Swift Bimoto GTi -projekt
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2011, 19:38 ostatnio edytowany przez mlodyboruch 11 wrz 2016, 16:38
jak dla mnie to te komorę pomalowałeś na odp....dal
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2011, 19:51 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 16:38
tak teraz sie przygladam i widze ze gti mialo przygotowanie na mocowanie wezyka hydraulicznego od sprzęgła hydraulicznego 2 dziurki po prawej stronie na zdjęciu na podłużnicy obok linki sprzęgła
-
Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2011, 21:11 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:38
jak dla mnie to te
komorę pomalowałeś na odp....daldlaczego tak myślisz? ja uważam że to tylko komora silnika więc nie spuszczałem się nad tym niewiadomo jak.
-
napisał 18 paź 2011, 06:03 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:38
grodziówke mogłeś pomalować całą aż do podszybia...
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 09:32 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:38
no własnie też to miałem napisac czemu do końca nie malowałeś? co to za bandaż ?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 12:16 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 16:38
no własnie też to
miałem napisac czemu do końca nie malowałeś?Zapewne dlatego, żeby nie zamalować tabliczki i numerów VIN?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 18:44 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 16:38
ona jest na nity wiec mozna ja w kazdym momecie wykrecic , ewentualnie zakleić tasma
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 18:52 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 16:38
ona jest na nity
wiec mozna ja w kazdym momecie wykrecic , ewentualnie zakleić tasmatabliczka tak, ale nr VIN już nie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 18:54 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:38
A ja tak tylko zapytam: po co w ogóle owijać żeliwny kolektor szkłem? Nie wiem, może się nie znam ale w samochodach z reaktorem katalitycznym im wyższa temp spalin tym lepiej ale tutaj nie zakładam że katalizator zostanie w aucie. Drugim powodem może być BHP i zapobieganie możliwości oparzenia? No chyba że termicznie to jeszcze jakieś wytłumaczenie ma, że nie chcemy mieć gorąco pod maską. Ktoś to potrafi sprecyzować? U mnie mam rurowy kolektor i jedyne miejsce które może podgrzewać cokolwiek to przejście pod miską olejową, tam też mam bandażem odizolowane bo widziałem tego sens.
Ale owijać tak dla lansu? Hmm, to trochę wyrzucanie kasy moim zdaniem. Może ktoś sie wypowie? -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 19:31 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:38
taśma nie była droga bo 130 Pln'ów a sens jest taki że jaki kolektor by nie był to oddaje ciepło do komory silnika a bandaż właśnie służy aby zapobiegać temu zjawisku. A na marginesie kolektor owinięty jest do samego końca czyli aż za miskę olejową łącznie z dwururką. Kolejna sprawa owszem ładnie to wygląda. A dlaczego nie pomalowałem dalej niż połączenie? ponieważ dlatego że ta część będzie jak całą reszta samochodu malowana w przyszłości perłowym lakierem więc po co robić tą samą robotę dwa razy zresztą wyraźnie napisałem że lakieruje komorę silnika.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 19:33 ostatnio edytowany przez dawcy 11 wrz 2016, 16:38
Jakby malował baranem to może i by sie nie dało odczytać VIN
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 19:46 ostatnio edytowany przez indii 11 wrz 2016, 16:38
tabliczka tak, ale
nr VIN już nieA jaki problem, że numer Vin pokryje się lekka warstwą lakieru ? U mnie malowane było to miejsce i numer ten jest jak najbardziej czytelny
-
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 20:01 ostatnio edytowany przez indii 11 wrz 2016, 16:38
A ja tak tylko
zapytam: po co w ogóle owijać żeliwny kolektor szkłem? Nie wiem, może się nie znam
ale w samochodach z reaktorem katalitycznym im wyższa temp spalin tym lepiej ale
tutaj nie zakładam że katalizator zostanie w aucie. Drugim powodem może być BHP i
zapobieganie możliwości oparzenia? No chyba że termicznie to jeszcze jakieś
wytłumaczenie ma, że nie chcemy mieć gorąco pod maską. Ktoś to potrafi sprecyzować?
U mnie mam rurowy kolektor i jedyne miejsce które może podgrzewać cokolwiek to
przejście pod miską olejową, tam też mam bandażem odizolowane bo widziałem tego
sens.
Ale owijać tak dla
lansu? Hmm, to trochę wyrzucanie kasy moim zdaniem. Może ktoś sie wypowie?Kolektory wydechowe obwija się bandażem z kilku powodów. Dzięki temu temperatura w komorze silnika jest niższa. Może nie o jakąś zabójczą wartość, ale zawsze...
Po drugie i co najważniejsze, zależy nam na tym, aby komora silnika była jak najefektywniej oczyszczana z gazów spalinowych. Bandaż powoduje, że temperatura spalin przy wylocie z silnika nie traci od razu temperatury, a co za tym idzie energii, która pozwala na ich szybszy wylot. -
Użytkownik archiwalnynapisał 18 paź 2011, 20:20 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:38
najważniejsze, zależy nam na tym, aby komora silnika była jak najefektywniej
oczyszczana z gazów spalinowych.Chyba miałeś na myśli komorę spalania ale ogólnie masz rację
-
Użytkownik archiwalnynapisał 21 paź 2011, 12:55 ostatnio edytowany przez indii 11 wrz 2016, 16:38
Chyba miałeś na
myśli komorę spalania ale ogólnie masz rację
Buahaha co ja napisałem Jasne, że o komorę spalania mi chodziło Patrzyłem na foty z malowania komory i coś mi się poebało -
Użytkownik archiwalnynapisał 31 mar 2012, 20:07 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:38
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2012, 11:14 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:38
zdawaj częściej relacje, przed Toba chyba teraz najwięcej pracy, zeby to wszystko zgrać, dopasować.
Wkoncu coś ciekawego na forum bo ostanio nuda, łatanie dziur silikonem itp
Myślałeś o tym zeby wzmocnić hamulce ? bo masa zwiększy się znacznie. Ale to w sumie na koncu juz.
Z przodu tez gwint?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2012, 11:58 ostatnio edytowany przez dawidczaju 11 wrz 2016, 16:38
To ja mam inne pytanie. Jak ten gwint został stworzony? Sam mam już myśl jak swój urezać z seryjnego ale każda ciekawostka się przyda. Niestety gwinty do swifta kosztują majątek a żeby ruszyli produkcje np. mts technik to trzeba co najmniej 100 osób chętnych.
-
napisał 4 kwi 2012, 13:07 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:38
Gwint wygląda jakby był allegrowy, tzn: nagwintowana tuleja a do tego sprężyna, a wszystko osadzone na gnieździe sprężyny, zapewne auto tematu dobrze mi pojedzie bo zaadoptował coś z innego auta
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2012, 15:34 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 16:38
a ja wiem co tam jest
zawieszenie przednie ze zwrotnicami przednimi i zaciskami, a gwint allegrowy. bez silnika z tyłu jeszcze, juz jest strasznie twardy.