W sumie masz racje tak zrobię. Póki co zamykam temat
Najnowszy post utworzony przez sp1n
-
RE: Swift dusi się po drugim odpaleniu samochodu...
-
Swift dusi się po drugim odpaleniu samochodu...
Witam,
Problem dotyczy Suzuki Swift 1993 1,3. Wszystko działa ok dopóki nie muszę po jeżdzie samochodem gdzieś na chwilę zaparkować (przykładowo kilka minut). Odpalam samochód ponownie i wtedy zaczyna się dusić/dławić przy gazowaniu.
Szukałem na forum i ktoś stwierdził, że miał podobny problem i wymienił filtr powietrza, ale u tego kogoś problem występował za każdym odpaleniem samochodu.
Co ciekawe za trzecim odpaleniem (po kilku minutach zgaszonego silnika) wszystko jest ok. ;/
Dziwna sprawa. Nie wiem co o tym myśleć. Może ktoś ma jakiś pomysł.
Aha. Sprawdzałem przewody.. wszystko wydaje się być w porządku. -
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Dźwięk jest normalny, jak np. przy rozładowanym akumulatorze. Gdy go przygazuje to trochę jakby się dusił.
Zastanawia mnie jedno. Jak ustawiam znaki na 1 cylinder to na tymże zawory są zamknięte (krzywki są na dole), ale kiedy obracam wał o 180 to 3 cylinder (czyli następny w kolejności) ma jeden zawór zamknięty a drugi otwarty.... ?:/ a chyba powinny być oba zamknięte? Dobrze myślę? -
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Dobra panowie.. nie działa mi to
Ustawiłem znaki, palec aparatu pokazywał 4, czyli ustawiałem zawory w kolejności 1-3-4-2 licząc od strony aparatu. Podłączyłem zapłon też licząc od strony aparatu. I WIELKIE NIC.Mam zonka. Co o tym myślicie?
-
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Dobra. Dzięki panowie. Jutro idę na garaż, a jak nie odpali to będę Was dalej nękał.
W każdym bądź razie wielkie dzięki za poświęcony mi czas.
Pozdrawiam -
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Jak mam znaki ustawione to palec aparatu pokazuje 4, czyli ustawiam kolejność zaworów poczynając od aparatu.
Rozumiem, że świece podłączam licząc w ten sam sposób? -
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Zakapowałem. Ale mam jeszcze jedno pytanie.
Wg schematów, jakichś papierów serwisowych, które ściągnąłem sobie ze zlosnikia, wynika że powinno się liczyć cylindry od aparatu zapłonu. Ty twierdzisz, że od paska rozrządu.
Pytanie, czy aparat zapłonu też mam podłączyć licząc od strony paska rozrządu? -
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Super. Teraz już wszystko (chyba ) wiem. Pytanie tylko, gdzie w takim razie ustawia się tzw. luzy na zworach? O co w tym chodzi?
-
RE: Po wymianie głowicy nie odpala (1,3 8v 1993)
Trochę się teraz pogubiłem. Mówisz, że zawór ma być całkowicie zamknięty w momencie kiedy podawana jest iskra na cylinder?