przełącznik świateł, problem
-
Nie trzeba kolejny raz wymieniać przełącznika (zresztą pewnie wcześniej
też niepotrzebnie go wymieniałeś, wystarczyłoby zapewne przeczyścić).Też tak myślę. Tam w zasadzie nie ma się co zepsuć. Kiedyś nie miałem długich i po rozebraniu okazało się, że styki były nadpalone, ale to norma przy dużych prądach.
-
Ja ostatnio poprawiłem działanie przełącznika kierunkowskazów - podszlifowałem nieco wnętrze, tak żeby luźniej pracował. Pomogło, teraz kierunki łatwiej włączyć, ale czasem nie do końca odbijają. Ogólnie jestem jednak zadowolony
-
Co to jest
blenda?:Dsygnał świetlny, pociągniesz do siebie przełącznik
edit
hmm zrobię światła na przekaźnikach, powinno pomóc -
hmm zrobię światła
na przekaźnikach, powinno pomócW parze z czyszczeniem,podszlifowaniem styków, nasmarowaniem przełącznika zespolonego jest to rozwiązanie optymalne
Pamiętaj o kulce w zespolonym żeby nie uciekła i o bezpiecznikach do lamp
-
hmm zrobię światła
na przekaźnikach, powinno pomócMożna, też miałem zrobić, nawet kupiłem taki zestawik przekaźników dedykowany do malucha (w nim też nie było fabrycznie przekaźników). Ale jakoś nigdy czasu nie ma... a światła działają.
-
Też o tym myślałem, ale nie bardzo wiem jak się do tego zabrać
-
Też o tym myślałem,
ale nie bardzo wiem jak się do tego zabraćPlusem czy minusem sterowane światła? Jak będę miał chwilę to rozrysuję łopatologicznie
-
O ile dobrze pamiętam, minusem. Plus jest, zdaje się, na stałe. Ale lepiej sprawdzić.
-
no to jak minusem to:
1.Tniemy przewód od świateł mijania
2.od + akumulatora bezpiecznik 5A
3. z bezpiecznika na styk 85 przekaźnika
4. Styk 86 przekaźnika do przewodu od przełącznika zespolonego
5. przewód od żarówki na styk 87
6. Masa na styk 30Powtarzamy z resztą żarówek mijania i drogowych. Bezpiecznik 5A może być wspólny dla lewego mijania i prawego drogowego i na odwrót Lepiej nie robić wspólnego dla obu mijania żeby nie nastała nagle ciemność przed autem.
-
no to jak minusem
to:
1.Tniemy przewód od
świateł mijania
2.od + akumulatora
bezpiecznik 5A
3. z bezpiecznika
na styk 85 przekaźnika
4. Styk 86
przekaźnika do przewodu od przełącznika zespolonego
5. przewód od
żarówki na styk 87
6. Masa na styk 30
Powtarzamy z resztą
żarówek mijania i drogowych. Bezpiecznik 5A może być wspólny dla lewego mijania i
prawego drogowego i na odwrót Lepiej nie robić wspólnego dla obu mijania żeby nie
nastała nagle ciemność przed autem.Dzięki W wolnym czasie pewnie się za to zabiorę (prędzej czy później) Co to za numery styków? Jaki przekaźnik zastosować? Mnie denerwują przygasające światła, np podczas hamowania. Poza tym podejrzewam, że zaczęły by lepiej świecić po tej modyfikacji
-
Co to za numery styków?
Standardowych przekaźników samochodowychJaki przekaźnik zastosować?
Standardowy przekaźnik samochodowy, sztuk 4
Najlepiej z podstawkami. -
Eee, po co 4? Nie wystarczy 1 dla mijania i 1 dla drogowych?
-
wystarczy, ale wolalbym doplacic te 15zl wiecej zeby nie miec sytuacji ze z powodu jakiegos problemu z przekaznikiem znikaja mi oba swiatla na raz...
-
Eee tam, problemy z przekaźnikami wcale nie należą do częstych. Ja włożyłbym po jednym dla każdych świateł (nie reflektorów).
W przypadku większej ilości elementów wzrasta liczba połączeń, jest troszkę więcej kabli... -
Eee tam, problemy z przekaźnikami wcale nie należą do częstych. Ja włożyłbym po jednym dla każdych świateł (nie reflektorów).
A ja bym dał tylko jeden przekaźnik na światła mijania.
Ze świateł drogowych korzysta się na tyle sporadycznie, że można pozostać przy fabrycznym rozwiązaniu