[Mk VI SSS] Suzuki Swift Sport - opinie
-
trzeba poczekac az
sie hellsin wypowie, bo powinien miec cos do powiedzenia na temat takiego gruzaA Erde to co??
-
A ja powiem,że autko całkiem fajne i daje radę Idealny jako zabawka dla dużego chłopca Autko raczej prowokuje do mocniejszego wciśnięcia gazu niż spokojnej jazdy,ale spokojnie też da się tym jeździć Wkręca się aż miło,za 1 razem to uśmiech na twarzy zagościł jak wsiadłem (a zszedł jak wsiadłem do swojego litra ) i jeszcze zdrowo 3 godziny po jeździe mnie trzymało Hamulce żylety,fotele super, no i trochę luksusu w stosunku do GTi,nic nie trzeszczy,jest ciszej,także same plusy
No ale niech jakiś właściciel się wypowie
-
Drodzy forumowicze.
Właśnie przymierzam sie do zakupu "zabawki" dla dużych chłopców z małym budżetem ;-)
Powiem szczerze, ze
naogladalem sie ofert i najbardziej odpowiada mi zarowno pod wzgledem wyposażenia
jak i poprostu wyglądu Swift Sport 1.6
Oczywiście
zamierzam kupić nowy z salonu.
Chciałem się
dowiedzieć od użytkowników takiego modelu, jak sie sprawuje, czy cos potrafi w nim
zaskoczyć negatywnie i wogóle co powinienem wiedzieć zanim kupie takie .
Wielka prośba o
pomoc, bo mam niezbyt miła historie moich wcześniejszych zakupów aut używanych,
dlatego teraz zdecydowałem się na z salonu i mam nadzieje ze tym razem zwiaze
sie z danym samochodem na dluzej ;-)Miałem okazję przejechać trochę kilometrów w SSS
Osiągi praktycznie takie jak starego Gti - poniżej 9 sek do setki... Czyli całkiem nieźle choć przy 160KM na pewno było by ciekawiej W każdym razie da się dynamicznie jeździć i jak na gabaryty całkiem zadziorne auto - niejeden się może zdziwić Elastyczność silnika sporo większa niż w Gti - zmienne fazy rozrządu robią robotę choć przy 4k rpm można i tak odczuć fajnego kopa W połączeniu z krótką skrzynią frajdy przy sprincie i redukcjach nie brakuje. Skrzynia pracuje bardzo precyzyjnie (zaryzykowałbym, że rewelacyjnie), skok lewarka krótki z charakterystycznym klikiem - aż zachęca do częstej zmiany biegów Najlepsze w tym aucie jest zawieszenie i hamulce :] SSS prowadzi się rewelacyjnie, można poczuć się jak w gokarcie mimo, że to seryjny samochód... Środek ciężkości jest dość nisko, nawet gdy wydaje się nam, że weszliśmy w zakręt za szybko to Sport bierze to na klatę bez zająknięcia... I tak za każdym razem - zachęcając do jeszcze szybszej jazdy Gdy naprawdę jest szybko to lekkie odjęcie gazu wystarczy by SSS zaczął ładnie zacieśniać zakręt - w sposób przewidywalny i do ogarnięcia W razie czego ESP wkracza do akcji (choć można je wyłączyć i polatać bokami). Generalnie dość sztywno ale nierówności wybiera bardzo dobrze. Na zawias nie powiem złego słowa - opony Goodyear Eagle też b. ładnie kleją. Hamulce działają bez zarzutu - można Sporta wyhamować bardzo skutecznie nawet z dużych prędkości. ABS włącza się dopiero w ostateczności a nie "profilaktycznie"
Środek prosty i funkcjonalny, fotele wygodne (twarde) z b.dobrym trzymaniem bocznym. Kierownica dobrze leży w dłoniach. W połączeniu z fajnym wyposażeniem (ESP, 6 poduch, automatyczna klima, ABS z EBD, radio z mp3, system bezkluczykowy itd) naprawdę super autko do dynamicznej i wygodnej jazdy.Największe rozczarowanie to trasy gdzie przy większej prędkości brakuje 6ego biegu - krótka skrzynia sprawia, że SSS siedzi cały czas na wysokich obrotach co może niektórych drażnić a spalaniu też nie służy... Średnio trzeba liczyć ok 8,5l/100, w trasie przy eco driving da się zejść poniżej 6l/100, deptając ostro non stop przekracza się 10l/100
Polecam - bardzo fajne i wygodne auto ze sportowym charakterem.
-
Moim zdaniem jak na
cene nie oferuje zbyt wiele to auto. Rozglądnałbym się za czymś innym "sportowym".bo ?
i jeszcze zdrowo 3 godziny po mnie trzymało
i jeszcze trzyma
Elastyczność
silnika sporo większa niż w Gti - zmienne fazy robią robotę choć przy 4k
rpm można i tak odczuć fajnego kopadodatkowo przepustnica fajnie sapie
Największe
rozczarowanie to trasy gdzie przy większej prędkości brakuje 6ego biegu - krótka
skrzynia sprawia, że SSS siedzi cały czas na wysokich obrotach co może niektórych
drażnić a spalaniu też nie służy...co najśmieszniejsze spalanie najlepsze w trasie uzyskuje się przy 130-140 km/h a nie 100-110 ...
Średnio trzeba liczyć ok 8,5l/100, w trasie przy
eco driving da się zejść poniżej 6l/100, deptając ostro non stop przekracza się
10l/100min. 6,2l w trasie ( normalna jazda 90-115 w porywach do 120 km/h )
min. w mieście 7,2l ( 60-65km/h )
max. trasa 7.6l
max. miasto 11lPolecam - bardzo
fajne i wygodne auto ze sportowym charakterem.dokładnie tak
Zresztą na zlocie będzie pewnie jakiś -
co najśmieszniejsze
spalanie najlepsze w trasie uzyskuje się przy 130-140 km/h a nie 100-110 ...ale pierdoły piszesz....
nasz klubowy instruktor eco drivingu Paruch mówił w swojej nauce,że przy 200
-
Na zlotaju zamawiam rundke SSS`em w takim razie jak tak wychwalacie
Tak, bede na jeden dzien
-
Na zlotaju zamawiam
rundke SSS`em w takim razie jak tak wychwalacie
Tak, bede na jeden
dzienno to moss to juz po udanym zlocie
just kidding
P.S. podobno beda dwie SSSki
-
Mozemy na lotnisku zmierzyc sie na vmaxa SS GTi i SSS dostana baty
-
Mozemy na lotnisku
zmierzyc sie na vmaxa SS GTi i SSS dostana batya to czym przyjedziesz?
-
a to czym
przyjedziesz?Pewnie Coltem GTI/WRC
-
Pewnie Coltem
GTI/WRChehehe no to tym raczej nie miałby jak stawac na test vmaxa
ale nie robmy bajzlu w temacie, bo Marek wpadnie i pozamiata