Dźwięk jest normalny, jak np.
przy rozładowanym akumulatorze. Gdy go przygazuje to trochę jakby się dusił.
Zastanawia mnie jedno. Jak
ustawiam znaki na 1 cylinder to na tymże zawory są zamknięte (krzywki są na dole), ale kiedy
obracam wał o 180 to 3 cylinder (czyli następny w kolejności) ma jeden zawór zamknięty a drugi
otwarty.... ?:/ a chyba powinny być oba zamknięte? Dobrze myślę?
jesli kolejnosc jest liczona od 1 cylindra od strony rozrzadu to tak powinny byc zamkniete, jednak przesun wal o kilka stopni w lewo lub prawo i zobacz czy sie nie domykaja
masz tu troche z madrego programu:
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenia na kole pasowym wału korbowego / kole wałka rozrządu muszą być zgodne z oznaczeniami na płycie osłony z tyłu. Montować pasek zębaty w kierunku obrotu (pasek oznakowany strzałką).
wynika z tego ze kolejnosc jest od 1 cylindra od strony rozrzadu, i tak podlaczamy i regulujemy od 1 cylindra od strony rozrzadu.
potem jesli nie odpali to sprawdz, klin na wale i na kole rozrzadu gornym, potem kompresje, i jeszcze raz sprawdz czy ktorys zawor nie podpiera. jeszcze nasuwa mi sie mysl czy ci walek nie pekl, ale to sie rzadko zdarza oczywiscie aparat jest dosyc dobrze ustawiony, i palec dobrze rozdziela na cylndry?