regulator napiecia do favo po 93 czy pasuje ??


  • Użytkownik archiwalny

    z racji ze chwilowo mam ciut grosza na koncie a moja favo ma taki objaw:
    odpalam, od razu gasnie lampka oleju, a lampka ladowania swieci do momentu rozkrecenia sie silnika do 1800 RPM po czym gasnie, silnik moze od tego momentu miec swoje 800-1000 i jest spoko laduje.
    to pewnie oznaka konczacych sie szczotek gdzies tam w okolicy regulatora, dodam ze napiecei to cos kolo 12V nie wiecej <img src="/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
    wiec znalazlem na allegro cos takiego
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42897597 lecz nie mialem wczesniej kasy
    na oko jak zagladalem to wygladaly tak samo ale w moim jalowieckim nic o takim nie pisza
    poradzcie cos plz kupowac ?


  • Użytkownik archiwalny

    kupować


  • Użytkownik archiwalny

    z racji ze chwilowo mam ciut grosza na koncie a moja favo ma taki objaw:

    odpalam, od razu gasnie lampka oleju, a lampka ladowania swieci do momentu rozkrecenia sie silnika do 1800 RPM po
    czym gasnie, silnik moze od tego momentu miec swoje 800-1000 i jest spoko laduje.

    to pewnie oznaka konczacych sie szczotek gdzies tam w okolicy regulatora, dodam ze napiecei to cos kolo 12V nie
    wiecej

    wiec znalazlem na allegro cos takiego

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42897597 lecz nie mialem wczesniej kasy

    na oko jak zagladalem to wygladaly tak samo ale w moim jalowieckim nic o takim nie pisza

    poradzcie cos plz kupowac ?

    Jeśli pasi do Felki to i do Frytki. Miałem teki kiedyś w Felce, ale krótko. Ładowania odpowiedniego nie było. Poza tym tak od razu to ładowanie na nim było do kitu. Dopiero po jakims dystansie się poprawiło, ale nie do końca.


  • Użytkownik archiwalny

    dobra zagadam zaraz
    10zl nie majatek a szczotki ktore jak sadze sie koncza ksoztuja chyba tyle samo i jeszcze wiecej roboty jest

    btw ktos zmienil alternator na wiekszy - aby wieksze umcy umcy wlozyc


  • Użytkownik archiwalny

    dobra zagadam zaraz
    10zl nie majatek a szczotki ktore jak sadze sie koncza ksoztuja chyba tyle samo i jeszcze wiecej roboty jest
    btw ktos zmienil alternator na wiekszy - aby wieksze umcy umcy wlozyc

    Zawsze się można pobawić i szczotki przelutować do starego reglera


  • Użytkownik archiwalny

    z racji ze chwilowo mam ciut grosza na koncie a moja favo ma taki objaw:

    odpalam, od razu gasnie lampka oleju, a lampka ladowania swieci do momentu rozkrecenia sie
    silnika do 1800 RPM po czym gasnie, silnik moze od tego momentu miec swoje 800-1000 i jest
    spoko laduje.

    to pewnie oznaka konczacych sie szczotek gdzies tam w okolicy regulatora, dodam ze napiecei to
    cos kolo 12V nie wiecej

    wiec znalazlem na allegro cos takiego

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42897597 lecz nie mialem wczesniej kasy

    na oko jak zagladalem to wygladaly tak samo ale w moim jalowieckim nic o takim nie pisza

    poradzcie cos plz kupowac ?

    nie musi byc to koniecznie objaw zuzytego reg. ja kupilem nowy i tez mi gasnie lampka po przegazowaniu do 2000obr.Podobno niektore typy szkodnikow tak maja.Chyba ze przedtem ci gasla zaraz po uruchomieniu silnika to co innego


  • Użytkownik archiwalny

    nie musi byc to koniecznie objaw zuzytego reg. ja kupilem nowy i tez mi gasnie lampka po
    przegazowaniu do 2000obr.Podobno niektore typy szkodnikow tak maja.Chyba ze przedtem ci
    gasla zaraz po uruchomieniu silnika to co innego

    No bo zaczyna ładować dopiero jak osiągnie odpowiednie napięcie - do wzbudzania służy kontrolka od aku - może są tam jakieś niepewne, lub zaśniedziałe styki i przez to musisz podać wyższe napięcie (wyższe obroty), żeby się wzbudziło


  • Użytkownik archiwalny

    no jak kopie nowy to sie zmobilizuje by tam wogole zajrzec
    interesuje sie tym poniewaz jeszcze 2 miechy temu po zaskoczeniu lampki gasly obie jednoczesnie nie musialem gazowac
    wogole jeszcze w wakacje to podczas grania radia odpalenie samochodu (jednokrotne) nie powodowalo przygasniecia radyjka
    od poczatku zimy niestety przygasa jestem ciekaw czy na wiosne znow przestanie
    ladowanie aku nie pomoglo


  • Użytkownik archiwalny

    z racji ze chwilowo mam ciut grosza na koncie a moja favo ma taki objaw:

    odpalam, od razu gasnie lampka oleju, a lampka ladowania swieci do momentu rozkrecenia sie
    silnika do 1800 RPM po czym gasnie, silnik moze od tego momentu miec swoje 800-1000 i jest
    spoko laduje.

    to pewnie oznaka konczacych sie szczotek gdzies tam w okolicy regulatora, dodam ze napiecei to
    cos kolo 12V nie wiecej

    wiec znalazlem na allegro cos takiego

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42897597 lecz nie mialem wczesniej kasy

    na oko jak zagladalem to wygladaly tak samo ale w moim jalowieckim nic o takim nie pisza

    poradzcie cos plz kupowac ?
    Reg napiecia od fel pasuje ,z tego co piszesz cos kolo 12V nie wiecej to masz zamale napiecie ladowania i musisz naprawic alternator ,a co do wzbudzenia to tak moze byc niektore fav tak sie wzbudzaja .


Log in to reply