Nowa żarówka
-
http://www.geekweek.pl/fipel-przyszlosc-oswietlenia-jest-plastikowa/371726/
Ja tutaj widzę (pod warunkiem niskich kosztów) alternatywę/nastepcę świetlówek CCFL i folii EL.
-
Witam!
Co o tym sądzicie?
klikSądzę, że artykuł jest tendencyjny. Wydajność zbliżona do OLED, zasilanie AC powodujące jednakowe migotanie jak tradycyjnych świetlówek
Tradycyjna świetlówka zasilana napięciem o f=36kHz też nie będzie w widoczny sposób migotać A co do koloru światła - chyba każdy wie, że luminofory są różne, a wielu wie, ze luminofory są już niesamowicie dopracowane.
Świetlówka o oddawaniu barw >90% w rozsądnej cenieŻywotność szacowana na 20000 godzin wydaje się być ok. Tylko ciekawe po jakim czasie będzie 50% mocy świecenia
Może być problem z ceną gdyż materiał wykorzystuje iryd oraz technologię nanorurek
-
Już producenci się postarają by tylko oni wychodzili na tym najlepiej. Co to ni miało być z świetlówkami czy też żarówkami ledowymi. Ceny kosmiczne a żwywotność tylko na papierku wspaniała. Podobno juz nawet w samochodach kombinują bo światła ledowe dzienne maja za dobrą trwałość i się nie psują więc oni nie zarabiają na częściach.
-
Już producenci się
postarają by tylko oni wychodzili na tym najlepiej. Co to ni miało być z
świetlówkami czy też żarówkami ledowymi. Ceny kosmiczne a żwywotność tylko na
papierku wspaniała. Podobno juz nawet w samochodach kombinują bo światła ledowe
dzienne maja za dobrą trwałość i się nie psują więc oni nie zarabiają na częściach.W nowych autach żarówki palą się chyba dużo częściej niż w starych - to taka moja obserwacja Pewnie zostało to zaplanowane/zaprojektowane
-
Już producenci się
postarają by tylko oni wychodzili na tym najlepiej. Co to ni miało być z
świetlówkami czy też żarówkami ledowymi. Ceny kosmiczne a żwywotność tylko na
papierku wspaniała. Podobno juz nawet w samochodach kombinują bo światła ledowe
dzienne maja za dobrą trwałość i się nie psują więc oni nie zarabiają na częściach.http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13009844,Mercedes_bez_zarowek.html
-
W nowych autach
żarówki palą się chyba dużo częściej niż w starych - to taka moja obserwacja
Pewnie zostało to zaplanowane/zaprojektowaneŻarówki H7 padają rzeczywiście szybko i są 2-3 razy droższe od H4 na których można rok spokojnie przejeździć
-
Żarówki H7 padają
rzeczywiście szybko i są 2-3 razy droższe od H4 na których można rok spokojnie
przejeździćŻeby tylko rok Bez problemu kilka dobrych lat
-
Żeby tylko rok
Bez problemu kilka dobrych latJak jeździłem w jednej firmie Fiatem Ducato, to H7 wymieniałem średnio co miesiąc
A żeby w nim wymienić żarówkę, trzeba było odkręcić atrapę, jedną śrubę trzymająca lampę i wyszarpnąć cały klosz z takiego kulowego zaczepu...
Nie wiem czy tylko Fiaty tak mają, czy wszystkie auta z H7
-
Nie wiem czy tylko
Fiaty tak mają, czy wszystkie auta z H7Z tego co wiem to jest bolączka H7 ze względu na mały rozmiar bańki.
-
Nie wiem czy tylko Fiaty tak mają, czy wszystkie auta z H7
Wszystkie. H7 to porażka. W Iveco, Masterze, Citroenach - wymienia się co 5-6 tysięcy km. Najczęściej wymieniam od razu dwie - i tak druga pali się po kilku dniach