Urwana szpilka ruki powietrza dodatkowego
-
Chodzi o szpilke z rurki powietrza dodatkowego,jedną nakrętke odkręciłem ,druga niestety ukręciła się .Skręciłem to na jednej szpilce ,ale są przedmuchy.Próbowałem osadzic to na silikonie czerwonym,ale tam jest za wysoka temperatura i wypaliło silikon.Ma ktoś jakiś pomysł jak to uszczelnić czy zostało tylko rozwiecić i wymienic szpilke(słabe dojście z jakimiś wykrętakami)
-
Chodzi o szpilke z
rurki powietrza dodatkowego,jedną nakrętke odkręciłem ,druga niestety ukręciła się
.Skręciłem to na jednej szpilce ,ale są przedmuchy.Próbowałem osadzic to na
silikonie czerwonym,ale tam jest za wysoka temperatura i wypaliło silikon.Ma ktoś
jakiś pomysł jak to uszczelnić czy zostało tylko rozwiecić i wymienic szpilke(słabe
dojście z jakimiś wykrętakami)Pozostaje tylko rozwiercić i ponownie nagwintować. Podejrzewam, że będziesz miał lepszy dostęp po demontażu zderzaka / pasa przedniego.
-
Zrób sobie podkładkę z grubej blaszki i przykręć na 1 śrubkę. To po porstu możesz zaślepić bo guzik potrzebne. Można i zakleić kleiwem do napraw tłumików.
-
Miałem dokładnie to samo co Ty. Postanowiłem nie bawić się w rozwiertywanie tylko pojechałem na złom znalazłem sprawny kolektor za 20 zł i wsadziłem do mojego przy okazji wywaliłem kata i dałem wszędzie nowe uszczelki:)
-
Miałem dokładnie to
samo co Ty. Postanowiłem nie bawić się w rozwiertywanie tylko pojechałem na złom
znalazłem sprawny kolektor za 20 zł i wsadziłem do mojego przy okazji wywaliłem kata
i dałem wszędzie nowe uszczelki:) ,
tez tak myślałm,ale boje sie że z kolektora też mi sie śruby pourywają..... -
tez tak myślałm,ale
boje sie że z kolektora też mi sie śruby pourywają.....to są szpilki wkręcane w głowicę,
wbrew pozorom da się je odręcić dzięki temu że są w aluminiowej głowicy,
same nakrętki odkręcałem przy pomocy przecinaka jak nie szły,
później skorodowane szpilki zastępowałem nowymi.Szukaj po złomiarzach którzy rozbierają samochody na złom, będzie najtaniej