[moje auto] Suzuki Swift GLX 1.3 mk4 5d - Suzi
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2012, 18:45 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 wrz 2016, 17:12
Migel, wg mnie tak, ale gust jest jak d.. każdy ma swoją
-
napisał 25 wrz 2012, 18:51 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:12
Zawsze mozna
przemalowac na czarny masz racjeObejrzałeś sobie foty mojego? Mamy taki sam kolor nadwozia, więc u Ciebie będzie wyglądało identycznie. Jedyna różnica to ilość drzwi...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2012, 20:02 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
Znalazłem coś bardzo ciekawego, nie wiem jak z tym czymś czyszczącym na wiertarke, ale będe kombinował : D
http://manuale.piwko.pl/malowanie_bebnow.pdf -
napisał 25 wrz 2012, 20:17 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:12
Coś zbyt pięknie to wygląda jak na czyszczenie druciakiem na wiertarce, w swifcie może nie być tak kolorowo, lepszy druciak na szlifierce i 7 razy szybciej będzie. Lakier na wysokie temperatury też możesz se odpuścić, zwykły starczy, 2 lata wytrzyma, w końcu tych ceramicznych hebli chyba tak często nie grzejesz~~
Sądząc po cenach poszczególnych artykułów to ten poradnik jest z ubiegłego wieku bo za benzynę ekstrakcyjną to teraz 7zł wołają, a 3zł to mogła kosztować jak ten lanos był nowy co by swoją drogą usprawiedliwiało łatwość pozbycia się rdzy z bębnów.
Swoja drogą ktoś całkiem niegłupie chinole w nim sprofanował
PS Popatrzyłem na oponę... z 2005 roku jest to w ogóle się fakty nie zgadzają jakaś wielka ściema ten poradnik
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2012, 20:19 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
Coś zbyt pięknie to
wygląda jak na czyszczenie druciakiem na wiertarce, w swifcie może nie być tak
kolorowo, lepszy druciak na szlifierce i 7 razy szybciej będziea to to właśnie nie wiem co ja mam, bede musial przeszukać piwnice
-
Użytkownik archiwalnynapisał 25 wrz 2012, 21:17 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 17:12
Najlepiej oczyścić tarczą listkową, u mnie świetnie wyszło czyszczenie, a lakier brałem szczerze mówiąc zwykły, tani, a trzyma się dobrze, nie jest przegrzany, więc jak wyżej pisano nie musi być specjalny, odporny na temperaturę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 12:43 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
-
napisał 26 wrz 2012, 13:04 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:12
Panie! A zabezpieczenie gwintów przed farbą?!
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 13:16 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 17:12
ladnie umalowales wahacz i sprezyne przy okazji
-
napisał 26 wrz 2012, 13:23 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:12
ladnie umalowales
wahacz i sprezyne przy okazjiJa proponowałem rav'ovi, żeby do mnie przyjechał to bym mu powiedział co i jak robić...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 13:25 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
ladnie umalowales
wahacz i sprezyne przy okazjia to specjalnie, antykorozyjnie
-
napisał 26 wrz 2012, 14:19 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:12
Akurat to są najtrwalsze elementy pod tym względem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 14:34 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
Akurat to są
najtrwalsze elementy pod tym względemZ przodu mocowania może też powinienem ?
-
napisał 26 wrz 2012, 14:43 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:12
Znalazłem coś
bardzo ciekawego, nie wiem jak z tym czymś czyszczącym na wiertarke, ale będe
kombinował : D
http://manuale.piwko.pl/malowanie_bebnow.pdffajne lanosidło - konkretna felga
-
napisał 26 wrz 2012, 14:46 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:12
Rant bębna powinieneś lepiej oczyścić, nawet opukać młotkiem - widać, że są tam jeszcze płaty rdzy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 14:47 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
Rant bębna
powinieneś lepiej oczyścić, nawet opukać młotkiem - widać, że są tam jeszcze płaty
rdzywiertarką na full mocy pod każdym kątem, różnym wkładem, nie chciało lepiej schodzić niestety : (
-
napisał 26 wrz 2012, 14:49 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 17:12
wiertarką na full
mocy pod każdym kątem, różnym wkładem, nie chciało lepiej schodzić niestety : (To ja już lepiej to wyczyściłem szczotką drucianą, szpachelką i papierem ściernym...
-
napisał 26 wrz 2012, 14:51 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:12
wiertarką na full
mocy pod każdym kątem, różnym wkładem, nie chciało lepiej schodzić niestety : (jak weźmiesz spory płaski śrubokręt to zobaczysz ile jeszcze rdzy z rantów odpadnie...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 wrz 2012, 14:51 ostatnio edytowany przez rav52v 11 wrz 2016, 17:12
To ja już lepiej to
wyczyściłem szczotką drucianą, szpachelką i papierem ściernym...mam kiepską wiertarkę, o dość małej mocy, szczotki stawały na bębnie łatwo, nie mam tyle cierpliwości, żeby robić to papierem ściernym
-
napisał 26 wrz 2012, 14:58 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:12
Bez zdejmowania wahaczy to mocowań nie ma jak dobrze zabezpieczyć, kup sobie jakąś najtańszą szlifierkę black&decker za 115zł i zrób jeszcze raz te bębny