Czarny dym przy wysokich obrotach
-
sprawdziłem jeszcze w książce Trzeciaka, wartości graniczne mieszczą się ,między 1,2 a 1,3 Mpa, w żadnej z książek nie jest opisana przyczyna podwyższonego ciśnienia jak i wartości które mogą budzić niepokój. Na czwartek umawiam się z gaźnikowcem
-
Ciśnienie 1.2 - 1.3 MPa minimalne 1.0 MPa.Ciekawe jakim cudem wyszły ci takie pomiary.Pomiar ciśnienia wykonuje się : 1: Naładowany w 100% akumulator 2: Ciepły silnik.3. Pomiar ciśnienia wykonywany przy pełnym otwarciu przepstnicy.4.Identyczna ilośc obrotów wału korbowego na każdym cylindrze przy pomiarze. Przy tym przebiegu co podałeś i jeśli między czasie nie dokonano wymiany pierścieni,mogą być duże ubytki na cylindrach.Sądze że zostały założone pieścienie nadwymiarowe.Wykonaj ten pomiar jeszcze raz i prześlij mi wyniki na PW.
-
nie czytalem wszystkich postow w tym temacie, sorki
Nie sorkuj, tylko poświęć chwilę na przeczytanie wcześniejszych postów, jeśli decydujesz się na poświęcenie innej chwili na napisanie odpowiedzi. Jeśli nie chce Ci się czytać tego, co zostało napisane, po prostu nie strzelaj odpowiedzią na ślepo. W ten sposób ogranicza się bałagan.
-
Ciśnienie 1.2 - 1.3 MPa minimalne 1.0 MPa.Ciekawe jakim cudem wyszły ci takie pomiary.Pomiar ciśnienia wykonuje się : 1: Naładowany w 100% akumulator 2: Ciepły silnik.3. Pomiar ciśnienia wykonywany przy pełnym otwarciu
przepstnicy.4.Identyczna ilośc obrotów wału korbowego na każdym cylindrze przy pomiarze.Wykonaj ten pomiar jeszcze raz i prześlij mi wyniki na PW.Pomiary zostały przeprowadzone właśnie w sposób jaki przedstawiasz, dziś wykonam kolejne pomiary, co do wyników zawsze może być to jakiś błąd urządzenia choć powinno być ok gdyż jest nowe, produkt firmy Yato czyli chińszczyzna
-
No i wczoraj byłem u gaźnikowca, niestety dzień wcześniej zorientowałem się dopiero że coś płynu chłodniczego ubyło ze względu że niedawno zalewałem świeży płyn to jest też możliwość złego odpowietrzenia, postanowiliśmy że jeszcze troche tak pojeżdże by śledzić poziom płynu.
Sprawa kopcenia na czarno także pozostała niewyjaśnionaPs w drodze powrotnej rozleciały mi się klocki ponieważ jeździłem na zwichrowanej tarczy pół wawy tak przejechałem grrrrrr
-
No i wczoraj byłem u gaźnikowca,
Ale coś "wywęszył"?
niestety dzień wcześniej zorientowałem się dopiero że coś płynu chłodniczego ubyło > ze względu że niedawno zalewałem świeży płyn to jest też możliwość złego odpowietrzenia, postanowiliśmy że jeszcze
troche tak pojeżdże by śledzić poziom płynu.
Sprawa kopcenia na czarno także pozostała niewyjaśnionaNawet gdyby płyn dostawał się do komory spalania, to nie będzie dymił na czarno.
A ile Ci pali autko? Nie zauważyłeś zwiększonego ubywania paliwa?
-
spalanie jest większe niż normalne, póki co kazał mi jeszcze pojeżdzić by sprawdzić czy nadal będzie płynu ubywało, przy następnej wizycie będziemy kombinować co dalej zrobić
-
Sprawa kopcenia na czarno także pozostała niewyjaśniona
Czy kopci na "czarno" tylko po uruchomieniu silnika(a potem przestaje)czy też kopci cały czas jak silnik pracuje ?
-
Czy kopci na "czarno" tylko po uruchomieniu silnika(a potem przestaje)czy też kopci cały czas jak silnik pracuje ?
nie wiem jak w trakcie jazdy ale na postoju po wkręceniu silnika na 4tys obrotów pojawia się taki właśnie dym, dymienie objawia się cały czas(nie znika po rozgrzaniu silnika)
-
Witam
właśnie wróciłem od mojego gaźnikowca, silniczek chodzi jak prawie nówka Do rzeczy.. główną przyczyną kopcenia na czarno był gaźnik a dokładniej... rozwiercone dysze gaźnika(bardzo bogata mieszanka). Miałem naszczęście jakiś stary gaźniczek i tak z 2 powstał jeden poza tym zaślepiony EGR, i jeszcze jakaś tam pierdoła której nazwy nie znam, ale gównym powodem był gaźnik. Silnik delikatnie bierze olej ale powiedziano mi ze tragedi nie ma Robota kosztowala 150zl z regulacja zaworów.