Co dziś dłubałem w Tico
-
Podłoża nie przygotowałem specjalnie. Same lusterko nie ma śliskiej powierzchni i po dobrym oczyszczeniu malowałem bezpośrednio na nim. Majstrowanie papierem ściernym pokazało by rysy po naniesieniu czarnego matu. Zobaczy się w czasie chociaż w swificie czas nie wpływał na trwałość takiego zabiegu. Oczywiście pomijając mróz i śnieg bo wtedy auto stało w garażu
-
Fajnie to wygląda... a jak ze skutecznością świecenia?
Pewnie świecą gorzej. To są te reflektory ode mnie? -
świecą tak samo bo odbłyśnika nie malowałem a sam plastik w lampie nie daje światła od żarówki Z resztą widać to w nowych samochodach, które też mają czarne wkłady lampy jednak moje ale przeniosłem postojówki.
-
Apcar przysłał brakującą część na swój koszt, także plus dla sklepu... Umycie autka "na szybko"
-
W prezencie od znajomego dostałem używaną nie popękaną kierownicę do tico... Trochę wytarta ale nie będę narzekał
-
dzisiaj zakupiłem odbojniki na drzwi, type R, jak tylko pogoda sie poprawi, zamontuje ; D
-
Wczoraj: Mycie Tico i żonowego Matiza
Tico: podciągnięcie "samoregulatorów" z tyłu, kontrola okładzin z przodu. -
Wczoraj: Mycie Tico
i żonowego Matiza
Tico: podciągnięcie
"samoregulatorów" z tyłu, kontrola okładzin z przodu.Wolisz jeździć Tico czy Matizem?
-
Wymiana fotela kierowcy na IG
Następny w kolejce będzie fotel pasażera
Teraz siedzi się jak malyna -
No jasne że Tico, bo jest moje
Majonez jest żonowy.
Ale każdy z nich ma swoje zalety i wady. -
Daje radę Nogi nie wystają jak przy ticowym?
-
Nareszcie
Długie siedzisko, całkiem inna jazda
-
Trudno powiedzieć trzeba przekonać się samemu
Montaż drugiego fotela(pasażera)
-
A do mnie już zajrzał Mikołaj
-
Dłubałem dziś co tam słychać po autem na trzepakach u pana diagnosty ;0 Wszystko okej oprócz przedniego sworznia Wahacz już zamówiony (43zł hah) i lada moment będzie zrobione. A tak to byłem profilaktycznie na regulacji zaworów i dolotowe okazały się trochę za ciasne.
-
wymiana czujnika temperatury przy termostacie.
-
Wymiana rozrządu,uszczelniaczy(wałka rozrządu,wału korbowego),filtra oleju,filtr powietrza,olej
Jutro został jeszcze filterek LPG
-
Wyjąłem dziś akumulator do ładowania. Po odłączeniu okazało się, że ma napięcie 12,67V, więc jak na 4-letni aku w dzisiejszych czasach, chyba nie najgorzej. Od pewnego czasu zauważyłem, że światła przygasają i rozrusznik gorzej kręci. Winowajcą była luźna klema +, luźne były też przewody do niej zamocowane Próbowałem dokręcić przewody i ucho od klemy pękło (może było nadłamane wcześniej). Akumulator (bezobsługowy) uczyniłem obsługowym - dolałem wody destylowanej i podłączyłem do ładowania. Wkrótce kupię nowa klemę i zamontuję wszystko jak należy
-
Fabryczna klema z wygiętej blachy? Niestety byle co, ciężko je dobrze docisnąć. Standardowa mosiężna klema spisuje się dużo lepiej. Możesz przy okazji wymienić klemy na szerokie, na typowe słupki, ale jeśli aku masz jeszcze ok, to weź takie na wąskie.
-
Jakiej firmy masz akumulator, że udało Ci się go otworzyć? Też kiedyś chciałem zrobić coś takiego ale jakoś plastik był mocno zgrzany z obudową i wolałem nie kombinować...