Kręci ale nie zapala
-
Sprawdź czy nie zbiera Ci się wilgoć w kopułce. Nowa kopułka nic nie pomoże jeżeli będzie Ci się tam wilgoć zbierać. Miałem takie same objawy: na zimnym odpalał, 2 km przejechane i już nie chciał. Okazało się że wilgoć się zbierała w kopułce.
Najlepsze że nie były to nawet krople, tylko delikatny nalot z wody, który cięzko było dostrzec bez przypatrzenia się
-
Jak mówisz że problem gdy silnik jest zagrzany,co się zmienia podczas rozruchu(brak dławienia podczas rozruchu[słyszymy sam rozrusznik]):
-jak rozrusznik zakręci to jest lux
-zapłon dostaje nie mniej "wszystkiego" niż przy zgaszeniu silnika-powtykane nie te bezpieczniki co do ilości A w skrzynce niż podaje producent
-pompa zasysa 3 krotnie mniej paliwa
*filtr paliwa może już nie przepuszczać
*drożność,szczelność systemu paliwowego
-ustawienie pływaka w gaźniku
-brak styku wewnątrz cewki lub zewnątrz kopułki na wewnętrznych stykach,uszkodzony kabel wn główny,zła przerwa lub jej brak w aparacie
-połączenia masoweo dziwo ja jeżdżę dalej na oryginale aparatu,module i gaźniku a autko 16letnie z moim przebiegiem 140tys.
-
o dziwo ja jeżdżę
dalej na oryginale aparatu,module i gaźniku a autko 16letnie z moim przebiegiem
140tys.I powinieneś jeszcze trochę pojeździć . Ja mam nalatane 293 tyś i dalej wszystko w oryginale to znaczy gaźnik, aparat oraz moduł.
-
Ja bym wymienił moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym.
Lars.
-
Ja bym wymienił
moduł zapłonowy w aparacie zapłonowym.
Lars.Wczoraj podczas jazdy mi zgasł, na poboczu chwilę postałem i odpalił. Od razu też zamówiłem nowy moduł, jak dziś dotrze to zamontuję i napiszę czy pomogło.
-
Z tego co widzę ten moduł to nie tania sprawa,a że sam go miałem może z raz w rękach i nie wnikałem głębiej,nie da się go pierw sprawdzić multimetrem czy jakoś tak i nie wymieniać w ciemno?
-
Wczoraj podczas
jazdy mi zgasł, na poboczu chwilę postałem i odpalił.Miałem tak samo w poprzednim Tico. Trafiło mi się na 4 lata jego użytkowania że sam zgasł w drodze. Ale po chwili odpalał i jeździł nawet rok bez takich numerów.
-
Z tego co widzę ten
moduł to nie tania sprawa,a że sam go miałem może z raz w rękach i nie wnikałem
głębiej,nie da się go pierw sprawdzić multimetrem czy jakoś tak i nie wymieniać w
ciemno?No niestety nie ma nigdzie w żadnej literaturze opisane jak sprawdzić owy moduł
Dziś zamontowałem nowy moduł, troche pojeździłem po mieście i narazie nic niepokojącego się nie dzieje - odpala bez problemu i w czasie jazdy nie gaśnie, ale poczekam jak zrobi się cieplej to będę miał 100% pewności. -
Nie jest napisane, bo ta czynność diagnostyczna jest niestety niewykonalna. Sprawdzić możesz cewkę halla, cewkę zapłonową ale generatora impulsów niestety nie. Jedyna możliwość weryfikacji to podmiana na inny 100% sprawny lub wymiana na nowy.
-
Można spróbować, tylko nie odpalaj na pych lub nie sprawdzaj iskry przy wykręconej świecy i włączonym zapłonie bo to jest często powodem uszkodzenia modułu.
PZDR
-
No i winny na pewno był moduł. Jeżdżę już tydzień i żadnych problemów. Co do aukcji gdzie kupiłem allegro lub też sprzedający ak-parts to nie polecam. Na zdjęciach moduł Mitsubishi, a otrzymałem jakiś zamiennik. Dostali negatywa choć mogłem odesłać i zwrócili by pieniądze, ale auto potrzebne, więc tego nie zrobiłem. Ale przestrzegam innych. Teraz to nie wiem jak długo pochodzi ten moduł
Edit:
Sprawę zgłosiłem do Allegro i aukcja została usunięta, teraz jest aukcja z innym, prawdziwym zdjęciem klik -
Sprawę zgłosiłem do
Allegro i aukcja została usunięta, teraz jest aukcja z innym, prawdziwym zdjęciem
klikTen sprzedający to chyba jakiś klon/dodatkowy pracownik z kimoto (na tą firmę trudno narzekać chyba). Może być to pomyłka, a może już nie mają oryginałów i wpychają ludziom zamienniki jako oryginały. Też bym walnął negatywa - bo odsyłanie odbywa się na koszt własny, o stracie czasu i nerwów nie wspominając... Oby tylko ten zamiennik posłużył jak najdłużej
-
jak ewidentna wina sprzedającego to należy domagać się aby przysłał kuriera na własny koszt
-
jak ewidentna wina
sprzedającego to należy domagać się aby przysłał kuriera na własny kosztPewnie bym tak zrobił, próbując się dogadać
-
Po rozmowie mieli zwrócić również koszt wysyłki, ale auto dalej by stało kilka dni dłużej, a czymś trzeba jeździć. Mnie się wydaje, że z KIMOTO to już nie mają nic wspólnego - jakaś większa hurtownia pewnie ich przejęła i teraz to już "chińszczyznę" sprzedają.
-
No i winny na pewno
był moduł.Miło słyszeć
-
Moduł można jedynie sprawdzić przy użyciu oscyloskopu , obserwując przebieg sygnału (Rys.2.104)na str. 95 książki Trzeciak.