Co dziś dłubałem w Tico
-
U mnie wymiana tłumika na ten z 125p będzie najprawdopodobniej po wypłacie.
Zresztą jeśli chodzi o nakrętki to nigdzie w moim mieście nie znalazłem za tańsze pieniądze takich. Musiałem wymienić je bo te od stalówek nie gwarantowały takiego bezpieczeństwa jak te w większym kołnierzem.
-
No i zainstalowałem
podświetlenie podłogi tam gdzie ja i pasażer trzymamy nogi, wygląda to tak.To jeszcze zmień podświetlenie reg. nawiewu z białego na niebieski i będzie
-
Biały w zegarach i nawiewie podoba mi sie bardziej.
A tu załączyłem filmik nakręcony telefonem, dźwięk tico z przelotowym tłumikiem. -
Biały w zegarach i
nawiewie podoba mi sie bardziej.
A tu załączyłem
filmik nakręcony telefonem, dźwięk tico z przelotowym tłumikiem.
WIDEŁOPopraw link, bo bez ingerencji w adres nie działa Szkoda, że filmik taki krótki
BTW - Gratuluję przebiegu, o ile prawdziwy
-
Filmik krótki bo musiałem zmienić pas. Rąk powoli brakowało.
Przebieg autentyczny od nowości auto w rodzinie. Stało troszeczkę czasu nie używane, teraz jeżdze nim do pracy. -
Zamontowałem moduł domykania szyb, teraz zamykam autko z pilota i szybki same się zasuwają
-
Zamontowałem moduł
domykania szyb, teraz zamykam autko z pilota i szybki same się zasuwająIle taka przyjemność kosztowała? Masz fabryczne elektryczne szyby? Może jakiś manual?
-
Ile taka
przyjemność kosztowała? Masz fabryczne elektryczne szyby? Może jakiś manual?Za moduł zapłaciłem 42zl za allegro, sam zamontowałem. Wcześniej miałem na korbkę, kupiłem 2 silniczki do Tico, niestety bez podłokietników, ale zrobię chyba własnoręcznie jakieś, narazie tylko maskownice zrobiłem na te silniczki.
Manual - czy ja wiem w sumie to się sprowadzało do przeczytania schematu i odpowiedniego polutowania kabelków, no ale jeśli byli by chętni to z przyjemnością mogę manualik zrobić
-
Za moduł zapłaciłem
42zl za allegro, sam zamontowałem. Wcześniej miałem na korbkę, kupiłem 2 silniczki
do Tico, niestety bez podłokietników, ale zrobię chyba własnoręcznie jakieś, narazie
tylko maskownice zrobiłem na te silniczki.
Manual - czy ja
wiem w sumie to się sprowadzało do przeczytania schematu i odpowiedniego
polutowania kabelków, no ale jeśli byli by chętni to z przyjemnością mogę manualik
zrobićMyślę, że taki manual mógłby się przydać wielu userom Sam może kiedyś zamontuję podobny bajer
-
Ja dziś montowałem centralny zamek. Od 18 do 20.30 zdjąłem boczki, poprowadziłem przewody,przykręciłem siłowniki. Żeby nie komary pewnie bym skończył. Jutro wyreguluję i założę boczki.
W manualu Sharky widziałem że przewody do przednich drzwi przełożył w otworze wysoko praktycznie w punkcie gdzie jest otwór w drzwiach. Próbowałem i ja tam je przełożyć ale pięć przewodów nie bardzo się dało. Czy u was też tam są przewody? Jest niżej kolejny otwór przez który właśnie przełożyłem przewody.
-
Czy u was też tam są przewody? Jest niżej kolejny
otwór przez który właśnie przełożyłem przewody.Ja chyba nie miałem takiego małego otworu, kable prowadziłem przez dwie duże dziury, wchodząca przed nadkolem, pod tym plastikiem na dwóch zatrzaskach i wychodząca po drugiej stronie, ciut wyżej niż ta pierwsza, a potem ok 10 cm do góry i do drzwi, te dziury mają około 2cm średnicy.
W moim przypadku są już całkowicie zatkane przez kable od: CZ, el szyb, domykania szyb, i głośników i tak jeszcze musiałem wiercić parę otworów bo mi nie chciały kable wejść Jedyne co mi zostało to zapaprać je silikonem bo mi się po kablach woda do środka leje
-
Myślę, że taki
manual mógłby się przydać wielu userom Sam może kiedyś zamontuję podobny
bajerJeśli dorwę chwilki wolnego czasu to porobię zdjęcia i napiszę co i jak , naprawdę polecam bo niewielkim kosztem można zrobić bardzo fajny i przydatny gadżet, nieraz mi się zdarzyło, że zapomniałem do końca dosunąć szybę i zostawiłem auto, druga sprawa taka, że to wygląda bajerancko zamykasz auto a tu dzzzzz
-
Jedyne co mi zostało to zapaprać je silikonem bo mi się po kablach woda do środka
lejeA założyłeś przepust do kabla (taka elastyczna przelotka z tworzywa)?
-
A założyłeś
przepust do kabla (taka elastyczna przelotka z tworzywa)?Właśnie nie zakładałem bo nie miałem, ale za to obkręciłem kable grubą warstwą taśmy izolacyjnej, na kablach od CZ po roku nie ma żadnych śladów przetarcia
-
Są takie przepusty wchodzące z jednej strony kołnierzem w otwór w drzwiach, z drugiej strony drugim kołnierzem w otwór w słupku, a pomiędzy kołnierzami jest elastyczna rurka w której idą sobie kable. Dzięki temu nie ma problemu ani z przetarciem ani z zaciekającą wodą.
-
Więc warto je zakładać, ja teraz już nie będę tego robił bo bym musiał wszystkie kable wydzierać, a jest ich bardzo dużo.
-
Dziś dokończyłem CZ. Działa jak powinien.
-
Dzisiaj wymieniłem kopułkę i palec. Czy auto jeździ lepiej to zobaczymy.
Styki były trochę zaśniedziałe. Wyczyściłem również trzymanie masy do cewki.
Niestety na cewką łączą się u mnie dwie uszczelki i leci tam woda...
Co razicie koledzy jak sobie z tym poradzić? -
Więc warto je
zakładać, ja teraz już nie będę tego robił bo bym musiał wszystkie kable wydzierać,
a jest ich bardzo dużo.Ja też mam ich sporo. Myślałem już, żeby jakieś złączki/kostki pomontować
-
Ja też mam ich
sporo. Myślałem już, żeby jakieś złączki/kostki pomontowaćJa mam wszystkie kable na końcach połączone konektorami, więc jak bym je chciał wyciągać to i tak muszę tapicerkę ściągać...