[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Powiem Ci, że
naprawdę fajny samochód
Szkoda, że nie ma
ręcznej skrzyni ale 5 biegowy automat fajnie by było znaleźć :]a no widzisz
na rynek europejski szly dwie wersje
gx25 i gx30a na us dodatkowo gx35
nie widzialem modelu bez 5AT
jedyny minus tego auta to naped na przod
bo i samo wnetrze i wyposazenie, plus szyby bez ramek jak dla mnie :oki:
-
No ale auto w Polsce dopiero 4
lata, a w RFN nie sypią soląbzdura
sypia sola tak samo jak u nas
tylko ze niemce to takie sknery som ze auta po zimie myja dokladnie,
a w polsce wielokrotnie widzialem w "maju/czerwcu" auta z po zimowa sola na "masce "
zreszta urzyszkodnik kedzior i jego swift potwierdza to co napisalem - 20letni swift na ktorym korozji nie widzialem
-
a no widzisz
na rynek
europejski szly dwie wersje
gx25 i gx30
a na us
dodatkowo gx35
nie widzialem
modelu bez 5AT
jedyny minus tego
auta to naped na przod
bo i samo wnetrze
i wyposazenie, plus szyby bez ramek jak dla mnie :oki:Autko super i ceny śmiesznie niskie za 14 tysiaków można mieć full wypas 3,0 z gazem za taką furę
Na przykład ten jest super klik , ciekawe za ile pójdzie
Tylko, że to nie GX...., tylko XG...
-
Mokry ma racje!! kupuj benzin i się nie zastanawiaj..
przynajmniej będziesz miał ogrzewanie zimądo MKV: gratuluje znalezienia usterki i cierpliwości do swifta..
-
do MKV: gratuluje znalezienia usterki i cierpliwości do swifta..
Cierpliwość to ja muszę mieć do "mechanika" (nie będę tu po imieniu pisał ale niektórzy wiedza o kogo chodzi) który nie sprawdził czy tulejka której dorobienie zamówił jest identyczna z oryginalną przez jej zamontowaniem... a zresztą ja nic nie muszę - zmienie mechanika.
Gość jeszcze chciał mnie jeszcze naliczyć za ponowne ściągnięcie głowicy - no chyba sobie jaja robi! Nie dość że uszczelka Reinza poszła na straty i mam zamontowaną Takomę czy Ajusę (została mi z zeszłego rok uz kompletu uszczelek) to jeszcze mam mu płacić za to że on to spartolił bo nie sprawdził czy tulejka jest identyczna przed jej zamontowaniem?! (oryginalna miała wysokość okł 10mm z tego co mówił a dorobiona okł 12mm - nic dziwnego że nie było kompresji)
Po moim wykłóceniu się w tej sprawie zadzwonił do kolegi z którym to wszytko składał z pretensjami że mnie ma dość itp itd... tylko, że zadzwonił do mnie a ja sobie w spokoju posłuchałem co ma do powiedzenia zanim mu powiedziałem, że chyba numer pomylił...
Ogólnie to się zaczęło i tak od tego, że to on kółko dolotowe przekręcił nie w tą stronę co trzeba... no ale tutaj go po koleżeńsku poprosiłem o pomoc więc nie mogę mieć "roszczeń" w tej sprawie - sam sobie jestem w pewnym sensie winien.
No po prostu brak słów!
-
bo auta składa się w plastek monster garage
po tylu rozbiórkach i remontach tej głowki , niedługo sam bedziesz chyba samodzielnie to ogarniał
Powodzenia w strojeniu całości , oby wypluło ladne cyferki i jeździło tak jak ma jeździć.
-
bo auta składa się
w plastek monster garage
po tylu rozbiórkach
i remontach tej głowki , niedługo sam bedziesz chyba samodzielnie to ogarniał
Powodzenia w
strojeniu całości , oby wypluło ladne cyferki i jeździło tak jak ma jeździć.Skonsultowałem się potem z innym mechanikiem i sam sobie zapłon mniej więcej ustawię. Powoli zacznę też chyba ogarniać Ecumastera co i jak - wczoraj było pierwsze wpięcie laptopa
Niech ten mój główny mechanik wreszcie wraca do zdrowia po wypadku bo zawsze wszystko dobrze robił a jak coś zwalił jego pracownik to bez słowa karnie pokrywał wszystkie koszta itp. - i tak powinno być!
-
Mokry ma racje!!
kupuj benzin i się nie zastanawiaj..
przynajmniej
będziesz miał ogrzewanie zimąWsadzi się go do garażu i będzie się szybciej nagrzewać, a w zamian ta elastyczność i niutki
-
To mówisz, że kolega na M z tego forum tak obniżył loty?
-
To mówisz, że kolega na M z tego forum tak obniżył loty?
Nie wiem czy obniżył loty czy co ale znam go od dłuższego czasu i nieraz korzystałem z jego usług ale nigdy mnie tak nie urządził. O ile jeszcze spierniczył robotę to jakoś przeboleje bo to naprawił - mnie to kosztowało okł 80zł za uszczelkę no i dobrą uszczelkę ale jak jeszcze chciał kasę za to że ją spierniczył bo nie sprawdził tulejki przed montażem a za to kasę bierze to już przegiął!
Poza tym nie jest wcale tani bo za ściągnięcie głowicy bierze tyle samo co mój mechanik w samym centrum Warszawy!
-
Nie wiem czy
obniżył loty czy co ale znam go od dłuższego czasu i nieraz korzystałem z jego usług
ale nigdy mnie tak nie urządził. O ile jeszcze spierniczył robotę to jakoś
przeboleje bo to naprawił - mnie to kosztowało okł 80zł za uszczelkę no i dobrą
uszczelkę ale jak jeszcze chciał kasę za to że ją spierniczył bo nie sprawdził
tulejki przed montażem a za to kasę bierze to już przegiął!
Poza tym nie jest
wcale tani bo za ściągnięcie głowicy bierze tyle samo co mój mechanik w samym
centrum Warszawy!tym bardziej, że Ty liczysz tylko koszt uszczelki, a przecież jeszcze trzeba doliczyć olej silnikowy i płyn chłodniczy
-
tym bardziej, że Ty
liczysz tylko koszt uszczelki, a przecież jeszcze trzeba doliczyć olej silnikowy i
płyn chłodniczyNo to już jest następstwo złego ustawienia kółka rozrządu... może to że tego dnia co miałem zamówioną hamownie to ta się zepsuła? Może to był znak, żeby nie korzystać z jego usług w tej sprawie? No ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem...
Muszę kupić drugi samochód żeby takie coś nie przeszkadzało mi zbytnio w życiu codziennym.
A Swift był, jest i będzie
Co najwyżej zastanawiam się czy kiedyś przy okazji nie kupić samego bloku, rozwiercić go, wsadzić tłoki 75mm z Hondy D16A9 lub D16ZC i połączyć to z moją głowicą. Ciekawe co by z tego wyszło
Ale ten blok to juz bym chyba oddał do zrobienia do Promotora.
-
No to już jest
następstwo złego ustawienia kółka rozrządu... może to że tego dnia co miałem
zamówioną hamownie to ta się zepsuła? Może to był znak, żeby nie korzystać z jego
usług w tej sprawie? No ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem...
Muszę kupić drugi
samochód żeby takie coś nie przeszkadzało mi zbytnio w życiu codziennym.
A Swift był, jest i
będzie
Co najwyżej
zastanawiam się czy kiedyś przy okazji nie kupić samego bloku, rozwiercić go,
wsadzić tłoki 75mm z Hondy D16A9 lub D16ZC i połączyć to z moją głowicą. Ciekawe co
by z tego wyszło
Ale ten blok to juz
bym chyba oddał do zrobienia do Promotora.Jak już ktoś ogarnięty porobi w Twoim Swifcie to, co ma być zrobione jak należy, to takie zmiany nie będą potrzebne
-
Jak już ktoś
ogarnięty porobi w Twoim Swifcie to, co ma być zrobione jak należy, to takie zmiany
nie będą potrzebneNo niby tak ale jednak tłoki podnoszące kompresję do tych wałków bardzo mile widziane by były
-
No niby tak ale
jednak tłoki podnoszące kompresję do tych wałków bardzo mile widziane by byłyPorobisz auto w obecnej specyfikacji, pojeździsz trochę i pomyślisz...
Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia
-
Porobisz auto w obecnej specyfikacji, pojeździsz trochę i pomyślisz...
Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzeniaNo co Ty
W każdym razie chcę zachować to, że cały czas jest to samochód do codziennej jazdy i nawet na tych wałkach super się spisuje
-
No co Ty
W każdym razie chcę
zachować to, że cały czas jest to samochód do codziennej jazdy i nawet na tych
wałkach super się spisujeNo to więcej nie dłub, bo awaryjność podskoczy
-
No niby tak ale
jednak tłoki podnoszące kompresję do tych wałków bardzo mile widziane by byłya nie lepiej bylo od razu wsadzić turbo koszt myślę mniejszy niż te twoje wszystkie "mody", które dają moim zdaniem marne efekty...
-
a nie lepiej bylo
od razu wsadzić turbo koszt myślę mniejszy niż te twoje wszystkie "mody",
które dają moim zdaniem marne efekty...albo kompresorek
-
a nie lepiej bylo
od razu wsadzić turbo koszt myślę mniejszy niż te twoje wszystkie "mody",
które dają moim zdaniem marne efekty...Można, ale chciałem wysokoobrotowego wolnossaka
Może kiedyś zrobię jakiegoś doładowanego - nie wiem
Jak widać doi tej poro po moim "szaleństwie" wszystko jest możliwe; )