No ale to ma podstawy ekonomiczne:
Dla firmy:
Na 100 zrobionych pasatów 101 jest dla firmy gratis extra.
Dla użytkownika:
Lżejszy pojazd - lepsza dynamika i mniejsze spalanie.
Dla ekologów :
szybsza biodegradacja - np nowe mondeo 3 lata i pojawia się ruda 10 lat samochód sam się
utylizuje
A tak na serio myślę ,ze duży wpływ ma to gdzie i ile autko śmigało - moje taczki od nowości
2001 widza tylko polska sól i skutkuje, a większość taczek wcześniej widziało bezsolne
niemieckie autobany. Styczność z polską solą maja albo krótko, albo jeszcze wcale.Czyli
najlepsze przed nimi!!!
Ale na pociechę już niedługo zgodnie z przepisami unijnymi u nas też nie będzie wolno sypać soli
bo to nie jest ekologiczne!
Znalazłem powód rdzy na podszybiu. Korzystając z wolnej chwili nagrzałem uszczelkę i odgiąłem i ukazał się taki widoki :
Śliczna równa rdzawa kreseczka od niej wychodzą wykwity. Uszczelka pracując wyciera lakier i warstwę ocynku i trochę wilgoci i korozja gotowa. Ale jest to do uratowania trzeba dokładnie oczyścić, podkład reaktywny ,wypełniający i lakier. A między lakier i uszczelkę proponuję podkleić folię taką jak się podkleja na słupkach drzwiowych, uniknie się błędu fabryki i wytarcia lakieru.