Filtr i tłumik przeciwzakłóceniowy
-
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o wyjaśnienie gdzie znajduje się filtr i tłumik przeciwzakłóceniowy w tico.
-
Na schemacie opisane jest to jako L2-tłumik i L3-filtr przeciwzakłóceniowyhttp://zlosniki.pl/images/icons/default/confused.gif
-
Witaj Tutaj się tylko witamy.
Proponuję założyć nowy temat.
Zapewne chodzi o element 33551A78B00-000, filtr przeciwzakłóceniowy. Na schemacie jest to element 5 B: http://daewoo.prokee.hu/Tico/49.htm
Wiązka pod maską, okolice serwa, szara (o ile się nie mylę) kostka owinięta taśmą izolacyjną (fabrycznie).
-
A. Ossowski str. 192, filtr podpięty jest pod cewkę WN na str. 191.
-
faktycznie ,przepraszam za pomyłkę z tym postem. Obiecuję poprawę
Co do tematu. Filtr znalazłem , dziękuję bardzo. Było ciężko ponieważ instalacja w moim Tico nie ma nic wspólnego z oryginałem (gaz, alarm, el. zamek i szyby) i to wszystko "poprawiane" przez poprzednich właścicieli, więc męczę się sam bo elektryk mnie wygonił
Temat uważam za zamknięty, jeszcze raz dziękuję. -
O proszę, nawet nie widziałem, że coś takiego występuje w Tico. Jak wygląda taki filtr i jak rozpoznać jego uszkodzenie? Czy jest to jakiś rodzaj kondensatora?
-
Ja dodam tylko, że w wersji z klimą filtr ten pełni rolę rozłączania sprężarki przy nadmiernym obciążeniu silnika. W sytuacji, gdy silnik nam gaśnie (np przy ruszaniu albo zbyt wysokim biegu i małej prędkości) sprzęgło sprężarki zostaje rozłączone.