W sprawie koła zapasowego do zagazowanych.
-
Zapas trzeba mieć,
a jeszcze lepiej assistance. Przez parę lat nie złapałem kapcia ani razu, ani w
Toyocie ani w Tico. Do czasu... Raz w niedzielę wieczór złapałem gumę w Toyocie. Po
wymianie na zapas i przejechaniu paruset metrów złapałem gumę na drugim kole.
Próbowałem ratować sytuację sprejami. Zużyłem dwa i jedyny efekt taki że umorusałem
się po łokcie. Gdyby nie assistance to byłoby kiepsko. Teraz jak np. w mBanku można
kupić assistance już za 5 zł/miesiąc (na kierowcę, nie na samochód, więc obejmuje
wszystkie samochody którymi się jeździ) to jest to żaden koszt i nie ma co na tym
oszczędzać.Co taki assistance obejmuje?
Np. łapiemy gumę i co dalej? Za co i ile dodatkowo płacimy przy ich wezwaniu? -
Dzwonimy, przyjeżdża laweta i w zależności od powodu wezwania i zakresu na jaki mamy wykupiony assistance naprawiają na miejscu lub holują. W wyższych pakietach przysługuje nam także nocleg w hotelu czy też samochód zastępczy. Szczegóły są tu:
http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/auto24h/#tabs=1 -
Dzwonimy,
przyjeżdża laweta i w zależności od powodu wezwania i zakresu na jaki mamy wykupiony
assistance naprawiają na miejscu lub holują. W wyższych pakietach przysługuje nam
także nocleg w hotelu czy też samochód zastępczy. Szczegóły są tu:
http://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/auto24h/#tabs=1Ciekawa oferta.
-
[..]
W 100% Jahur
podzielam Twoje zdanie.
Lepiej dmuchać na
zimne, niż potem zostać z ręką w nocniku...
Kompresor może nie
zadziałać, spray może się zapchać - różne dziwne przypadki się zdarzają.A z zaapsu zejsc powietrze
-
Witam .
Być może to było
już przerabiane choć ja nie znalazłem.
Panowie gdzie Wy
przewozicie koło zapasowe ? Dotyczy instalacji z butlą toroidalną.W piwnicy jest dobre miejsce na zapas , chyba ze dalej wycieczka to za siedzeniem
-
A z zaasu zejsc
powietrzeDlatego powietrze w zapasie powinno się kontrolować częściej aniżeli tylko przed wyjazdem w dalszą trasę.
-
Dlatego powietrze w
zapasie powinno się kontrolować częściej aniżeli tylko przed wyjazdem w dalszą
trasę.tylko kto to robi , nawet rzy rzekladkach , jak kaze anu sprawdzic cisnienie w zapasie gumiarz robi wielkie oczy
-
14 lat i nigdy nie założyłem zapasu. Jeździ w bagażniku (odpięty lewy klip kanapy) albo za fotelem kierownika.
-
tylko kto to robi ,
nawet rzy rzekladkach , jak kaze anu sprawdzic cisnienie w zapasie gumiarz robi
wielkie oczyKiedyś, jeżdżąc jeszcze maluchem na dętkach, miałem przypadek w którym podczas 5km jazdy po mieście złapałem 2 kapcie w odstępie 1km.
Takie rzeczy się zdarzają, jeśli ktoś ma "farta".
-
To może napiszę, że u mnie w bolidzie tylne koło leży w bagażniku. Osiągnąłem to dzięki wygnieceniu blachy tylnej kanapy od strony bagażnika co dało miejsce na położenie koła
-
Witam .
Być może to było
już przerabiane choć ja nie znalazłem.
Panowie gdzie Wy
przewozicie koło zapasowe ? Dotyczy instalacji z butlą toroidalną.w moim byłym standardowo - za fotelem kierowcy
-
ja woziłem w bagażniku pełnowymiarowe koło bez żadnego przesuwania kanapy czy coś. Jak się dopchnęło to właziło. Na szczęście nigdy nie musiałem z niego korzystać.
-
To może napiszę, że
u mnie w bolidzie tylne koło leży w bagażniku. Osiągnąłem to dzięki wygnieceniu
blachy tylnej kanapy od strony bagażnika co dało miejsce na położenie kołaU mnie podobnie mam pełnowymiarowe koło zapasowe w bagażniku.
Wystarczy troszkę wygiąć blache w okolicy kratki plastikowej pod koło coś podłożyć żeby było kilka cm wyżej i spokojnie zamyka się klapa bagażnika. -
Tak jak pisałem - u mnie wchodziło bez wyjmowania\demontowania czegokolwiek. dodam, że koło było napompowane