Chyba padła kopułka
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 lut 2011, 16:14 ostatnio edytowany przez sprajt2 11 paź 2016, 17:03
Witam jechałem favoritka i cos lekko szarpnelo i po kilku seundach bez zadnego szarpania, duszenia, zgasla, poprostu zanik iskry. Zagladnalem pod maske otworzylem kopulke troche brudna, patrze a tam zamiast grafitu sama sprezynka a grafit lezal w aparacie. Wlozylem spowrotem grafit ale nie chcial sie juz trzymac chyba byl juz za maly. Myslicie ze wystarczy tylko kopulke wymienic? Bo na to by wygladala, ostatnimi czay wlasnie czasami tak mi lekko szarpal raz na jakis czas. Zamowilem kopulke i paluch, czekam az przyjda. Co wy o tym sadzicie? ja obstawiam ze ten grafit sie skonczyl i wypadl
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2011, 17:57 ostatnio edytowany przez dot_PL 11 paź 2016, 17:03
Witam,
Jeżeli grafit był za mały i wypadł, to konieczna jest wymiana kopułki, tak jak napisałeś. Sam miałem taki przypadek w 120;) Jeżeli to nie pomoże, a samochód ma takie objawy, które przedstawiłeś, sugerowałbym sprawdzić przerwę przerywacza (rozumiem, że to wersja z przerywaczem mechanicznym?)
Pozdrawiam,
Piotrek -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 lut 2011, 18:58 ostatnio edytowany przez sprajt2 11 paź 2016, 17:03
z mechanicznym:D wlasnie czekam na ta kopulke. Od razu zamowilem tez paluch na wszelki wypadek. Roumiem ze sie go sciaga poprostu ciagnac w gore?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lut 2011, 09:08 ostatnio edytowany przez witekgo 11 paź 2016, 17:03
Tak, palec wychodzi jak się go pociągnie w górę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 lut 2011, 10:49 ostatnio edytowany przez sprajt2 11 paź 2016, 17:03
OK po wymianie kopulki chodzi:D chociaz musze powiedziec ze czasami jeszcze szarpnie raz na jakis czas. patrzylem ten przewod co idzie do cewki w aparacie zaplonowym niby dobry, poruszalem nim jak chodzil silnik i nie bylo zadnego zajakniecia w pracy silnika. wszystkie styki w module popsikalem wd, mase tez, przy cewce wn tez popsikalem, zobaczymy. A, stary paluch i styki kopulki mialy juz takie slady przegrzania, tz metalowe styki mialy dlady. pozdrawiam
P.S. Jeszcze trzeba naprawic wycieraczke tylna
-
Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2011, 23:10 ostatnio edytowany przez Barbuletis 11 paź 2016, 17:03
Z tego co piszesz masz bardzo słabą iskrę; u mnie nawet po wyjęciu grafitu chodzi normalnie przede wszystkim podokręcaj wszystkie śrubki i nakrętki przy module i cewce, przewody też przydało by się zmienić z tanich polecam sentech, sprawdź przerwę na świecach.
Kopułkę i palec masz oryginalne czy chińszczyzna ?Mam na zbyciu nowy oryginalny silniczek wycieraczki tylnej.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2011, 21:14 ostatnio edytowany przez sprajt2 11 paź 2016, 17:03
Nie jest to oryginal ale tez nie jest to "chinszczyzna". W sumie moglbym zmienic te przewody bo juz maja ze 3 lata, choc pradem nie kopia. Koszt nie jest duzy, Juz dwa razy wymienialem ta cewke w aparacie zaplonowym bo przewody od niej sie poprzecieraly, nie wiem czy to znowu nie te przewody
-
Użytkownik archiwalnynapisał 3 mar 2011, 11:34 ostatnio edytowany przez mickey11 11 paź 2016, 17:03
Sprawdź czy nie upaliło też kabli WN.