Suzuki Swift GTi Mk3 by jarekk1813
-
a no to jak msz
tylko podmiecic kolektory to z godzinke by ci zajelo + z 5min regulacji TPSa, choc
moze regulacja chwile dluzej potrwac.No właśnie regulacja to lipa bo nie mam miernika. Musze jechać kupić.
-
No właśnie
regulacja to lipa bo nie mam miernika. Musze jechać kupić.jedz do jakiegos nomi czy innego tesco, kup najtanszy za jakies 10-12zl;]
-
jedz do jakiegos
nomi czy innego tesco, kup najtanszy za jakies 10-12zl;]Wiem ale przełożyłem robotę na jutro bo dzisiaj przy niedzieli i po nocce to mi się odechciało, no i za ciepło nie jest
-
W swifcie w końcu założony został wydech. Przelot od katalizatora 2", tłumik środkowy przelotowy RM Motors i końcowy RM Motors RM4:) Jest strasznie cicho ale dużo lepiej przyspiesza:)
Zostało również naprawione lewe mocowanie wahacza. Oraz dziura pod tylnym zderzakiem przy nadkolu:). Teraz mogę jeździć nim spokojnie przez kilka lat .
No i w środę powinienem już założyć kolektor z ta przepustnicą i usunąć katalizator. -
W swifcie w końcu
założony został wydech:) Jest strasznie cicho ale dużo lepiej przyspiesza:)efekt placebo
No i w środę
powinienem już założyć kolektor z ta przepustnicą i usunąć katalizator.będzie głośniej
-
efekt placebo by był jak by było głośno.
-
odczyty z dupohamownii moga wplywac mylnie na ocene caloksztaltu.
-
odczyty z
dupohamownii moga wplywac mylnie na ocene caloksztaltu.Zobaczymy jak to będzie, dzisiaj zakładam kolektorek z przepustnicą więc obie te modyfikacje powinny coś dać.
-
Zobaczymy jak to
będzie, dzisiaj zakładam kolektorek z przepustnicą więc obie te modyfikacje powinny
coś dać.Planujesz później jakiś pomiar?
-
Planujesz później
jakiś pomiar?a co mu to da ? najpierw to się wjeżdża tym co jest, następnie modzi i wjeżdża drugi raz.
-
a co mu to da ?
najpierw to się wjeżdża tym co jest, następnie modzi i wjeżdża drugi raz.Tak masz racje ale uważam, że serie trzyma bo czasy na 1/4 mili są nawet trochę niższe niż na serii i pewnie jak bym trochę poćwiczył lub jechał by ktoś kto często w takich imprezach startuje mógł by jeszcze polepszyć czas. Także jak wszystko pójdzie dobrze to w sobotę jadę na hamownię.
-
Przepustnica z kolektorem założone. Niestety nie odczuwam żadnej różnicy na+, wydaje się jakby na wyższych obrotach brakowało mu czegoś. Jak można wyregulować paliwo, może to jest przyczyna. . TPS jest dobrze ustawiony, nie ma dziur w przyspieszeniu, trzyma równo obroty na zimnym ładnie trzyma 2000obr. Jednak przepływomierz sporo blokuje powietrza.
-
-
nie sadze ten jest z Mińska i obecnie juz tak ladnie nie wyglada.
http://www.streetfire.net/video/srmmz-swift-gti-little-fast-powerfull-car-m_80183.htm -
Witam dawno nie pisałem w temacie, w ostatnim czasie zostało zrobione kilka rzeczy:
1. Wydech przelotowy 2" na dwóch tłumikach(środkowy AWG i końcowy RM4),
2. Przepustnica 60mm z obrobionym kolektorem, dołożony stożek z obudową,
3. Pospawane jeszcze raz mocowania wahacza, bo poprzedni blacharz zwalił robotę, załatane wszelkie dziurki(swift zaczął się trzymać lepiej drogi),
4. Zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,
5. W poniedziałek zostanie pomalowana pokrywa zaworów na biało.
6. Zostało jeszcze wyprane wnętrze(siedzenia, boczki, dywan itp)Tak to teraz chodzi: http://www.youtube.com/watch?v=1AwFKoSb5Rw
-
-
No i pokrywa
pomalowanadbaj o nią teraz
-
niech ją założy na auto i nie jeździ w deszcz
-
A niech się brudzi. Pomaluje sie drugi raz
-
identyczna jam moja he
tak jak mówią trzeba czasami poczyścić