Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
no prosto to nie jest
a tak z ciekawości to jak możesz to pokaz ten patent ze ssaniem.
-
Przeglądłem cały temat.. Dawno takiego fajnego Gtika nie widziałem
-
tak jak już mówilem , suzuki się nie psuje! Na gazie nie chodził boo.. Odkręciła się całkiem srubka od regulacji i brał lewe powietrze BLOSem.
Szkoda że wypadła , dwie nowe sruby regulacyjne kosztuja 40zł!
-
tak jak już mówilem
, suzuki się nie psuje! Na gazie nie chodził boo.. Odkręciła się całkiem srubka od
regulacji i brał lewe powietrze BLOSem.
Szkoda że wypadła ,
dwie nowe sruby regulacyjne kosztuja 40zł!czyli następnym razem jak wkręcisz śrubkę to owiń to miejsce taśmą, żeby znowu nie wypadła
-
dwie fotki po umyciu suzuka
-
zajebiste te aluski xd
-
sprawdzalem kilka dni temu kompresje w moim autku. Wyszła po 14.8 na każdym cylindrze , wszystkie równiutko
Sinlik był ciepły , wszystkie swiece wykrecony , aku mocno naładowany i dość mocny
I teraz pojawia sie pytanie.. Czy ten silnik ma na prawdę taka swieta kondycje czy pierscienie na tłokach maja juz taki luz ze uszczelnaija sie olejem stad ta wysoka kompresja? Taka kompresje mialem też w kwietniu , zrobilem od tamtej pory 20tys i nadal jest taka sama , pobór oleju taki sam.
Oleju ubywa dużo ale to przez aparat który dziś uszczelniłem ( cała skrzynia mokra , wahacz i stabilizator wiec to pewnie to ) , dymka puszcza tylko jak odpalam go z rana i jest zimny ( na niebiesko lekko ) w odcieciu moze troche , ale trzeba sie mocno wczulać zeby coś widzieć .
Teraz pytanie - uszczelniacze zaworowe sie wysrały to na pewno
tłoki maja luz? eh - remont dolu
moze ktos planowal glowice stad taka kompresja duza?Ktoś ma jakieś sugestie? Bo nei wiem czy mam sie cieszyć z mega sprawnego silnika czy raczej płakać bo mi dól już nie wytrzymuje dodam że auto ma moc i trzyma parametry seryjne
-
A odlaczyles wtryski?
-
jakbys mial taka kompresje to bys mial sie czym martwic
-
Puszczanie dymka zaraz po odpaleniu i zarazem po jakimś dłuższym postoju tzn np cała noc to typowa oznaka zużycia uszczelniaczy zaworowych. Jeżeli sobie je wymienisz, to z tego co widzę to Twój silnik będzie jak nówka.
-
14,8 to znaczy ze pierścienie już nie zbieraja oleju jak należy, dymek z rana wskazuje na uszczelnicze zaworowe a czy silnik jest w świetnej kondycji to sam najlepiej wiesz bo gdyby tak było nie kombinował byś. Najelepiej zdjąć głowice i zmierzyć tuleje (nawet obejrzeć) jak będzie widać dokładne ślady honowania można zrobić tzw szwedzki remont. a jak nie to trzeba na spokojnie przekalkulować.
-
dziś zabrałem się za wymianę rozrządu . Dla potrzebujących mogę opisać co i jak
Suzuk dostał nowy pasek mitsuboshi , napinacz GMB I NTN , pompa wody GMB , uszczelniacz wału Elring , uszczelniacze wałków Corteco x2 , pasek alternatora Contitech . Akcja trwała 5godzin bo robiłem to pierwszy raz ( nigdy nie miałem okazji tykać rozrządów )
-
ITR-a kupiłeś ?
-
Nie za mokro pod tą maską?
-
Ładnie to pod maską wygląda
-
Wreszcie złoto zagościło na swifta patrzeć a nie itry wam w głowach! ;p
-
JAk kto chce ITRa ogldać to TU jest
-
skad wiedziales ze to dokladnie ta sztuka?
ITRem niestety tylko sie zajmuje. do ogarniecia jest ruda z która mam wprawe bo mam przecież swifta
-
Może jak masz taką wprawę podzielisz się swoimi sposobami od czyszczenia do gołej blachy po prace wykańczające i co stosujesz?
-
też go oglądałem, a poznałem odrazu po uszkodzonym zderzaku
jakim środkiem myłeś silnik ?