Nowa generacja Kia Picanto z LPG
-
Przód taki, że
Ale reszta bardzo fajna.
Jak uzbieram kasę na używane autko to akurat stanieje na moje możliwości pewnie -
Przód taki, że
ten lepszy ?
widziales to na zywo
a kijanka wyglada bardziej symetrycznie i sympatycznie -
Przód taki, że
Musieli z tymi światłami przednimi przekombinować ale reszta super linia. Widać tu rekę chyba jakiegoś włoskiego projektanka. Bardzo ładne autko.
Nowe z 2010 z rabatem można za 28 800 kupić. -
ten lepszy ?
Mi się takie Suzuki Alto najbardziej spodobało dwa miesiące temu. Jestem zadowolony z wyboru, ale gdyby wtedy była już nowa generacja Picanto, to kto wie czy wybór nie byłby inny.
-
Musieli z tymi
światłami przednimi przekombinować ale reszta super linia. Widać tu rekę chyba
jakiegoś włoskiego projektanka. Bardzo ładne autko.
Nowe z 2010 z
rabatem można za 28 800 kupić.Jak w 2017 bedzie za 8800 to się zastanowię
-
Mi się takie Suzuki
Alto najbardziej spodobało dwa miesiące temu. Jestem zadowolony z wyboru, ale gdyby
wtedy była już nowa generacja Picanto, to kto wie czy wybór nie byłby inny.jak bym mial wybierac z malych autek to wzialbym pod uwage jeszcze to pudelko
tyle ze tu cena jest oderwana od rzeczywistosci -
tyle ze tu cena
jest oderwana od rzeczywistosciCena EUROpejska, jak to Subaru. Gdyby cena nie grała żadnej roli przy moich poszukiwaniach miejskiego autka to jeździłbym tym:
-
Cena EUROpejska,
jak to Subaru. Gdyby cena nie grała żadnej roli przy moich poszukiwaniach
miejskiego autka to jeździłbym tym:bez sensu
jakby cena nie grala roli polecilbym to
;]
-
Cygnet jest oparty na Toyocie iQ, więc iQ by mi wystarczył Aston Martin w ogóle produkuje Cygneta w wersji LHD?
-
Nowa Kia Picanto najładniejsza z wszystkich i 7 lat gwar + ten fabryczn LPG
-
Niedługo na polski
rynek ma wejść nowa generacja Kia Picanto, w tym model z fabryczną instalacją LPG.
Jeśli do tego dodać siedmioletnią gwarancję to może trochę namieszać w segmencie
najmniejszych samochodów.Owszem - ja jednak obecnie określiłbym to jako "mogłoby" zamiast "może". A wszystko tylko z powodu miłości do "markowych" używek z Zachodu.
Autko fajne, ładne. Dałoby się podróżować za grosze. Jeśli cena nie odstraszałaby, to czemu nie? Jednak trzeba byłoby poczekać na zmianę trendu (co jest IMO kwestią jeszcze kilku lat).
Zaś ta 7-letnia gwarancja... Ot, wymyślili, żeby klient 7 latek tylko do ASO się bujał... Ciekawe, ile kosztują przeglądy takiego Picanto. -
Zaś ta 7-letnia
gwarancja... Ot, wymyślili, żeby klient 7 latek tylko do ASO się bujał...
Ciekawe, ile kosztują przeglądy takiego Picanto.Wg strony http://www.carserwis.pl/Serwis/Serwis-Mechaniczny/Cennik-przegladow to przeglądy parzyste 295 zł, nieparzyste 394 zł, przegląd rozszerzony 787 zł. Są to ceny brutto bez materiałów. Moim zdaniem siedmioletnia gwarancja warta jest tej ceny za przeglądy.
-
podoba mnie sie to
autkoNiby to samo co Hyundai i10, ale mniej babski i przód fajniejszy. i10 to taki misiek dla kobiet raczej
-
tylko jakoś chyba nikt nie napisał (albo nie zauważyłem), że to autko będzie miało 30 L zbiornik LPG i tylko 10L zbiornik na PB.
Dodatkowo jest to ta sama bazowa jednostka benzynowa, tylko o trochę podkręconej mocy by nie było czuć strat zw. z LPG. W "motorze" chyba ze 2 nr temu był test tego auta... ja bym wolał wziąć mocniejszą benzynke 1,3 bodajże. -
tylko jakoś chyba
nikt nie napisał (albo nie zauważyłem), że to autko będzie miało 30 L zbiornik LPG i
tylko 10L zbiornik na PB.Zgadza się. Do odpalania i bardzo krótkich dojazdów po mieście w zimie na lodowatym silniku wystarczy - i tak te kilka litrów będziesz tankował raz na parę tygodni przy okazji tankowania gazu. Po co większy zbiornik na PB jak jeździsz głównie na LPG? Przecież nie po to się kupuje auto z LPG żeby ciąć po trasie na benzynce. Za to nie ma problemu z brakiem miejsca na koło zapasowe.
Dodatkowo jest to
ta sama bazowa jednostka benzynowa, tylko o trochę podkręconej mocy by nie było czuć
strat zw. z LPG. W "motorze" chyba ze 2 nr temu był test tego auta... ja bym wolał
wziąć mocniejszą benzynke 1,3 bodajże.Wszystko zależy czy chcesz jeździć tanio czy bardziej dynamicznie.
Na stronie http://kia.pl/content/cenniki.aspx są już ceny.
-
4500PLN za lpg
Chociaż w sumie gwarancja...No ale zeby autko było 5drzwiowe i w miarę fajne to ledwo się w 50000pln mieści... A golasek już nie taki atrakcyjny.
Chociaż w sumie Skoda nie liczy taniej za lpg...
http://www.skoda-auto.pl/upload/1/File/cennik_Twinpower.pdf -
Zgadza się. Do
odpalania i bardzo krótkich dojazdów po mieście w zimie na lodowatym silniku
wystarczy - i tak te kilka litrów będziesz tankował raz na parę tygodni przy okazji
tankowania gazu. Po co większy zbiornik na PB jak jeździsz głównie na LPG? Przecież
nie po to się kupuje auto z LPG żeby ciąć po trasie na benzynce. Za to nie ma
problemu z brakiem miejsca na koło zapasowe.No niby tak, tylko np. chcesz pojechać na wakacje zagranicę, a tam już LPG nie jest taki popularny. Wpadasz np. w niemczech na autostradę, kończy się LPG i niedługo potem zaczyna się kończyć wacha. A wiadomo, że stacje na autostradzie są co ileś tam km. Zjazdy też co 500m nie są budowane. A są kraje w europie gdzie stacji benzynowych przy autostradzie praktycznie nie ma ( moje obserwacje z chorwacji). Moim zdaniem to słabe rozwiązanie...
-
No niby tak, tylko
np. chcesz pojechać na wakacje zagranicę, a tam już LPG nie jest taki popularny.
Wpadasz np. w niemczech na autostradę, kończy się LPG i niedługo potem zaczyna się
kończyć wacha.No tak, o tym nie pomyślałem. Z drugiej strony jest to raczej małe autko, zazwyczaj kupowane jako drugi samochód do miasta, a nie rodzinny wóz na zagraniczne wojaże.
A są kraje w europie gdzie stacji benzynowych przy
autostradzie praktycznie nie ma ( moje obserwacje z chorwacji).W Polsce przy A4 od Katowic na zachód też kiepsko ze stacjami.
-
Z ceną niestety nie zaszaleli, spodziewałem się niższej. Przy tych cenach to ciężko będzie się przebić - konkurencja albo tańsza, albo bardziej wybajerzona.
-
W Polsce przy A4 od
Katowic na zachód też kiepsko ze stacjami.wydaje ci sie
gorzej jest w strone KR RZ