Czyli jak masz silnik wyłączony i naciskasz pedał hamulca to nic nie syczy?
Ja obstawiałem korektor, bo tylni układ hamulcowy wymieniałem cały tak z dwa latka temu.
Zauważyłem natomiast przed chwilą że jest bardzo mokro pomiędzy pompą hamulcową a urządzeniem
wspomagającym hamowanie. Czyżby czekała mnie wymiana jednej z tych rzeczy? Jeśli tak to jak
sprawdzić co jest trafione?
hmm u mmnie jest teraz tak
jade wciskam hamulec delikatnie i samochod zwalnia ale w pewnym momencie pedal jakby sam wpada - jak by byl zasysany - i czuc bardzo mocne docisniecie hamulca, na szybkim i energicznym hamowaniu od poczatku do konca jest jednakowo nei wiem moze to zmiana kol tak zrobila lecz ogolnie hamuje swietnie
co do dziala nia na wylaczonym silniku
to po zgaszeniu slychac male syczenie, chyba schodzi cisninei z serwa, ja wcisne pedal hamulca to slychac ten syk jak podczas wciskania na zapalonym silniku o ktorym mowilem ze podobno jest ok, lecz na wylaczonym silnilku tylko to pierwsz depniecie powoduje syk, pozniej pedla jest twardy i nic nie slychac