Problem z migającą kontrolką akumulatora
-
zagadka Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2011, 16:10 ostatnio edytowany przez zagadka 11 sie 2016, 21:02
Własnie to co
radził Sharky w sumie nie wiem jak dokładnie zrobić,Chodzi o tą kostkę zaznaczoną na zdjęciu.
Rozebrać, wyczyścić styki, lubią być nadpalone.
Wątek o owej kostce tutaj .Kolega Przedborzak się nie pozłości, że pożyczyłem
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2011, 18:30 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:02
Typowy brak dobrej masy do obudowy.
Kup ten przewód do masy w poniedziałek i zamontój go solidnie potem.
Powinno pomóc.
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 20 lut 2011, 20:20 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:02
Ok czyli dobrze trafiłem, tą kostke czyściłem w sobotę, nic nie pomogło, teraz jeszcze zauważyłem że włączając awaryjne kontrolka mi nie mruga, a włączając tylko jeden lub drugi kierunek prawo lewo ona mruga, tak samo jest ze światłami one pobierają chyba najwięcej mocy a włączając je, kontrolka jest w takim samym stanie, obroty tylko leciutko spadają.
-
pirx Użytkownik archiwalnynapisał 21 lut 2011, 10:17 ostatnio edytowany przez pirx 11 sie 2016, 21:02
A sprawdzałeś punkt masowy przy skrzynce bezpieczników? Jeśli nie, to warto też się przyjrzeć temu miejscu.
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2011, 17:33 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:02
Panowie powracam do tematu, kupiłem nową masę przymocowałem, sprawdzam, dalej nic ! Ok myśle to musi być na bank alternator. Wymieniłem alternator na napewno dobry odpalam, patrze ! dalej nic dalej wszystko mruga jak mrugało dalej świeci się kontrolka przy włączaniu wycieraczek.
Następnym krokiem będzie wyjeba*** immobilaizera i posprawdzanie wszystkich kabli własnie tam w okolicy bezpieczników.
-
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2011, 18:00 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 21:02
Następnym krokiem
będzie wyjeba*** immobilaizeraZanim to zrobisz spróbuj pokręcić(dokręcić) śrubkami mocującymi tą plastikową pokrywkę(pod nią znajduje się mechanizm ślimak-ślimacznica czyli tzw. reduktor).Może to coś pomoże
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 1 mar 2011, 20:37 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:02
Tz o co Ci dokładniej chodzi ? Która pokrywa i gdzie ? Jakbys mógł przybliżyć
-
przedborzak Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2011, 04:55 ostatnio edytowany przez przedborzak 11 sie 2016, 21:02
Po pierwsze najpierw zamiast zmiany alternatora trzeba było zmierzyć sobie napięcia zwykłym miernikiem za 10zł. Wtedy widać czemu, gdzie i za co świeci ta kontrolka. Czy to wina masy czy też spadek napięcia na przewodach. Ja polecam sprawdzić ową felerną kostkę przy biegunie + bo ona dzieli niepotrzebnie dwa najbardziej obciążone przewody.
-
mickey11 Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2011, 06:12 ostatnio edytowany przez mickey11 11 sie 2016, 21:02
Może weź miernik i pomierz napięcia od akumulatora na kostkach żeby zlokalizować ten słaby punkt masowy.
Jeżeli nie pomoże proponuje wizyte u jakiegoś elektryka samochodowego. -
Lars Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2011, 11:43 ostatnio edytowany przez Lars 11 sie 2016, 21:02
Tz o co Ci
dokładniej chodzi ? Która pokrywa i gdzie ? Jakbys mógł przybliżyćMam na myśli tą pokrywkę(okrągłą) przykręconą do silniczka wycieraczek
(chyba na trzy śrubki).Albo sprawdź czy silnik wycieraczek ma masę (w półożeniu włączonych wycieraczek).Ja nie jestem elektryk, ale kiedyś mi to pomogło. -
Następnym krokiem będzie wyjeba*** immobilaizera
Poproszę o stosowanie ogólnie akceptowalnych sformułowań.
-
rybex Użytkownik archiwalnynapisał 2 mar 2011, 23:21 ostatnio edytowany przez rybex 11 sie 2016, 21:02
Poproszę o
stosowanie ogólnie akceptowalnych sformułowań.