedopuszczalne i mechanik gadał głupoty. Jak sprawdzasz na miarce to masz max, czy więcej? Optymalny poziom to pomiędzy min a max. Poza tym odrobinę poniżej min oleju nie zaszkodzi tak jak za dużo, powyżej max. Lecą uszczelki, uszczelniacze itd, było już o tym wiele razy. -
Jezeli lubisz ostrzej polatac po zakretach to musisz dolac plynu troche ponad
MAX`a, bo inaczej caly czas bedzie sie zapalala kontrolka na ostrych winklach.to chyba zawieszenie Xsysiu masz jakieś nie tegens 3/4 spokojnie starcza i zero kontrolki
-
to chyba zawieszenie Xsysiu
masz jakieś nie tegensTo wlasnie znaczy, ze GTi generuje wiecej G na zakretach i plyn mocniej odplywa
-
jesli ci sie zapala ta
kontrolka przy skrecaniu to na 99% musisz dolac troszke plynu hamulcowegoNiczego sie nie dolewa.
Poprostu swift ma zjechane klocki hamulcowe. Przed dolaniem sprawdzić gruboć okładzin. -
Niczego sie nie dolewa.
Poprostu swift ma zjechane
klocki hamulcowe. Przed dolaniem sprawdzić gruboć okładzin.faktycznie, nie wiem czemu na starcie zalozylem odrazu ze klocki i szczeki sa w stanie dobrym.
-
Jeżeli ubyło płynu hamulcowego w zbiorniczku ,sprawdził bym również układ hamulcowy pod kątem wycieków , po pominięciu oczywiście ,że zużyły się klocki czy ewentualnie szczęki.
-
A co do oleju to niedopuszczalne jest nalewanie powyżej max. Optymalny poziom oleju w silniku to 3/4 między min a max. Poziom oleju w silniku trzeba na bieżąco kontrolować i jeśli ubywa to uzupełniać. Nie można wlewać do silnika na "zapas".
PozdroA co do kontrolki i hamulców to najpierw sprawdź klocki, tarcze + szczęki i bębny - jeśli trzeba to wymień i profilaktycznie płyn też wymień. Sprawdzić mimo wszystko szczelność układu.