Grzeje się silnik 1.0
-
Sciągnij pasek, chwyć ręką za koło pompy i poruszaj nim na boki. Jeśli luz
będzie dobrze wyczuwalny, to wiesz co z nią zrobić.o tym właśnie myślałem
-
przecież pompa napędzana jest
paskiem klinowym, a nie rozrząduno tak, ale napinacz rozrzadu jest przykrecany do niej.
-
no tak, ale napinacz rozrzadu
jest przykrecany do niej.Poszedłem na chłopski rozum, że skoro jest napędzana paskiem klinowym to nie trzeba.... przepraszam za wprowadzanie w błąd
-
ja bym sprawdził czy aby termostat nie nawalił, to że jest nowy nie oznacza że np nie zabrudził się na tyle że nie otwiera się do końca..
stawiam 4ro pak bronków dla tego co zmieni pompę bez zdejmowania rozrządu
-
ok fajnie ze się wyjaśniło co i jak
ile może kosztować wymiana sama robota tak pi razy drzwi
pozdro -
Ja za pompke dałem 114 zł (Kapitan) Wymieniałem razem z rozrządem więc nie powiem ile(nawet już nie pamiętam )
-
ok fajnie ze się wyjaśniło co
i jak
ile może kosztować wymiana
sama robota tak pi razy drzwi
pozdroRozrząd (tym samym także pompa) w litrze to żadna filozofia - więc pewnie 100-150zł
Pozdr.
-
ok fajnie ze się wyjaśniło co
i jak
ile może kosztować wymiana
sama robota tak pi razy drzwi
pozdroza nową pompę GMB wraz z wymianą zapłaciłem 250zł
-
to kiepsko.... Trzeba będzie się męczyć.
-
ja bym sprawdził czy aby
termostat nie nawalił, to że jest nowy nie oznacza że np nie zabrudził się na tyle że nie
otwiera się do końca..termostat na 90% nie. Płyn w chłodnicy wygląda jak nowy (kolor i klarowność), więc nie miał się od czego zabrudzić. Auto temp uzyskuje w miarę szybko i utrzymuje ją. Tylko na autostradzie 2 razy się przygrzał. O dziwo na początku roku jeździł prawie bez płynu i z połową chłodnicy i było OK, a teraz wszystko nowe i grymasi.