Szukam forumowicza z Chorzowa, który mógłby obejrzeć jedno Tico.
-
Hejka Ja mieszkam niedaleko Chorzowa
-
Poszło PW
-
.. odzew poszedł.. oj ciekaw jestem tego cacuszka
-
Panowie, skoro sprawa jest na forum publicznym, nie bądźcie tacy tajemniczy
-
Panowie, skoro
sprawa jest na forum publicznym, nie bądźcie tacy tajemniczy..noo.. ja czekam tylko na cynk.. potem strzała na miejsce, obadać co i jak i zdaję relacje
-
Panowie, skoro
sprawa jest na forum publicznym, nie bądźcie tacy tajemniczyDobrze, niech będzie Mam nadzieję, że nikt mi nie podkupi auta, a co najwyżej doradzi czy zdecydować się na jego zakup
Znalazłem takie ogłoszenie:
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-CID5-ID2T5Or.html#af137b9490Moje wymagania są takie - szukam Tico w stanie jak nowym, bez ognisk korozji. Niczym Tico jakie wrzucił kiedyś dimmuborgir w tym temacie.
Poluję na ten
egzeplarz. Przebieg 27tys;
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/163/20120305160700.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/607/20120305161015.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/706/20120305161008.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/35/20120305160654.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/201/20120305160645.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/339/20120305160950.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/849/20120305160746.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/5/20120305160739.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/826/20120305160725.jpg]
[img=http://imageshack.us/scaled/thumb/217/20120305160713.jpg]
ps. nie mieszajcie
alkoholu i psychotropówGodzinę temu otrzymałem 5 mało szczegółowych zdjęć:
http://imageshack.us/a/img834/1619/dsc0011yr.jpg
http://imageshack.us/a/img10/8/dsc0012wa.jpg
http://imageshack.us/a/img809/2618/dsc0013vm.jpg
http://imageshack.us/a/img69/3331/dsc0014hd.jpg
http://imageshack.us/a/img850/5461/dsc0015jwz.jpgCieszy mnie to, że auto posiada zamontowane pokrowce (przypuszczam, że od nowości), więc tapicerka powinna być czysta. Zauważyłem pierwszy defekt w postaci porysowanego prawego, przedniego kołpaka. Nie wiem też, czy na włącznik wycieraczek pada tak światło, że nie widać napisów, czy są one po prostu wytarte.
Jutro mam otrzymać jeszcze zdjęcia silnika i podwozia.
-
Moim zdaniem tikacz zdecydowanie wart uwagi! Powodzenia w negocjacjach
-
Nie wiem też, czy na włącznik wycieraczek pada tak światło, że
nie widać napisów, czy są one po prostu wytarte.Raczej światło tak pada, napisy są całę.. hmm, nawet kierownica i lewarek zmiany biegów porowate ( praktycznie nie wytarte ).. no, no, nawet niezły..ciekawe jak będzie wszystko wyglądało na żywo
-
Moim zdaniem ma więcej niż 35 kkm widoczne na liczniku. Lewarek biegów jest jednak sporo wytarty. Wygląda podobnie jak u mnie, mam jakieś 176 kkm - chociaż widziałem już wytarte "do łysa" po 100 kkm (są ludzie, którzy nie spuszczają prawie z niego ręki ).
Pokrowce solidne i dobrze dopasowane.
No cóż, warto się przyjrzeć bliżej. -
Jest parę elementów które wpadły mi w oko na pierwszym zdjęciu,ale to mniej istotne.
Kolego jak ten człowiek co sprzedaje jest tak konkretny jak te 5 przesłanych zdjęć to on morze być największą w tym wszystkim niewiadomą.Ściągnąłem te fotki na kompa i przepatrzyłem.
Na pierwszym nie wiem co to jest pod dolnym prawym rantem
sumie to ci zdjęcie wkleję będzie szybciejCo do przebiegu,przyjrzyjmy sie chropowatości na kierownicy.Gdyby nie miał od nowości założonego żadnego pokrowca na kierownice to może być on akceptowalny(do 50tyskm) lecz sądzę że jak ma masę pokrowców to i na kierownice było.
-
sumie to ci zdjęcie
wkleję będzie szybciejDobra robota Wydaje mi się, że na tym zdjęciu widać wytarty częściowo kurz na dachu, pod progiem pewnie jakieś fabryczne łączenia/zgrzewy, wiadomo, to Tico a nie Rolls Ale dzięki za wszystkie szczegóły!
Dostałem przed chwilą otrzymałem kilka zdjęć, z czego tylko 5 wybrałem, bo albo się powtarzały, albo były zrobione miejscom, które nie rdzewieją:
http://imageshack.us/a/img716/7890/dsc0016dqb.jpg
http://imageshack.us/a/img266/7923/dsc0017ia.jpg
http://imageshack.us/a/img703/8610/dsc0021dff.jpg
http://imageshack.us/a/img59/3522/dsc0022io.jpg
http://imageshack.us/a/img15/281/dsc0023iyo.jpg -
No i chyba stwierdziłem, że odpada. Z tego co zauważyłem, pompa hamulcowa nie jest taka jak by to powiedzieć, "świecąca", ładna, podobnie z siłownikiem podciśnieniowym aparatu zapłonowego. Widzę rdze na serwie hamulcowym no i nie wiem, czy na podstawie wycieraczek też jej trochę nie ma. Nawet przy cewce zapłonowej jedna śruba jest już zardzewiała. Co o tym myślicie?
-
No i chyba
stwierdziłem, że odpada. Z tego co zauważyłem, pompa hamulcowa nie jest taka jak by
to powiedzieć, "świecąca", ładna, podobnie z siłownikiem podciśnieniowym aparatu
zapłonowego. Widzę rdze na serwie hamulcowym no i nie wiem, czy na podstawie
wycieraczek też jej trochę nie ma. Nawet przy cewce zapłonowej jedna śruba jest już
zardzewiała. Co o tym myślicie?To, że auto ma 16 lat a nie jest nówką salonówką, która 2 tyg. temu wyjechała z salonu...
-
To, że auto ma 16
lat a nie jest nówką salonówką, która 2 tyg. temu wyjechała z salonu...Dokładnie tak Warto jest obejrzeć na żywo - jeśli masz już kogoś, wyślij go tam
Miałem szczęście siedzieć w tikaczu, który w środku pachniał tym koreańskim plastikiem (ci, którzy mają od nowości tico powinni wiedzieć jaki to zapach). Natomiast śruby i inne elementy mają prawo po tylu latach być już zardzewiałe, tak samo blacharka (te pojedyncze pryszcze itp). Wiele zależy od tego, czy samochód jest garażowany, czy użytkowany w zimie itp. Nie ma się co zniechęcać takimi rzeczami przy tym wieku auta.
Widzę, że kolega szuka perełki. Jak to mówią: szukajcie, a znajdziecie. Moim zdaniem jest to realne w przypadku tico. Powodzenia
-
Widzę, że kolega
szuka perełki. Jak to mówią: szukajcie, a znajdziecie. Moim zdaniem jest to realne w
przypadku tico. PowodzeniaA ja się trochę obawiam, żeby nie było tak jak w przysłowiu "zamienił stryjek siekierkę na kijek" nie wiem w jakim stanie jest obecne tico kolegi, ale po zdjęciach widzę, że złe nie jest, ja bym zrobił ten tył pod zderzakiem porządnie u blacharza, przy okazji pojedyncze purchle na nadkolach i tyle
-
Miałem szczęście
siedzieć w tikaczu, który w środku pachniał tym koreańskim plastikiem (ci, którzy
mają od nowości tico powinni wiedzieć jaki to zapach).Zawsze zazdrościłem tego zapachu u wujka w Tico, bo nasze stare go nie miało. To Tico które mam teraz obecnie, posiada właśnie ten zapach Uwielbiam go.
Natomiast śruby i inne
elementy mają prawo po tylu latach być już zardzewiałe, tak samo blacharka (te
pojedyncze pryszcze itp). Wiele zależy od tego, czy samochód jest garażowany, czy
użytkowany w zimie itp. Nie ma się co zniechęcać takimi rzeczami przy tym wieku
auta.Problem jest taki, że auto nie było zakonserwowane, więc martwią mnie profile zamknięte. Widziałem Tico'a w lepszym stanie na allegro przy takim przebiegu (chociażby to zielone, które nie tak dawno wrzuciłem na forum).
Widzę, że kolega
szuka perełki. Jak to mówią: szukajcie, a znajdziecie. Moim zdaniem jest to realne w
przypadku tico.Dokładnie, tym razem nie mam zamiaru się śpieszyć z zakupem bo mam czym jeździć
Powodzenia
Dzięki!
-
A ja się trochę
obawiam, żeby nie było tak jak w przysłowiu "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
nie wiem w jakim stanie jest obecne tico kolegi, ale po zdjęciach widzę, że złe nie
jest, ja bym zrobił ten tył pod zderzakiem porządnie u blacharza, przy okazji
pojedyncze purchle na nadkolach i tyleTeż myślałem o remoncie, ale jak się przypatrzyłem głębiej ile musiałbym włożyć w niego kasy, żeby doprowadzić do ideału to stwierdziłem, że lepiej go sprzedać i dołożyć te pieniądze, które wpakowałbym w remont i zakupić lepszy egzemplarz
-
A ja się trochę
obawiam, żeby nie było tak jak w przysłowiu "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
nie wiem w jakim stanie jest obecne tico kolegi, ale po zdjęciach widzę, że złe nie
jest, ja bym zrobił ten tył pod zderzakiem porządnie u blacharza, przy okazji
pojedyncze purchle na nadkolach i tyleTeż bym nie sprzedawał obecnego egzemplarza tylko z powodu tylnej korozji. O ile reszta blach i elementów konstrukcyjnych jest w bdb stanie
-
Zawsze zazdrościłem
tego zapachu u wujka w Tico, bo nasze stare go nie miało. To Tico które mam teraz
obecnie, posiada właśnie ten zapach Uwielbiam go.Jeśli jest tak jak mówisz, może faktycznie Twoje tico nie jest złe? Nie mam na myśli oczywiście tylko jego zapachu
Problem jest taki,
że auto nie było zakonserwowane, więc martwią mnie profile zamknięte. Widziałem
Tico'a w lepszym stanie na allegro przy takim przebiegu (chociażby to zielone, które
nie tak dawno wrzuciłem na forum).Na allegro nie widziałeś na pewno profili zamkniętych Tak więc byłbym ostrożny w ocenie zdjęć marnej jakości, często dobrze zrobionej blacharki potencjalnie zgniłych egzemplarzy
Dokładnie, tym
razem nie mam zamiaru się śpieszyć z zakupem bo mam czym jeździć
Dzięki!Tak więc polegaj na swojej własnej ocenie - po oględzinach (ewentualnie opinii znajomego blacharza, który z Tobą pojedzie oglądać) Moim zdaniem są jeszcze egzemplarze warte uwagi. Nie sugeruj się jednak tylko niskim przebiegiem. Zbyt rzadko używany samochód może mieć problemy, których nie dostrzeżesz od razu, szczególnie chodzi o starzejące się elementy gumowe, np tuleje zawieszenia, a w przypadku tico chodzi również o gaźnik, który nieużywany przez długi czas może sprawiać problemy.
-
Też bym nie
sprzedawał obecnego egzemplarza tylko z powodu tylnej korozji. O ile reszta blach i
elementów konstrukcyjnych jest w bdb stanieGdyby to właśnie tylko tylny pas był skorodowany, to na pewno podjąłbym się remontu. Do wymiany są jednak jeszcze progi zewnętrzne (nie sprawdzałem wewnętrznych ), prawa reperaturka błotnika (jak się nie doskrobię do gołej blachy to niestety i lewa) oraz prawe, tylne drzwi - kiedyś było boom, gdyż jest wgniotka i wyszło ognisko korozji. Doliczmy do tego wszystkiego koszty robocizny, farb, lakierów, to lepiej opłaci mi się kupno innego Tico