4WD 16V edycja budżetowa
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 08:18 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:32
Troszkę podgoniłem.
Jeszcze tydzień-dwa i jedziemyGratulacje Będzie pięknie latał bokami
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 08:21 ostatnio edytowany przez Damianoo 11 wrz 2016, 18:32
Fele
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 08:45 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:32
Poszerzana seria?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 10:22 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:32
tak jest, poszerzane fabryczne 13stki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 10:27 ostatnio edytowany przez _Mateusz_ 11 wrz 2016, 18:32
Moje felunie ;p
Fajnie u Ciebie wygladaja, na dystansach jest teraz? Czy moze bez? -
napisał 16 sty 2014, 10:57 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:32
Muszę przyznać, że wygląda zarąbiście!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 11:10 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:32
Bez dystansów. Także bez poszerzeń delikatnie wystawały
-
napisał 16 sty 2014, 11:53 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:32
Aura idealna do testów
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 sty 2014, 13:53 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 18:32
no ok Mokry approved
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 09:57 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:32
Szybkie pytanie. Motor g13b. Check engine błyskał błąd przepływomierza, przepływomierz podmieniony, zero błędów błyska, ale wolne obroty to 3500. Co za licho?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 10:02 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:32
Dziura miedzy przepustnica a glowica
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 10:37 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:32
Szybkie pytanie.
Motor g13b. Check engine błyskał błąd przepływomierza, przepływomierz podmieniony,
zero błędów błyska, ale wolne obroty to 3500. Co za licho?Tak jak Colin pisze - sprawdź czy Ci nie łapie lewego powietrza gdzieś... Ja kiedyś np. nie zauważyłem że mi wypadł ten wężyk między pokrywą zaworów a kolektorem i ssał aż miło
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 16:52 ostatnio edytowany przez _Mateusz_ 11 wrz 2016, 18:32
Bez dystansów.
Także bez poszerzeń delikatnie wystawałyTakze masz orginalne hamulce od 4WD, jak bedziesz chciał wrzucic od GTi to bedziesz musiał dać dystans 15 mm bo inaczej Ci nie wejda.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 17:06 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 18:32
Na pewno ta felga da rade z dystansem? Ciekaw jestem bo mam pare 13x4,5J
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 sty 2014, 19:19 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:32
hamulce wejdą (weszły), ale na zwrotnicy z 4WD i trzeba zmniejszyć średnicę tarczy o 3-4 mm
-
napisał 18 sty 2014, 13:03 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:32
No świetnie wyszło, aż szkoda rozbić
Felga i poszerzenie miażdży
Edit: masz założone jakieś żółte żarówki? Jak to się spisuje?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2014, 19:47 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:32
Zrobiłem 10 km. Jest dobrze, ale nie idealnie.
Sprzęgło się ślizga, hamulce - jeśli można je tak nazwać - spowalniają... no ale ogólnie jest fajnie. To kto ma namiary na wytrzymałą tarczę sprzęgła do gti 4wd?
I jeszcze jedno pytanie - jest sposób na zrobienie ręcznego w ten sposób, żeby nie blokował 4 kół?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2014, 23:00 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 18:32
Michał - w swifcie 4wd ręczny nie blokuje 4 kół. Znaczy blokuje... ale to wiskoza, da się ją przełamać. Na przyczepnym trzeba mieć duże przeciążenie, żeby tył wykleiło, na śliskim, trzeba używać więcej gazu - tak, żeby przód ciągnął, a ręcznym wtedy przełamać wiskozę.
BTW: pojeździłbym z Tobą na śniegu tym wynalazkiem. Szczególnie, że u was śnieg jest, a u nas ni ma -
Użytkownik archiwalnynapisał 8 lut 2014, 08:46 ostatnio edytowany przez Husar 11 wrz 2016, 18:32
możesz odpiąć linkę z jednego koła wtedy jedno blokujesz a drugie obraca się 2razy szybciej, bardzo fajna sprawa przy nawrotach no i w jeździe tez rzucisz i wyratujesz;)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 8 lut 2014, 08:56 ostatnio edytowany przez Pepe_4wd 11 wrz 2016, 18:32
Trzeba ciągną reczny z gazem tak jak pisze Toldos. Np. Damian Kostka u siebie mial hydrauliczny reczny, tarcze z tylu i to dzialalo. Wiadomo nie zlamiesz swifta jak lancera, ale zawsze coś