Mój troszke rajdowy SS
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 09:43 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
nie przejmuj się zawsze tak było i chyba będzie nam też posrali czasy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 10:15 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:14
ośka zeszperowana czy 4wd? dylemat
Zależy do czego. W kajtkach i na śliskim 4wd zawsze będzie szybsze. Na czystym asfalcie ośka będzie szybsza. Oczywiście z tym samym kierowcą i przy podobnych umiejętnościach prowadzenia 4wd i ośki. Natomiast jeśli chcesz iść wyżej i ewentualnie kiedyś jeździć z licencją, to tylko ośka bo 4wd nie ma homologacji FIA (chyba, że góry w klasie Open lub RD3L). Jeśli natomiast nie będziesz tym autem jeździł tam gdzie homologacja FIA jest potrzebna, to 4wd w większości przypadków będzie szybsze (szczególnie w przypadku swifta, gdzie 4wd nie jest dużo cięższe). Jedyny minus to kwestia przełożeń. Choć pewnie u Piotrka Marciniaka krótka skrzynia do 4wd kosztowałyby podobne pieniądze co krótka skrzynia do ośki w Bacci Romano.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 10:20 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
jeździłem właśnie ośką i wydaje mi się że dużo lepiej w zakrętach się zachowuje nie odjeżdża tak przodem
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 10:34 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 16:14
bylby też dużo lżejsza bo skrzynia od gti ma ok 25kg max 30 , a Tobie jak wysyłalem od justy to wyszło 55kg
nie liczac wału , dwóch pól osiek wiecej , tylnego wózka dyfra itp. Uzbiera sie z 80kg
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 10:40 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:14
To jak auto się prowadzi, to też w dużej mierze kwestia ustawień geometrii zawieszenia. Jeśli za bardzo Ci wyjeżdża przodem, to możesz troszkę bardziej zbieżny przód zrobić, lub mniej zbieżny tył.
Natomiast jeśli za bardzo wyjeżdżał Ci przodem na tym prawym zakręcie na 3 próbie, tym mocno zasyfionym, to musisz zmienić koncepcję na takie zakręty :] ...lub ustawić auto na takie zakręty. W tej chwili masz auto ustawione mocno agresywnie i wydaje mi się, że na czystym asfalcie powinno Ci się je dobrze prowadzić (masz agresywny styl jazdy i takie ustawienie powinno Ci pasować).A co do wagi, to 70-80 kg na w miarę wolnych próbach, gdzie nie ma dużych podjazdów to nie jest różnica, szczególnie jeśli przy urywaniu wagi nie krępują Cię regulaminy. Natomiast jak jest ślisko (syf, śnieg, lód), to nie ma porównania jaką trakcję ma 4wd.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 11:57 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 18:01 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 16:14
ale ty zap****alasz gdyby dac ci jakies evo czy subaru to nie pojechal bym z toba
-
Użytkownik archiwalnynapisał 15 paź 2012, 18:41 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
sam bym się bał tym jechać
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 paź 2012, 06:03 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:14
pierdzi jak stary poldonot
-
Użytkownik archiwalnynapisał 16 paź 2012, 06:14 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 16:14
http://www.youtube.com/watch?v=c52vPghLw88 tu jest relacja z wczoraj.
az dziwne ze nikt tego ogrodzenia nie przestawił
-
napisał 16 paź 2012, 14:50 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:14
pierdzi jak stary
poldonotpiękny dzwięk
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2012, 11:44 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2012, 11:58 ostatnio edytowany przez regenerator 11 wrz 2016, 16:14
bez nagrod nic nie powiem^^
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2012, 12:14 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
jak byś wiedział to byś powiedział
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2012, 13:46 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:14
mały konkurs. ktoś
zgadnie z czego ta pompka?Hmmm...
Jimny?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2012, 13:51 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
dokładnie. widzę że jesteś oblatany w temacie. zakładał ktoś może taką do gti?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 16:48 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
Dzisiaj dowiedziałem się że swift nie ma homologowanego hydraulicznego hamulca ręcznego. może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć?
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 17:05 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:14
Jest homologowany! Problem jest taki, że w homologacji masz kilka różnych dźwigni, ale jedyna opcja, żeby mieć taką jak w homologacji - to zrobić gdzieś taką.
W RPP sędziowie na BK przepuszczają hydrauliczny ręczny jeśli jest porządnie zrobiony i na porządnej pompie do ręcznego (np. apracing, girling), a układ jest zgodny z homologacją.
Pogadamy za tydzień w Żorach -
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 17:22 ostatnio edytowany przez monstergarage32 11 wrz 2016, 16:14
o ile nie nawywijam nic na Tychcach to się widzimy
-
Użytkownik archiwalnynapisał 4 lis 2012, 17:48 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 16:14
Kiedy masz te Tychy, że jeszcze chcesz przed Żorami jechać?
Co do homologacji... to tak sobie myślę, że swift 4wd nie ma homologacji FIA. Swift gti ma. Więc do 4 wd nie możesz wsadzić hydrauliki.