Nie mogę odkręcić świec + zużycie paliwa przez pojazdy militarne
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 14:52 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 sie 2016, 20:09
Samodzielna naprawa przewodów paliwowych (mechanik powiedział że dam sobie sam radę i nie będzie zdzierał). 2 Cybanty, gumowa rura założona na metalowy fragment z dziurką i hula.
I mam kolejny problem. Nie mogę odkręcić świec!!!
Na razie przedłużki nie używałem bo się boje, ale klucz nawet nie drgnie... -
napisał 4 lis 2009, 15:21 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 20:09
Mozesz z lekka "kapnac" olejem na noc i sprobowac rano odkrecac
-
napisał 4 lis 2009, 15:52 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:09
Samodzielna naprawa przewodów paliwowych
(mechanik powiedział że dam sobie sam radę
i nie będzie zdzierał). 2 Cybanty, gumowa
rura założona na metalowy fragment z
dziurką i hula.
I mam kolejny problem. Nie mogę odkręcić
świec!!!
Na razie przedłużki nie używałem bo się boje,
ale klucz nawet nie drgnie...Musisz sobie zlokalizować dobry klucz rurkowy. Potem dźwignia i po sprawie, miałem kiedyś podobny problem.
P.S. Niezłe masz spalanie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 15:57 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 sie 2016, 20:09
Po to mam konto na motostat.pl, zeby pisac wszystko
-
napisał 4 lis 2009, 16:01 ostatnio edytowany przez clavish 11 sie 2016, 20:09
Po to mam konto na motostat.pl, zeby pisac
wszystkoNo to niedługo osiągniesz "czołgowe" spalanie 100l/100km
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 18:04 ostatnio edytowany przez dargi 11 sie 2016, 20:09
teraz tico w rankingu wylądowało na 44 miejscu ze średnim spalaniem 7.9l :szalone:
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 19:00 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 sie 2016, 20:09
Czołg pali 300/100,
Kraz pali 100/100
Transporter opancerzony 120-150/100 -
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 19:38 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:09
Czołg pali 300/100,
Kraz pali 100/100
Transporter opancerzony 120-150/100A Twoje Tico 85,97/100
EOT
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 20:40 ostatnio edytowany przez pirx 11 sie 2016, 20:09
Na razie przedłużki nie używałem bo się boje, ale klucz nawet nie drgnie...
Też to miałem przy pierwszym podejściu do świec, tyle że się nie bałem i przedłużka poszła w ruch, wtedy nie wytrzymał klucz i wyprostował się sześcian. Dopiero porządny klucz + przedłużka dały radę.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 20:59 ostatnio edytowany przez Slavo88 11 sie 2016, 20:09
Też to miałem przy pierwszym podejściu do
świec, tyle że się nie bałem i przedłużka
poszła w ruch, wtedy nie wytrzymał klucz i
wyprostował się sześcian. Dopiero porządny
klucz + przedłużka dały radę.Tylko kto i po co zakręca świece na Pudziana?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 21:03 ostatnio edytowany przez pirx 11 sie 2016, 20:09
Tylko kto i po co zakręca świece na Pudziana?
Oto jest pytanie
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2009, 21:09 ostatnio edytowany przez chris2233 11 sie 2016, 20:09
Tylko kto i po co zakręca świece na Pudziana?
Może ci, co widzą w ich okolicach wyciek oleju
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2009, 06:31 ostatnio edytowany przez endriu121188 11 sie 2016, 20:09
Na razie przejechałem 1580km i na bagnecie nie ma różnicy.
Więc nie mam co narzekać. -
Użytkownik archiwalnynapisał 5 lis 2009, 19:10 ostatnio edytowany przez pirx 11 sie 2016, 20:09
Może ci, co widzą w ich okolicach wyciek oleju
U mnie nie było ani grama , a co się uszarpałem, to moje.