[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 kwi 2011, 11:34 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
jak mogą bez
zgody właścicielaJak mogą wydrukować wykres z pomiarów które sami robili?? No chyba normalnie mogą
To malutkie zdjęcie głowicy tez oni robili - nawet gdybym nie wiadomo czego chciał to jak im bym udowodnił, że to moja głowica?? Numerów nie widać przecież tam ani nic
Ja tylko napisałem, ze w sumie fajnie wyszłoDobra - koniec offtopu o tym co komu wolno a co nie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 kwi 2011, 05:56 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:27
jak mogą bez
zgody właścicielatyle ze to oni sa wlascicielami zdjecia a na zdjeciu nie ma niczego co bylo by objete ustawa o prawach autorskich i prawach pokrewnych,
ot zwylky kawalek metalu :phi:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 10:20 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
Wczoraj TPS wrócił do nominalnych ustawień i wymieniony został komputer na drugi z wymienionym chipem - teraz odcinka jest na 8200orb/min
Pierwsze wrażenia są takie:- silnik pracuje bardzo cicho
- na niskich obrotach jedzie się bardzo płynnie- można powiedzieć wręcz "aksamitnie"
- przy okł 4000obr/min dostaje całkiem niezłego kopa
Podsumowując chyba jakies zmodyfikowane mapy paliwowe tam są ale nie wiem niestety dokładnie co to za chip - kupiony od Erde (dokładnie od jego znajomego) i jeźdizł też na seryjnych wałkach więc u mnie obecnie sie sprawuje
Kolejny krok w stronę wzmocnienia silnika wykonany - 8200obr/min przy zastosowaniu świnki da większe pole do popisu dla innych wałków
Teraz już chyba tylko zostało do zrobienia:
- zakup i wymiana wałków
- przerobienie i wymiana kółek na regulowanie
- przełożenie kolektora dolotowego na drugi komplet z założoną przepustnicą 60mm
- kupno DET III i wystrojenie tego wszystkiego (wraz z MAP sensorem zamiast MAFa)
A za godzinkę jadę zakładać na przód KONI Sport-y - chyba 3/4 twardości ustawię na początek (tak mam teraz na tyle ale chyba do 1/2 zmniejszę tył po wyjęciu LPG)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 10:23 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:27
Wczoraj TPS wrócił
do nominalnych ustawień i wymieniony został komputer na drugi z wymienionym chipem -
teraz odcinka jest na 8200orb/min
Pierwsze wrażenia
są takie:- silnik pracuje
bardzo cicho - na niskich
obrotach jedzie się bardzo płynnie- można powiedzieć wręcz "aksamitnie" - przy okł
4000obr/min dostaje całkiem niezłego kopa
Konsekwentnie do celu, już Ci nie dużo zostało i będzie potworek
- silnik pracuje
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 10:30 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
Konsekwentnie do
celu, już Ci nie dużo zostało i będzie potworekDokładnie - konsekwentnie do celu - wiem, ze to trochę trwa ale to jest jednak spory wydatek i musi być przemyślany
ps. Erde - zegary chyba kupie nowe AutoGauge bo te VDO chyba nie będą się lubiły z czujnikami AG (tak słyszałem)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 19:24 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
A za godzinkę jadę
zakładać na przód KONI Sport-y - chyba 3/4 twardości ustawię na początek (tak mam
teraz na tyle ale chyba do 1/2 zmniejszę tył po wyjęciu LPG)Jak nie urok to sraczka
Amorki gotowe do założenia itp ale po drodze do Mariego jakoś dziwnie mi się Swift prowadził. Fakt, że bardzo silny boczny wiatr był ale jednak coś mi się nie podobało.
W warsztacie od razu zajrzałem pod spód samochodu i niestety stało się to co najgorsze - pękł kawałek podłogi mniej więcej pod nogami kierowcy - prawie od brzegu aż do podłużnicy w okolicy lewego mocowania drążka stabilizatora. Efekt - podczas mocniejszego przyśpieszania ściąga w jedna stronę a podczas hamowania silnikiem lekko w drugą... ehh... 2 lata temu przerabiałem prawa stronę a teraz lewaOczywiście wnerwienie, załamka i obmyślanie planu działania i już obliczanie ile mnie to znowu będzie kosztować... ehh...
Amorków KONI narazie nie założyłem bo to byłoby bez sensu. Czyli teraz wymiana fragmentu podłogi mnie czeka... jak ja nienawidzę rudej
Tym razem GTi chyba powędruje do zakładu Boma Car w Warszawie który już 5 lat temu naprawiał GTi po przytuleniu się TIRa do drzwi kierowcy. Blacharz jest utalentowany bo to co wtedy mi na zimno wyklepał lekko w jednym miejscu to do tej pory nie ma żadnego śladu korozjiTeraz nic tylko trzymać kciuki, że będzie ok... Wy też trzymajcie... ale nawet nie za GTi a za mnie żeby mnie kiedyś nerwica nie wykońcyzła przez tą rdzę... ehhh...
ps. z dwojga złego lepiej teraz niż pod koniec miesiąca podczas szaleństw na lotnisku na zlocie KSP
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 20:20 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:27
nie ma się zbytnio czym załamywać...a tak z drugiej strony to szukał bym kogoś kto zrobił by odrazu całe auto bo jak znam życie to zrobi to co będzie musiał a resztę pokryje grubą warstwą baranka i za jakiś czas będzie problem w innym miejscu. A inna mniej optymistyczna informacja to taka że jak rozjechała się podłużnica to nawet po naprawie auto może już pracować i nigdy nie będzie takie jak dawniej, wszystko zależy od tego jak przyłoży się blacharz... a teraz trudno już o kogoś w tym zawodzie - wszędzie sami serwisanci.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 9 kwi 2011, 21:26 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
wszystko
zależy od tego jak przyłoży się blacharz... a teraz trudno już o kogoś w tym
zawodzie - wszędzie sami serwisanci.No mój mechanik parę lat temu mi polecił tego blacharza i raz większa robotę u niego robiłem i naprawdę jest tak kilku dobrych facetów z wieloletnim doświadczeniem i porządnym warsztatem - ojciec już wielokrotnie tez u niego robił samochód i zawsze zadowolony tez był
Mowa o tej firmie dokładnie:
http://www.bomacar.pl/ -
napisał 10 kwi 2011, 05:08 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:27
Normalnie pech - i tu wychodzi stara zasada posiadaczy Swiftów: jakkolwiek byś nie dbał o auto to z rdzą nie masz szans.
Szkoda auta bo już tyle zainwestowane... Za ładnie wygląda, żeby buda szła na złom...
No chyba, że kupisz jakieś mk4 i przełożysz wszystko, żeby wyglądało na mk2
Chociaż w mk4 też może paść podłużnica, bo Węgrzy już tak się do blachy nie przykładali jak Japończycy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2011, 06:51 ostatnio edytowany przez mockba 11 wrz 2016, 16:27
ja nie twierdze ze warsztat jest zły albo fachowcy słabi...zwyczajnie wszystko zależy od tego jak przyłożą się do tego co robią.
Jak już mówiłem na początku niema się co załamywać. Ja na szczęście mam ten luksus że mam sprzęt, zaplecze i wszystko mogę zrobić we własnym zakresie co jest wielkim plusem bo wiem jak zrobiłem i jak się do tego przyłożyłem. -
Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2011, 07:42 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
Jak już mówiłem na
początku niema się co załamywać. Ja na szczęście mam ten luksus że mam sprzęt,
zaplecze i wszystko mogę zrobić we własnym zakresie co jest wielkim plusem bo wiem
jak zrobiłem i jak się do tego przyłożyłem.No mam nadzieję, że sie przyłożą do takiego "yountimera"
Przy okazji może uda się wymienić maskę i klapę bagażnika ale wtedy nie będzie już lepy klubowej bo nie mam zapasowej
-
Użytkownik archiwalnynapisał 10 kwi 2011, 14:31 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 wrz 2016, 16:27
Nie załamuj się. Ja kupiłem Swifta to była tylko dziura w progu, dzień roboty, a jak się potem okazało to od progu się zaczęło. Tu dziurka, tam dziurka, podłużnice oczywiście i jeszcze parę innych dziurek ale za to teraz mam spokój Głowa do góry. (mam 1.3L, 97rok)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 kwi 2011, 21:04 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
-
Użytkownik archiwalnynapisał 13 kwi 2011, 22:42 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:27
Podłoga już
załatana i schnie sobieGrunt, że znów jakoś Ci go zreanimowali... Ale budy szukaj, oj szukaj...
A wiązkę to sobie zataśmuj albo puść w peszelek -
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 14:24 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 wrz 2016, 16:27
Wygląda jak taśmą poklejone i farbą zamalowane
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 kwi 2011, 18:00 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
Wygląda jak taśmą poklejone i farbą zamalowane
A jednak robione u dobrego blacharza
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 18:18 ostatnio edytowany przez Masa_man 11 wrz 2016, 16:27
No to powinno długo wytrzymać;)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 18:57 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:27
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 20:58 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 16:27
... tadaaaa:
ładne opony
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 kwi 2011, 22:01 ostatnio edytowany przez przemask84 11 wrz 2016, 16:27
Masz fotki jak ta rozpórka jest dokładnie przymocowana?