Czym się różni stary typ i nowy wyłacznika termicznego
-
Witam.
Tak z ciekawości zapytam bo własnie wymieniłem ten czujnik włanczania wentylatora. Kupiłem jak się okazało stary typ, który ma trochę obudowę i ma troszke inną kostkę.Oczywiście pasuje po wkręceniu a kostkę też wtykłem po przerobieniu troszke i spiłowaniu plastykowej obudowy.
Za ten zapłaciłem 29zł podczas gdy nowy typ to 70zł a chyba powiniey one działać tak samo skoro do ticusia.
A czy to prawda, że można montować także od Poloneza Caro bo pasuje? Tak gdzieś pisali na jakimś forum.Bowiem niemiecki Vernet kosztuje 18zł więc sporo taniej niż jakiś zamiennik do tico. -
ja za ten nowszy typ zapłaciłem ok 40zł - oryginał GM w sklepie
-
U nas 58 za jakiś zamiennik niewiadomo jaki.A w innych sklepach jak już był oryginał to po 70zł.
-
Włączania nie włanczania.
Jest włącznik a nie włancznik czy włoncznik. -
Tak z ciekawości zapytam bo
własnie wymieniłem ten czujnik włanczania wentylatora.Ech... "Włączamy", nie "włanczamy". No i chyba nazywa się to nie tak, jak piszesz, i nie "włancznik", ale bardziej "włącznik".
Kupiłem jak się okazało stary typ,
który ma trochę obudowę i ma troszke inną kostkę.To znaczy - jak "ma trochę obudowę"?
Inną ma trochę? Czy o co Ci chodzi?Oczywiście pasuje po wkręceniu
Jeśli pasuje, to git, powinno być dobrze. Chyba najważniejsze są dwie sprawy: dopasowanie do gwintu i sposobu uszczelnienia (to jest OK) oraz temperatura zadziałania. Z temperaturą też chyba różnic nie ma - wszak to ta sama zasada działania i na tych samych płynach auta pracują.