Pompa hamulcowa-pomiar ciśnienia
-
Jak zaciągniesz ręczny na max i pedał dalej leci, to faktycznie możesz zakręcić się w okolicach pompy. Cena pompy do tico jest taka a nie inna, przyrządów na jeden pomiar nie pyli się kupować, z resztą jak żyję, to nie słyszałem o pomiarze ciśnienia pompy hamulcowej.
-
Ja też mam problem w swoim Tico z tylnymi hamulcami. Samochód z prędkości ok. 60km/h jest ciężko szybko zatrzymać, za to przód bardzo łatwo zablokować. Jak się ociepli będę szukał przyczyny
-
Moglibyście sprawdzić jakie macie oznaczenia na pompie?
U siebie sprawdzałem i mam :
-19
-24
-nr seryjny chyba -
Odpowiem sobie sam,bo zdemontowałem pompę i pomierzyłem tłoczki.
Oznaczenie średnicy tłoczków jest odlane na przodzie pompy od dołu.
U mnie jest to 19mm
Regenerował ktoś już pompę hamulcową? -
Regenerował ktoś
już pompę hamulcową?Ja swego czasu przymierzałem się do tego. Nawet kupiłem kilka lat temu zestaw naprawczy (zespół tłoków). Jednak wtedy nie wiedziałem, jak rozebrać pompę. Ponadto ponoć występuje kilka jej rodzajów, nie wiem czym się mogą różnić
-
Ja swego czasu
przymierzałem się do tego. Nawet kupiłem kilka lat temu zestaw naprawczy (zespół
tłoków). Jednak wtedy nie wiedziałem, jak rozebrać pompę. Ponadto ponoć występuje
kilka jej rodzajów, nie wiem czym się mogą różnićWystępują dwa rodzaje 19mm i 22mm chyba
Jeden sprzedawca zapewniał mnie,że na PL występowały tylko 19mm.
Masz zdjęcia swojej pompy?U mnie to tak wyglada:
-
Występują dwa
rodzaje 19mm i 22mm chyba
Jeden sprzedawca
zapewniał mnie,że na PL występowały tylko 19mm.
Masz zdjęcia swojej
pompy?Nie mam zdjęć, może niedługo uda się zrobić jedno zdjęcie (chodzi o nr od spodu). Co się dzieje, że zająłeś się pompą?
-
Wg katalogu części pompa występowała w wersjach 51100-70B20-000 (5 cali, do 1994-01-03), 51100A70B30-000 (6 cali, większość krajów z Polską, od 1993-05-12) i 51100A70B40-000 (6 cali, pozostałe kraje). Zespół tłoków dla tych pomp ma oznaczenie odpowiednio 51190-70B20-000, 51190-70B30-000 i 51190-70B40-000.
-
Nie mam zdjęć, może
niedługo uda się zrobić jedno zdjęcie (chodzi o nr od spodu). Co się dzieje, że
zająłeś się pompą?-płyn cofał się z tłoczków tylnych za bardzo
-bardzo słabe cisnienie lub brak ciśnienia na tyle -
-płyn cofał się z
tłoczków tylnych za bardzoJak to zaobserwowałeś?
-bardzo słabe
cisnienie lub brak ciśnienia na tyleCzyli siła hamowania niewielka, pomimo prawidłowej regulacji tylnych hamulców (samoregulacja)?
-
Jak to
zaobserwowałeś?Nowe tłoczki po puszczeniu hamulców cofały się dalej niż były ściskane przez szczeki.
Czyli siła
hamowania niewielka, pomimo prawidłowej regulacji tylnych hamulców (samoregulacja)?Tył nie hamował,no chyba że się wcisnęło szybko kilkanaście razy pedał hamulca.
Samoregulację poznasz po tym,że jest dobrze wykonana zaciągając ręczny.Jeśli bierze dobrze po paru ząbkach to jest dobrze ustawiony.