Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
jakbys mial taka kompresje to bys mial sie czym martwic
-
Puszczanie dymka zaraz po odpaleniu i zarazem po jakimś dłuższym postoju tzn np cała noc to typowa oznaka zużycia uszczelniaczy zaworowych. Jeżeli sobie je wymienisz, to z tego co widzę to Twój silnik będzie jak nówka.
-
14,8 to znaczy ze pierścienie już nie zbieraja oleju jak należy, dymek z rana wskazuje na uszczelnicze zaworowe a czy silnik jest w świetnej kondycji to sam najlepiej wiesz bo gdyby tak było nie kombinował byś. Najelepiej zdjąć głowice i zmierzyć tuleje (nawet obejrzeć) jak będzie widać dokładne ślady honowania można zrobić tzw szwedzki remont. a jak nie to trzeba na spokojnie przekalkulować.
-
dziś zabrałem się za wymianę rozrządu . Dla potrzebujących mogę opisać co i jak
Suzuk dostał nowy pasek mitsuboshi , napinacz GMB I NTN , pompa wody GMB , uszczelniacz wału Elring , uszczelniacze wałków Corteco x2 , pasek alternatora Contitech . Akcja trwała 5godzin bo robiłem to pierwszy raz ( nigdy nie miałem okazji tykać rozrządów )
-
ITR-a kupiłeś ?
-
Nie za mokro pod tą maską?
-
Ładnie to pod maską wygląda
-
Wreszcie złoto zagościło na swifta patrzeć a nie itry wam w głowach! ;p
-
JAk kto chce ITRa ogldać to TU jest
-
skad wiedziales ze to dokladnie ta sztuka?
ITRem niestety tylko sie zajmuje. do ogarniecia jest ruda z która mam wprawe bo mam przecież swifta
-
Może jak masz taką wprawę podzielisz się swoimi sposobami od czyszczenia do gołej blachy po prace wykańczające i co stosujesz?
-
też go oglądałem, a poznałem odrazu po uszkodzonym zderzaku
jakim środkiem myłeś silnik ?
-
Jakiś tydzień temu wybrałem się suzukiem na Opolszczyznę Więc jednego dnia 1000km pękło. Wszystko bez najwiekszych problemów poza bólem głowy od hałasu
Przywiozłem podobno idealny silnik do mojego GTi. Przebieg 130tyś , moc potwierdzona wykresem , oleju od wymiany do wymiany nie bierze ani grama itp
Nawet uchowała się ladna niebieściutka oryginalna pokrywa zaworów . Dzięki wielkie dla zaklinaczawrc
Teraz pytanko. Mam kilka setupów zawiasu i nie wiem co wkładać. Miałem serie na początku i auto było koza ale nie pamietam jak z twardościa i prowadzeniem ( zrobilem nim moze 100km )
potem były jamexy -40mm i było twardo , aktualnie mam vogtland czyli ponoć dobra sprężyna wraz z nowymi amorami Kayaby. Ale nadal jest twardo ...Teraz pytanie. Mam też komplet amorów koni sport i nie wiem czy wkładać je do vogtlandów ( czy jest sens ? ) czy wkładać sprężyny apex - 35mm bo mialem je w reku i wydawały się miekkie ale to tylko odczucia moich rak Jaka konfiguracja byłby najlepsza? Zależy mi na tym żeby auto nie stało jak koza a nie chce już zmieniać tego zawiasu bo robilem to chyba 11 czy 12 razy i odeszła mi ochota na dalsze kombinacje
@ ubek19 co do środka to tylko i wyłącznie Dimerol rozcieńczany tak żeby nie był za mocny. Litr koncentratu kosztuje 35zł i starcza na wiele razy
-
U, to mówisz że następnym razem jak się złapiemy będą baty
Pięknie, pięknie. -
jakieś letnie fotki
mam jedno pytanko do was. Już jestem bliski zakładania wspomy do mojego GTi ale mam problem z jedna rzecza. Maglownice w 1.0 1.3 czy 1.6 powinny być mniej wiecej takie same i pasuja do GTi , pompy też , zbiorniczki weze itp. A co jest z mocowaniem pompy? Czy mocowanie od litra jest takie samo jak od 1.3? Na pewno od 1.3 bedzie pasować bo blok jest podobny a ja znowu mam okazje kupić kompletne wspomaganie od litrówki i chciałbym żeby to pasowało
-
ja mam z 1.0 w 1.6 ... wiec nie czekaj tylko kupuj pompa powinna pasować
-
Mam pompę 1.0 w GTi
-
udało mi się zdobyć do GTi rurowy kolektor 4w1 i nie wiem czy go zakładać zamiast serii ..
Ktoś doradzi co robić? Będzie lepszy od żeliwnego 4w2w1?
-
No to zależy bo 4-1 i 4-2-1 mają różne charakterystyki:P
Swoją droga co to za ulep? -
Hm, przy seryjnej średnicy wydechu to chyba nawet zamuli