planowanie głowicy
-
Nie wiedziałem że sportowe wałki rozrządu się szybciej ścierają a z tym gaśnięciem silnika to chyba lekka przesada,chyba jednak poprawie sprawność ile się da,a o przeszczepie silnika z innego auta nie myślałem.
-
1. nie trzeba mieć kompa do zestawu turbo+gaźnik. Wysterować to można wszystko na gaźniku odpowiednim. Mało takich autek jeździ/jeździło seryjnie?
2. Każdy wałek mimo smarowania się ściera. A to, że jakieś wałki sportowe Pana z Bydgoszczy jakościowo lubia wypadać do dupy i się ścierają jak lakier pod papierem ściernym to nie znaczy, że tak ogólnie jest.
3. Gasnąć to bardziej może od ostrego wałka na wolnych obrotach a nie od zamachu. Dlatego niektórzy mają nawet po 1300obr/min na jałowym. Niestety długie współotwarcie zaworów nie daje rady utrzymać silnika na niskich obrotach.
4. Dobry układ wydechowy i dolotowy najwięcej da pod jakiś wałek. Po co cała praca dla całego "nic"? -
1. nie trzeba mieć kompa do zestawu turbo+gaźnik. Wysterować to można wszystko na gaźniku odpowiednim.Mało takich autek jeździ/jeździło seryjnie?
Ok zgadzam się
2. Każdy wałek mimo smarowania się ściera. A to, że jakieś wałki sportowe Pana z Bydgoszczy jakościowo lubia wypadać do dupy i się ścierają jak lakier pod papierem ściernym to nie znaczy,że tak ogólnie jest.
Miałem na myśli wałki od tego pana bo tylko takie są dostępne do tico.
3. Gasnąć to bardziej może od ostrego wałka na wolnych obrotach a nie od zamachu. Dlatego niektórzy mają nawet po 1300obr/min na jałowym. Niestety długie współotwarcie zaworów nie daje rady utrzymać silnika na niskich obrotach.
Ok spoko
4. Dobry układ wydechowy i dolotowy najwięcej da pod jakiś wałek. Po co cała praca dla całego "nic"?
Nie powiedział bym że cała praca na NIC. Różnica jest duża w porównaniu z czystą serią.
-
No tak ale jednak trochę zabawy z tym jest i warto już to policzyć pod wałek co da o wiele większe efekty
-
No tak ale jednak trochę zabawy z tym jest i warto już to policzyć pod wałek co da o wiele większe efekty
Zgadzam się, ale powiedz mi kto chce tanio podnieść dynamikę silnika czy taki wałek kupi?? WĄTPIE
Mało jest ludzi co robią coś z niczego i zaczynają od podstaw typu remont silnika, a później mody. -
Tak żeby nie bylo , dla pozadku
jesli ktos dlubie w samochodzie to rozmowa o kosztach mija sie z celem
osoba zmieniajaca samochod wybiera model i w nim dlubie wiec gadki w stylu czy sie oplaca czy nie ..... sa nie na miejscu poniewaz kazdy mod samochodu sie nie oplaca .....z ekonomicznego punktu widzenia nie warto zyc
takze puki koles nie ma zony dzieci to niech sie bawi
tym bardziej ze kolega z forum udowodnil ze seria tico daje rade na zawodach wiec czemu sie nie zabawic dla frajdy w modowanie tico co jest tanie w porownaniu z zabawa innymi samochodami
Takze do boju i zacznij od wywalenia calego wnetrza , wiadomo kilogramy robia swojepozdrawiam
-
Zgadzam się z tym, ale niech to robi z głową.
Wiadomo że modyfikacjie się nie opłacają i dlatego większość ludzi nawet o tym nie myśli.
Tanim kosztem zawsze można coś delikatnie dłubnąć w granicach rozsądku, a nie jak co niektórzy tną seryjne sprężyny i się tym szczycą ehhh.
Pozdrawiam