Swiatła do jazdy dziennej LED
-
Tylko, że te zwykłe diody nie mają tej jasności co ledy dzienne. I widać z daleka delikwenta co ma je zamontowane. Ludzie jeżdżą z zamontowanymi tymi listwami tak tylko by coś sobie świeciło na zderzaku.Tak czy siak dobra dioda ultra jasna kosztuj pewnie więcej niż te 3zł. Więc lepiej dołożyć i kupić coś dobrego a nie dziadować z paskami zwykłych diod.
-
Montowalem latem
ubieglego roku. Na szczescie sa dobrze wykonane. Mialem obawy co do ich trwalosci -
zwlaszcza w zimie, gdzie pelno soli i wody na drogach. Wytrzymaly i do dzis swieca
mocno i intensywnie, jak w dniu montazuDzisiaj kupiłem takie lepsze odrazu z modułem automatycznego włączani/wyłacznia za 104 + wysyłka.
klikSpalanie moze
troche spasc, ja osobiscie nie zauwazylem wielkich zmian. Najwazniejsze jednak jest
to, ze oszczedzasz cala instalacje elektryczna i alternator. Tym bardziej latem,
kiedy jest goraco. W koncu kable tez sie grzeja i utleniaja z biegiem lat. Tym
bardziej cienkie - ticowe przewodyJeżdże na LPG to pewnie ciut spadnie spalanie i wkońcu aku sie naładuje porządnie
Z korzysci - nie
zapominasz o wlaczaniu i wylaczaniu swiatel. Wprawdzie mialem buzzer, ktory
przypominal o wylaczeniu swiatel mijania, ale o wlaczeniu juz nie chcial
przypomniec. W chwili obecnej nie musze pamietac o swiatlach. Dzienne LED-owe
wlaczaja sie same, a przy wlaczenieu swiatel mijania - LED-y gasna.Takie własnie kupiłem z tym modułem automatycznym
W czwartek-piątek zamontuje to zapodam foty jak to wygląda.
-
Witam.
Jak ciągniecie
instalacje pod te dzienne? Ja musiałem się wbić pod oświetlenie licznika z kablem do
gaszenia dziennych. Zapalanie dałem od kostki przy gaźniku.Jak zamontuje to opisze jak podłaczyłem je.
Fajna sprawa tylko budzi
wiele kontrowersji i ciągle są komentarze na radyjku. Na pewno LED-y są lepiej
widoczne niż pozycyjne w dzień. Dają po oczach. Ja mam 2 razy 24led z
homologacją.Zamontowane od roku i sprawują się świetnie. Alternator już po
regeneracji więc należy mu się odpoczynek.Coraz wieje aut juz ma takie światła. To oszczednośc aku paliwa i lepsza widoczność. Niedługo i w golfach to pozakładaja to skończą sie kometarze na radyjku.
-
Ja, z tego co
pamietam, podpialem sie pod instalcje radia albo pod zegarek, a sterowanie pod
swiatla pozycyjne.Też pewnie podobnie podłącze.
Na pewno LED-y są
lepiej
Swiatla te z
pewnoscia rzucaja sie w oczy, nawet z daleka je dobrze widac Generalnie chodzi
o to, zeby byc lepiej widocznymDokładnie
Alternator już po
W sumie duza czesc
instalacji odpoczywai aku sie naładuje porządnie jak sie na krótkich odcinkach duzo jeździ.
-
Takie własnie
kupiłem z tym modułem automatycznym
W czwartek-piątek
zamontuje to zapodam foty jak to wygląda.Ja nie mam zadnego modulu przy swoich. Podlaczylem sie pod instalacje w taki sposob, zeby same sie wlaczaly po przekreceniu kluczyka i wylaczaly w momencie wlaczenia swiatel mijania.
-
Ja nie mam zadnego
modulu przy swoich. Podlaczylem sie pod instalacje w taki sposob, zeby same sie
wlaczaly po przekreceniu kluczyka i wylaczaly w momencie wlaczenia swiatel mijania.A to te co kupiłem juz mają taki moduł wbudowany to jeszcze łatwiej będzie można je podłączyć.
-
Cytat:
Ja nie mam zadnego modulu przy swoich. Podlaczylem sie pod instalacje w taki sposob, zeby same sie wlaczaly po przekreceniu kluczyka i wylaczaly w momencie wlaczenia swiatel mijania.
a możesz zdracić jak to zrobiłeś ? Jakis opis bardziej szczegółowy ? napewno się przyda...
-
Cytat:
Ja nie mam
zadnego modulu przy swoich. Podlaczylem sie pod instalacje w taki sposob, zeby same
sie wlaczaly po przekreceniu kluczyka i wylaczaly w momencie wlaczenia swiatel
mijania.a możesz zdracić
jak to zrobiłeś ? Jakis opis bardziej szczegółowy ? napewno się przyda...Poczytaj o brzęczyku przypominającym o włączeniu świateł 'by Leo' i podłącz "dniówki" w ten sam sposób
-
Poczytaj o
brzęczyku przypominającym o włączeniu świateł 'by Leo' i podłącz "dniówki" w ten sam
sposóbDobra podpowiedz
Ja swoje podlaczylem pod + radia lub zegarka, a sterowanie pod swiatlo mijania - nie obylo sie bez demontazu blotnika lewego. Nie pamietam dokladnie w ktorym miejscu sie wpialem. Miernik do reki i sam do tego dojdziesz
-
Dobra podpowiedz
Spacybi
-
Spacybi
Ni za szczo
-
Dzisiaj je zamontowałem na zderzaku pod kierunkowskazami i przeciągnołem kable pod maske.
Gdzie najlepiej je podłaczyc pod maską bo niechce mi sie kabli do środka auta ciągnąć pod bezpieczniki.
Światła LED są z automatycznym modułem jak włącze postojówki/krótkie/drogowe to gasną i jak wyłacze stacyjke to też mają gasnąć. Świecić mają tylko po zapaleniu silnika.
1. Jeden przewód musze podłaczyć do postojówek
2. Drugi tam gdzie pojawia się prąd po przekręceniu stacyjki
3. Do świateł LED ich +
4. Masa. -
Czy milicjanci mogą się strzelać że nie ma homologacji?
1. Policjanci
2. Mandat to może być mniejszy wymiar kary w porównaniu do tego kiedy ktoś udowodni, że np. do stłuczki doszło z powodu używania niewłaściwych świateł. Wtedy ubezpieczyciel może mieć wątpliwości przy wypłacie ubezpieczenia. -
Zainwestowałem w światła do jazdy dziennej i szukam dobrego punktu +12V po zapaleniu auta
Wstępne pomiary miernikiem i znalazłem +12 na kostce przy silniku wycieraczek i na tym punkcie jest napięcie niższe o 0,4V w porównaniu z napięciem na aku.
Można bez większych obaw wpiąć się w ten punkt? Taka modyfikacja instalacji nie powinna obciążyć (w końcu Ledy i max 8W), ale wolę lepiej zapytać czy to dobre miejsce:P
-
Podłącz pod + na cewce zapłonowej
-
ja wziąłem z tej kostki nieużywanej co jest pod maską obok cewki i serwa, nie wiem czy to jest ta kostka od klimy czy od czego innego, ale nigdzie nie jest wpięta.