Jaka średnica przewodu paliwowego (przy gaźniku)
-
kanton Użytkownik archiwalnynapisał 24 sie 2007, 07:31 ostatnio edytowany przez kanton 11 paź 2016, 15:28
Dziś rano moja frytka znow odmowila posluszenstwa. Podczas jazdy gdy dodawalem gazu to auto przygasalo. Na biegu jalowym nie bylo takiego efektu (??). Po otworzeniu maski okazalo sie silnik i wezyk paliwowy przy gazniku jest mokry. Zmuszony bylem zostawic auto na najblizszym parkingu i reszte drogi do pracy pokonac komunikacja miejska.
I stad moje pytanie, jaka jest srednica tego wezyka bo zapomnialem go zbadac bedac przy aucie (auto jest mi strasznie dzis potrzebne - jade na wesele)?
Kanton
-
fav135 Użytkownik archiwalnynapisał 24 sie 2007, 08:21 ostatnio edytowany przez fav135 11 paź 2016, 15:28
To chyba jakaś standardowa wielkość, bo pasuje wężyk z malucha.
-
kanton Użytkownik archiwalnynapisał 24 sie 2007, 08:40 ostatnio edytowany przez kanton 11 paź 2016, 15:28
Dzwonilem po sklepach z czesciami az w koncu w jednym powiedzieli mi ze w favo jest 6mm.
Tyle ze teraz wezyki te nie sa pokryte plecionka, tylko sa wewnatrz odrutowane.To chyba EOT??
-
fav135 Użytkownik archiwalnynapisał 24 sie 2007, 10:58 ostatnio edytowany przez fav135 11 paź 2016, 15:28
Ja też kupiłem przewód zbrojony. Sprzedawali na metry i na dodatek ma opis że wytrzymuje 10 atmosfer i jest odporny na olej.
-
kanton Użytkownik archiwalnynapisał 24 sie 2007, 22:51 ostatnio edytowany przez kanton 11 paź 2016, 15:28
Wymienilem przewod, i wszystko bylo cacy przez pare godzin. Paliwko juz nie wycieka, ale... znow pojawil sie ten dziwny objaw: jade sobie np. 50 na 3 i dodaje gazu a auto zwalnia (tak jakbym hamowal silnikiem)! Dodam ze problem nie pojawia sie na biegu jalowym. Jako ze nie jestem mechanikiem to jedyne co moglem zrobic to sprawdzic palec rozdzielacza, wymienic kopulke na nowa oraz wykrecilem dysze wolnych obrotow. W jej miejsce wcisnalem gumowy wezyk przez ktory mocno dmuchalem powietrze aby przetkac/rozbeltac ewentualne paprochy w gazniku. Podzialalo. Albo poprostu cos ostyglo i zaczelo dzialac (naprawa zajela mi jakies 15-20min). Jest to mozliwe zeby w gazniku przytkaly sie dysze wysokich obrotow?? Gdzie moze jeszcze lezec przyczyna?
-
favorit94rok Użytkownik archiwalnynapisał 25 sie 2007, 11:06 ostatnio edytowany przez favorit94rok 11 paź 2016, 15:28
a gdzie kupiłeś wężyk?
-
sylwo28 Użytkownik archiwalnynapisał 4 wrz 2007, 02:17 ostatnio edytowany przez sylwo28 11 paź 2016, 15:28
Jest to mozliwe zeby w gazniku przytkaly sie dysze wysokich obrotow??
Może i możliwe...Gdzie moze jeszcze lezec przyczyna?
W gaźniku, w króćcu na który nasuwasz wężyk paliwa umieszczony jest filterek. U mnie to właśnie to dziadostwo było przyczyną braku mocy na wysokich obrotach. Wykręć ten filterek z króćca małym płaskim wkrętakiem i załóż zwykły filtr paliwa mocowany na przewodzie.pozdr