[moje auto] Mała Czarna, czyli Świst we własnej osobie.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 15:15 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 18:28
Ranty podoginane to
raz, kolo jest dość lekkie jak na swój roziar ( dla porównania kolega - koleżka ma
17 które są dużo cięższe od 17 ze slickiem toyo 888 a moje ważą z kolei pare kilo
mniej od tych ze slickiem) dużej zmiany w osiągach nie zauważyłem.
u mnie nie ma
zresztą gdzie jeździć szybko, wszedzie dziury ( kocham Wałbrzych), a na tym kole i
tak pare kill'ów już zaliczyłem, do jednych z nich nalezy 2,0 litrowy Saab Aero na
turbienapewno to nie byl 2.0 turbo bo bys rady nie dal :)albo kierowca zamulony
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 15:31 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
pewnie tak
-
napisał 22 maj 2013, 15:57 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:28
Na 1 biegu saabowi lekko wysuniesz się, ale potem pogrom
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 16:17 ostatnio edytowany przez ZureX 11 wrz 2016, 18:28
co to masz za zawias ze tak nisko siedzi ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 16:23 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 18:28
co to masz za
zawias ze tak nisko siedzi ?
pewnie seria od gti tylko kolo wypelnia -
napisał 22 maj 2013, 16:58 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:28
pewnie seria od gti
tylko kolo wypelniaTeż tak sądzę.
-
napisał 22 maj 2013, 17:26 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 18:28
Mylicie się
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 18:26 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
-
napisał 22 maj 2013, 18:56 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:28
Mylicie się
A jednak nie:
Cytat:
tu jest seria, po założeniu 17 poszedł jeszcze do góry
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 19:05 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
tak naprawde wszyscy i nikt nie macie racji.
seria z gti, z tyłu 1,5 zwoja mniej z przodu zwój.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 19:05 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 18:28
Ranty podoginane to
raz, kolo jest dość lekkie jak na swój roziar ( dla porównania kolega - koleżka ma
17 które są dużo cięższe od 17 ze slickiem toyo 888 a moje ważą z kolei pare kilo
mniej od tych ze slickiem) dużej zmiany w osiągach nie zauważyłem.
u mnie nie madość lekkie, ale do Enkei-a z ITR to pewnie taczka
zresztą gdzie jeździć szybko, wszedzie dziury ( kocham Wałbrzych), a na tym kole i
tak pare kill'ów już zaliczyłem, do jednych z nich nalezy 2,0 litrowy Saab Aero na
turbiejak ten z Biopower w nazwie to lypa a nie Aero ... to ma 8s do 100 ... co innego jak byś trafił na Viggena
-
napisał 22 maj 2013, 19:38 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:28
Cóż, jeszcze nie padło pewne stwierdzenie:
"Paanie, tożto kooza meee"
A tak na serio, zamysł fajny, koła wyglądają świetnie, jak się prowadzi ? Nie ma efektu taczki ? Nie jestem entuzjastą cięcia zwojów, no ale jak już pocięte to fajnie opadł. -
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 19:44 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 wrz 2016, 18:28
Sam się zastanawiałem czy by sobie Apexów jeszcze nie podciąć. Ale odpuściłem temat, w końcu amortyzatory seria więc różnie by mogło być.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 19:47 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
Duzo osób pytałem o zdanie co do cięcia, nie mieli żadnego ale.
Jeszcze przód musze poł zwoja uciąć, bo jest ciut za wysoko.Prowadzi się fajnie, na tej oponie coś się klei drogi, ale nie wiem czy tylko mój czy wszystkie Swifty mają tendencję to jechania przodem - jeżeli wiecie co mam na myśli.
Jest teraz bardzo sztywno, twardo - fajnie
Ludzie dziwnie sie patrza jak jade 20km/h przez droge.
Dzisiaj zostałem wytrabiony i wyprzedzony przez wiele dziwnych aut ! -
napisał 22 maj 2013, 20:14 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:28
Z takim prześwitem to latać wręcz możesz
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 21:16 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
Z takim prześwitem
to latać wręcz możesztak, może i prześwit jest, ale to tylko i wyłącznie przez duże koła, musiały by sie naprawde głęboko schować w nadkola zeby był prześwit mały.
Ale jest bardzo twardo (do porównania Punto Gt na czerwonych HR'ach jedzie podobnie na diurach i wybojach) strasznie podskakuje dupa.Ciekaw jestem jak bedzie na zimowkach
z ciekawości załoze na dniach -
napisał 22 maj 2013, 21:19 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:28
na zimówkach pewnie tak jakbyś wsadził jakieś obniżające sprężyny -4 cm. Tylko nie gleb za mocno bo naprawdę będzie masakra, uwierz, chłopaki mogą potwierdzić jak suzuki śmiga na -7 cm
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 21:35 ostatnio edytowany przez tivee 11 wrz 2016, 18:28
przód pojdzie jeszcze niżej, poł zwoja myśle i zostawiam.
jak sie odkuje po innych dziwnych sprawach kupie HR'y i amortyzatory z prawdziwego zdarzenia !Szkoda ze sie nie zarejestrowałem na forum wcześniej, miesiac temu byłem w Warszawie na weekend na zawodach na Bemowie, bym mógł pogadać z paroma ludzmi
-
napisał 22 maj 2013, 21:57 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:28
Spot na życzenie jeden był, zrobiłoby się i drugi Jak coś to pisz w wątku o spotach jakbyś jeszcze się pojawił, coś tam zawsze się wykmini. Chłopaki z Waffki nie takie złe jak mówią
-
Użytkownik archiwalnynapisał 22 maj 2013, 22:00 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 wrz 2016, 18:28
No bo jak przyjechałem to przynajmniej się zmotywowaliście aby coś zrobić