Subaru Justy GTI - Budowa mojej pierwszej rajdówki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 23 lut 2013, 21:03 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:08
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2013, 12:29 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 18:09
wyglada na zdrowa powodzenia w projekcie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 24 lut 2013, 13:28 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
wyglada na zdrowa
powodzenia w projekcieNie do końca taka zdrowa, progi musiałem wymienić i parę ognisk rudej też znalazłem.
No ale cała reszta ok i co najważniejsze mocowanie zawieszenia. -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 mar 2013, 20:28 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Z braku czasu prace bardzo pomalutku idą ale karoseria już wyspawana.
Zdemontowałem też zawieszenie tylne i czyszczę wszystko od spodu bo materiał na klatkę będzie dopiero na początku kwietnia.
Mam pytanie do was czy spotkał się już ktoś z tarczami na tylnej osi w Justy i z czego można ewentualnie coś podpasować, fajnie by było mieć tarczowe hamulce na tyle. -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 mar 2013, 21:17 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Z braku czasu prace
bardzo pomalutku idą ale karoseria już wyspawana.
Zdemontowałem też
zawieszenie tylne i czyszczę wszystko od spodu bo materiał na klatkę będzie dopiero
na początku kwietnia.
Mam pytanie do was
czy spotkał się już ktoś z tarczami na tylnej osi w Justy i z czego można
ewentualnie coś podpasować, fajnie by było mieć tarczowe hamulce na tyle.Spotkało się wielu ;)) Swift GTI i po sprawie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 mar 2013, 21:26 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 18:09
dolacze sie do tego samego pytania, bo w cabrio etz mam bebny mhm musze wymienic caly wahacz z amorkiem czy jak?>?
-
napisał 5 mar 2013, 21:34 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:09
Z tego co pamiętam to zwrotnice trzeba mieć, leżą u mnie takie z tarczami klockami itd
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 mar 2013, 21:40 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
W przypadku ośki to banalnie proste.. zamieniasz zwrotnice i po sprawie... oczywiscie przewody hamulcowe i linki ręcznego muszą być od GTI.
W 4WD jest trochę więcej roboty i kasy. trzeba rozmontować ori zwrotnice zdemontować tarcze mocowania cylinderka i szczęk .Podobna operacje trzeba zrobić ze zwrotnicą od GTI. zamienić elementy kupić nowe łożysko i wszystko zmontować. Linki ręcznego i przewody hamulcowe tak samo od GTI. Zupełnie inna sprawą to korektor hamowania... jak będzie współpracował z takimi hamulcami nie wiem . -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 18:41 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
hubiRALLY dzięki za info teraz już wiem czego mi trzeba i nie będę musiał kombinować.
W twojej Justynie masz już zmienione na tarcze??
A odnośnie przednich hamulców pasują z CRX jak dobrze pamiętam?? Poprawcie mnie jak się mylę. -
Użytkownik archiwalnynapisał 6 mar 2013, 20:15 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Buda u mnie bedzie na dniach malowana i zaczynam składanie wszystkiego do kupy. U mnie cały układ hamulcowy bedzie dość mocno modyfikowany. Jak poskładam i przetestuje to podziele sie spostrzeżeniami. Co do przodów.. faktycznie od CRXa pasuja z mała modyfikacją. Jeżeli dobrze pamiętam to średnice tłoczków maja sie następująco justy-49mm GTI-51mm, CRX-53mm
-
napisał 6 mar 2013, 20:29 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 18:09
A czy ori felga stalowa GTi 14 cali podejdzie do hondowego zacisku czy trzeba 15 cali lub 14 alu wsadzać ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2013, 10:10 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Nie mam pojęcia jak to jest w GTI ale przy konwersji do justy to na GTI wchodzi 13" a z dystansem i CRX podobno.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2013, 10:40 ostatnio edytowany przez nds 11 wrz 2016, 18:09
na zaciski z CRXa wchodzą bez problemu oryginalne stalowe "14
-
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2013, 18:29 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Teraz już wiem wszystko odnośnie hamulców w Justynie.
Dzięki wszystkim za pomoc.
HubiRally a twoja Justyna jaki zawias dostanie? Jakiś gwint? -
Użytkownik archiwalnynapisał 7 mar 2013, 19:53 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 18:09
Na najbliższe zawody raczej wszystko prawie seria bedzie... zwyczajnie mało czasu a i zasoby finansowe sie skurczyły juz dość mocno. Z czasem cos bede myslał. najbardziej bym chciał bilsteina b6.. ewentualnie koni sport.. bo hp sporting jest poza zasiegiem finansowynm jak na razie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2013, 19:54 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
-
napisał 11 maj 2013, 21:59 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:09
solydne rury
-
Użytkownik archiwalnynapisał 11 maj 2013, 22:25 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 18:09
Dawno nic nie
pisałem, ale miałem mały przestój.
Klatka już prawie
na wykończeniu zostały krzyże boczne i dokończyć podpory.
Fotki słabe bo nie
miałem aparatu na warsztacie.Kto Ci robi klatę? Bo wygląda mi to na robotę Piotrka Barana
-
Użytkownik archiwalnynapisał 12 maj 2013, 07:29 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Kto Ci robi klatę?
Bo wygląda mi to na robotę Piotrka BaranaKlatkę robię sam, pomaga mi trochę brat.
Wzorowałem się na klatce twojego Swifta dlatego też są podobne.A co do rur to są to fi50x2 ciągnione na zimno bezszwowe E235+N stal atestowana.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 maj 2013, 20:16 ostatnio edytowany przez krasustop 11 wrz 2016, 18:09
Sory za post pod postem, ale znalazłem fotele Bimarco Expert w dobrej cenie.
Pytanie do Was czy ktoś robił interesy z tym sprzedawcą z Krakowa, bo troszeczkę coś kręci i nie chce wysłać za pobraniem, chyba będę musiał zrobić wycieczkę do Krakowa.
Bimarco Expert