suzuki swift cabrio Project :)
-
Użytkownik archiwalnynapisał 26 kwi 2013, 14:15 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
nie widac belki ktora podpiera przod, wiec czemu mialbym miec problem ?:)
-
napisał 27 kwi 2013, 04:43 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:19
Nie wiem czemu
myślałem, że tam był liter w tej cabriówce Jak 1,3 to przerzut silnika to w sumie
formalność tylkoNie było chyba cabrio z 1.0
-
napisał 27 kwi 2013, 07:41 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 17:19
Było chyba takie cudo jak geo metro cabrio 1.0
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2013, 18:46 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
-
napisał 27 kwi 2013, 19:40 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:19
Średnio estetyczne ci powiem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2013, 19:52 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
tam gdzie sa lapy przyspawane do budy to sie nie spuszczalem nie wiadomo jak bo i tak bedzie to przejechane masa uszczelniajaca wiec nie boj zaby
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2013, 19:57 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 wrz 2016, 17:19
Drugie zdjęcie, te smarki zbyt piękne nie są..
-
Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2013, 20:27 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
no konrad masz racje ze strony wewnetrznej jakies smarki sa ale z zewnetrznej ladnie mi to wyszlo oszlifuje tyle ile sie da z tej strony wewnetrzej i dziadek mi to pospawa zeby przyzwoicie wygladalo
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2013, 05:31 ostatnio edytowany przez jOOeL 11 wrz 2016, 17:19
Fajnie że masz dobre warunki do roboty. Spawaniem się nie przejmuj wszystko i tak finalnie będzie pewnie dobrze wyszlifowane i pomalowane. Efekt po otwarciu drzwi będzie super
-
Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2013, 10:22 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
z tego co wiem to spawow z palakow sie nie szlifuje a nie robilem tego wedlug jakiegos zalacznika , wiec mysle ze gdybym nawet to oszlifowal to by sie nic nie stalo ,gdyz nie jest to pelna klatka i nie mam zamiaru dachowac tym samochodem , poprostu auto nie ma sie zlamac w pol
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2013, 20:06 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
-
Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2013, 20:13 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 wrz 2016, 17:19
Trzeba było mówić, mam w domu też starego Blaupunkta z kartą z chipem, bez której radia nie uruchomisz
-
napisał 3 maj 2013, 22:02 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:19
wpadlo kultowe
radio blaupunkt'a
Uploaded with
ImageShack.uskultowe to może ono było ze 20 lat temu
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2013, 18:46 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
adamo o to chodzi ma byc staro
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 05:34 ostatnio edytowany przez jOOeL 11 wrz 2016, 17:19
Lakier też położysz stary ? Ale w sumie w cabrio może się sprawdzić nikogo nie będzie kusiło żeby dach pociąć ze względu na radio.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 10:10 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
stary to moze nie ale taki ,ktory bedzie pasowal do tamtej epoki
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 12:40 ostatnio edytowany przez Krzemol1994 11 wrz 2016, 17:19
To ma sens IMO
-
Użytkownik archiwalnynapisał 5 maj 2013, 14:29 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:19
-
napisał 5 maj 2013, 14:35 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:19
stary to moze nie
ale taki ,ktory bedzie pasowal do tamtej epokiNo to daj jakąś 20-letnią Alpine, Clariona albo Pioneera - Blaupunkt do niemca raczej
-
napisał 5 maj 2013, 14:36 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:19