No i strach tym
jeździć tak szybko po polskich dróżkach
Generalnie to nigdy nie mialem problemu ze statecznoscia Swifta, nawet w okolicach 200, ale hamulce nawet w GTi sa odstajace od dzisiejszych standardow. Nie wiem czemu ale wszystkie japonce (male) z tamtych lat nie hamuja, Colt tak samo, >100 to juz spowalniacze
Nie kuś, nie kuś
Polecam, ja skrocilem mocno skrzynie w Coltcie, pomijajac oczywiste rzeczy jak lepsza dynamika czy wieksze obroty w trasie (halas i paliwo) to w miescie na krotszej skrzyni jezdzi sie oszczedniej, mnie w wiekszosci samochodow irytuje, ze predkosci 50-55-60km/h sa pomiedzy trojka i czworka, na trojke troche wysokie obroty (do spokojnej jazdy), na czworce troche niskie, a na krotkiej skrzyni jezdzi sie na czworce i nie ma problemu W audi mnie to do szaly doprowadza, bo przy 60-65km/h na czworce pale 2l/100 km mniej niz przy 50 km/h na trojce I wez tu jezdzij przepisowe 50