[moje auto] Suzuki Swift Cabrio mk3 1.3 '93r.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2014, 18:53 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 18:41
Jutro wybieram się
na myjnię, więc będzie lepiej widać. Specjalnie dla Ciebie zrobię fotkę mojej
klęski!Się przejmujesz, naklej tam jakąś kolejną lepe WRC, albo ognie idące na drzwi i nie będzie widać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2014, 19:31 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 wrz 2016, 18:41
-
napisał 15 lip 2014, 20:13 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2014, 20:18 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 18:41
Jak bym miał taki
przedni zderzak to reszta mogłaby być z całkowicie zdartym lakierem taką "furorę" by
robił.Ty patrz na ognie jakie masz zrobić a nie zderzak
-
napisał 15 lip 2014, 20:19 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
Ty patrz na ognie
jakie masz zrobić a nie zderzakTylko ognie są na drzwiach, a ja mam błotnik popsuty. No i na dodatek nie ta strona co trza!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 lip 2014, 20:21 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 18:41
Tylko ognie są na
drzwiach, a ja mam błotnik popsuty. No i na dodatek nie ta strona co trza!Idą od nadkola, i wiadome jest, że dla równowagi trzeba mieć 2 ognie
-
napisał 16 lip 2014, 15:07 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lip 2014, 19:04 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 18:41
Fucken, myślałem, że Ty pisałeś o tym małym fragmencie na dole błotnika Swoją drogą nie domyło Ci auta, czy już widać powoli rdzawy nalot na nadkolu?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 lip 2014, 19:42 ostatnio edytowany przez zielo 11 wrz 2016, 18:41
hmm... wydaje mi się że bezbarwny wszedł w reakcje z wcześniejszym bezbarwnym,
i teraz pewnie tamte miejsca są chropowate i matowe?
Tego nie da się spolerować, pozostaje tylko pomalować drugi raz,ale starą powłokę trzeba zetrzeć i najlepiej w podkład walnąć...
takie są uroki lakierowania, nie da się czegoś ominąć żeby dobrze wyszło -
napisał 17 lip 2014, 08:46 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
Fucken, myślałem,
że Ty pisałeś o tym małym fragmencie na dole błotnikaMówiłem, że jest źle!
Swoją drogą nie
domyło Ci auta, czy już widać powoli rdzawy nalot na nadkolu?Ale że gdzie?
-
napisał 17 lip 2014, 08:48 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
i teraz pewnie
tamte miejsca są chropowate i matowe?Chropowate nie, ale matowe tak.
Tego nie da się
spolerować, pozostaje tylko pomalować drugi raz,ale starą powłokę trzeba zetrzeć i
najlepiej w podkład walnąć...To lipa.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 06:26 ostatnio edytowany przez zielo 11 wrz 2016, 18:41
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 08:05 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 18:41
A gdzie taki mały pistolet do piaskowania dostać?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 08:13 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 18:41
na allegro jest tego pełno tylko przy nawet tak małym piaskowaniu będziesz miał syf nieziemski i potrzebna jest maska bo nie da się oddychać i tak. Piasek moze być taki z nad rzeki.
Widze że na przód zawitały zaciski z CRXa
-
napisał 18 lip 2014, 12:15 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:41
Mówiłem, że jest
źle!
Ale że gdzie?Na rancie błotnika są już purchle, więc nie opłaca się go ratować... Po zimie szukaj nowego
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 12:47 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 18:41
A gdzie taki mały
pistolet do piaskowania dostać?taki pistolet to scie*** chyba ze masz takie gowienka do piaskowania, zeby to jakos sprawnie szlo to dysza powinna miec minimum 4mm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 17:37 ostatnio edytowany przez zielo 11 wrz 2016, 18:41
Pistolet zakupiłem u mnie w Siedlcach za 50 zl.Na allegro też są dostępne, fakt jest faktem że szału nie robi ale do małych piaskowań daje rade ważne by mieć w miarę wydajny kompresor bo tym pistoletem dobrze korozja schodzi przy min. 6 barach,ja swój pompuje do 10.
Zaciski robiłem 45 min,
pokrywę zaworów 20 min
ale za to 4 felgi stalowe 13" 4h ale to było przed zima...
Jeśli chodzi o piasek to ważne aby był drobny i bez większych farfocli -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 lip 2014, 17:39 ostatnio edytowany przez zielo 11 wrz 2016, 18:41
Widze że na przód
zawitały zaciski z CRXa
Dokładnie tak... -
napisał 18 lip 2014, 20:45 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
Na rancie błotnika
są już purchle, więc nie opłaca się go ratować... Po zimie szukaj nowegoGdzie Wy te purchle widzicie, bo ja się przyglądam (na żywo!) i nic nie widzę?
A błotnik na pewno będzie co najmniej do ponownego malowania jeśli będzie więcej pieniędzy, bo na razie na pewno nic się nie zmieni. -
napisał 18 lip 2014, 20:47 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:41
Pistolet zakupiłem
u mnie w Siedlcach za 50 zl.Na allegro też są dostępne, fakt jest faktem że szału
nie robi ale do małych piaskowań daje rade ważne by mieć w miarę wydajny kompresor
bo tym pistoletem dobrze korozja schodzi przy min. 6 barach,ja swój pompuje do 10.Chyba muszę się do Ciebie przejechać na odratowanie mojego błotnika.